Telefónica zavádí na své prodejny O2 Guru, podpoří je odvážná kampaň

Karel Wolf , 11. duben 2012 21:39 0 komentářů

První český telekomunikační operátor zavádí na své prodejny novou službu zdarma, určena je zatím hlavně koncovým uživatelům a odepřena není údajně ani zákazníkům konkurence. O2 Guru je zaměstnanec operátora, který je na rozdíl od běžných obchodníků fundovaně odpovídat na technické dotazy uživatelů.

Jak lidé nejčastěji využívají mobilní telefony (zdroj: O2)
Jak lidé nejčastěji využívají mobilní telefony (zdroj: O2)
Ačkoli je služba určena především koncovým zákazníkům, má potenciál i pro firemní klientelu. Ulehčit by mohla například IT administrátorům, kteří mohou přesměrovávat dotazy svých uživatelů ohledně mobilních technologií právě na nešťastníky z O2 Guru.

Technici ze skupiny O2 Guru mají být vyškoleni tak, aby nehovořili příliš odborným jazykem a byli schopni poradit víceméně každému, znalosti mají demonstrovat na praktických příkladech. Zároveň jsou údajně schopni zvládat také práci s handicapovanými zákazníky. Zájemci o radu si mohou termín schůzky se svým „guru“ na prodejně rezervovat přes Internet www.o2.cz/guru, nebo riskovat a doufat, že bude nějaký nevytížený guru dostupný na nejbližší prodejně.

Nejčastější potřeby zákazníků na prodejnách
Nejčastější potřeby zákazníků na prodejnách
"Během posledního roku došlo k zdesetinásobení počtu dotazů v našich call centrech, jež se týkají chytrých telefonů, zejména nastavení Internetu v mobilu či konfigurace MMS. Nejen to nás vedlo ke zjištění, že na českém trhu stále chybí odborníci, kteří by lidem pomohli a zároveň je inspirovali k využívání nových technologií," vysvětluje trend, na základě kterého byla služba spuštěna ředitel marketingové divize v O2 ČR, Jiří Dvorjančanský.

O2 Guru jsou od začátku dubna k dispozici na třiačtyřiceti O2 prodejnách v celé České republice. Na začátku května přibude dalších osmdesát O2 Guru ve všech značkových a ve vybraných franšízových O2 prodejnách.

Doprovodná kampaň

Možná zajímavější než samotná služba je ovšem marketingová kampaň, která ji bude doprovázet. Pokud znáte historii vizuálů a reklamních kampaní operátora od roku 2006, kdy se prvně objevila značka na českém trhu, určitě vám neunikl nápadně konzervativní tón dosavadních kampaní. Ty se jednak snažily neznechutit u daného operátora velmi silnou zákaznickou skupinu v podobě firemní klientely a pak opatrná politika také reflektovala burzovní kotaci operátora na pražském trhu SPAD. Díky tomu Česko muselo oželet například na Slovensku poměrně populární „O2 korytnačky“ z jarní kampaně v roce 2010. Letošní česká jarní kampaň ovšem zdá se boří všechny ledy, ostatně posuďte sami (v ukázkách naleznete úvodní spot a dokument o přípravě kampaně):


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Skutečně software pohltí svět?

Pavel Houser , 22. duben 2017 14:00
Pavel Houser

Výrok, podle něhož má software pojídat svět, jako první použil (zřejmě) Marc Andreessen v roce 2011 ...

Více





RSS 

Zprávičky

Vodafone testuje se svými zákazníky zařízení pro NB-IoT

Pavel Houser , 25. duben 2017 18:03

Úzkopásmový Internet věcí má využití v průmyslu, dopravě, ale i službách pro koncové uživatele....

Více 0 komentářů

Zakladatel Wikipedie vytváří zpravodajskou platformu Wikitribune

ČTK , 25. duben 2017 18:03

Zakladatel internetové encyklopedie Wikipedia Jimmy Wales vytváří zpravodajskou platformu Wikitribun...

Více 0 komentářů

JIC investuje do spin-offu z CEITEC VUT z oblasti elektronové mikroskopie

Pavel Houser , 25. duben 2017 08:00

Jihomoravské inovační centrum věří, že trh s nanotechnologiemi poroste. Proto investuje do firmy Nen...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

EK prý zvažuje legislativní kroky v boji proti projevům nenávisti

ČTK , 24. duben 2017 16:00

Evropská komise zvažuje legislativní kroky k harmonizaci metod, kterými internetové platformy jako F...

Více 5 komentářů

Rusko prý špehovalo e-maily příslušníků dánské armády

ČTK , 24. duben 2017 14:00

Rusko pomocí skupiny hackerů proniklo do systémů dánské armády a v letech 2015 a 2016 mělo přístup k...

Více 1 komentářů

Philipsu vzrostl čtvrtletní zisk o 18 %, překonal očekávání

ČTK , 24. duben 2017 11:43

Nizozemskému výrobci elektroniky Philips se zvýšil čtvrtletní zisk o 18 procent na 442 milionů eur (...

Více 0 komentářů

Baterie se vozí loděmi, jsou kvůli tomu dražší?

Pavel Houser , 24. duben 2017 10:47

Dříve byly akumulátory přepravovány jako běžné zásilky, před 5 lety ale byly přeřazeny do kategorie ...

Více 2 komentářů