Oracle nabízí platformu pro vývoj a provoz chatbotů

Pavel Houser , 05. říjen 2017 11:04 0 komentářů

Vestavěná umělá inteligence nyní zahrnuje strojové učení, zpracování znalostí, nástroje pro podporu dialogů a rozpoznávání kontextu.

Společnost Oracle na své konferenci Oracle OpenWorld oznámila rozsáhlou aktualizaci služeb poskytovaných v rámci platformy Oracle Mobile Cloud. Hlavní novinku představují chatboty (asistenty pro komunikaci s člověkem v přirozeném jazyce) založené na technologiích umělé inteligence. Platforma Oracle Mobile Cloud nyní podle firmy zjednodušuje vývoj chatbotů, podporuje hlubokou analytiku, sjednocuje různé komunikační kanály (web, mobilní aplikace, hlasová komunikace...) a umožňuje sdílet informace mezi jednotlivými kanály i chatboty.

Vzhledem k rychlé expanzi mobilní ekonomiky se podniky snaží poskytovat kvalitní a personalizovanou zákaznickou zkušenost také při přístupu z mobilních zařízení.

Umělá inteligence podporující novou verzi platformy Oracle Mobile Cloud zahrnuje strojové učení, zpracování znalostí, nástroje pro podporu dialogů a rozpoznávání kontextu. Díky tomu lze na platformě vytvářet aplikace schopné automatické konverzace i v rozsáhlejším měřítku. Chatboty využívají porozumění přirozenému jazyku (natural language understanding, NLU), které se stále zdokonaluje pomocí strojového učení.

Chatboty Oracle podporují řadu dnes nejpoužívanějších komunikačních kanálů a klientů pro messaging včetně Facebook Messenger, Kik, Skype a Slack. Podpora zahrnuje i současné digitální asistenty, jako je Amazon Echo, Amazon Dot a GoogleHome. Inteligentní chatboty Oracle poskytují také vývojová prostředí (vlastní a JavaScript), která umožňují zapojit je to dalších systémů, webových i mobilních aplikací pro chat a hlasovou komunikaci, jako je Apple Siri, GoogleVoice nebo Microsoft Cortana.

Další vývoj chatbotů na platformě Oracle bude probíhat i ve spolupráci se společností Chatbox. Chatboty se díky technologii Chatbox Instant Apps budou moci přepínat mezi vlastní (nestrukturovanou) konverzací a personalizovanou výměnou strukturovaných dat. Technologie Chatbox by v rámci platformy Oracle Mobile Cloud měla usnadnit tvorbu speciálních rozhraní vhodných pro daný typ kontaktu, např. konverzačního robota, který bude uživateli pomáhat při vyplňování on-line formuláře.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Když obrázek není tím, čím se zdá být

Pavel Houser , 10. listopad 2018 06:30

Problematika falešných zpráva je dnes módní záležitostí. Následující výzkum se zaměřuje na jeden spe...

Více







RSS 

Zprávičky

Rovio zvyšuje zisk, potřebuje ale nové hry

ČTK , 18. listopad 2018 08:00

Letos v únoru cena akcií firmy klesla o 50 % pod cenu stanovenou pro primární nabídku akcií....

Více 0 komentářů

Podle Check Pointu malware těžící kryptoměny dominuje dál

Pavel Houser , 17. listopad 2018 08:00

Objevena byla rozsáhlá kampaň šířící RAT malware FlawedAmmyy....

Více 0 komentářů

Samsung Exynos 9 řady 9820 pro umělou inteligenci v mobilech

Pavel Houser , 16. listopad 2018 12:46

Jádro čtvrté generace a modem LTE Advanced Pro s rychlostí 2,0 Gb/s mají vylepšit rozšířenou a virtu...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

BlackBerry koupí za 1,4 miliardy USD Cylance

ČTK , 16. listopad 2018 12:40

Cylance vyvíjí produkty na bázi umělé inteligence, které mají zabránit kybernetickým útokům....

Více 0 komentářů

Uber ve čtvrtletí prohloubil ztrátu na 1,07 miliardy USD

ČTK , 16. listopad 2018 08:00

Uber zvažuje, že posune primární nabídku akcií z druhé poloviny příštího roku na první polovinu....

Více 0 komentářů

Novým generálním ředitelem Autocontu je bývalý šéf Oracle Sameš

ČTK , 15. listopad 2018 12:44

Autocont se zaměřuje na poskytování komplexních IT řešení a služeb pro firmy a státní správu....

Více 0 komentářů

Lagardeová: Centrální banky by měly vydávat digitální měny

ČTK , 15. listopad 2018 08:00

Některé centrální banky, včetně švédské, kanadské a čínské, již uvažují o emisích digitálních měn ve...

Více 0 komentářů