Telefónica zavádí na své prodejny O2 Guru, podpoří je odvážná kampaň

Karel Wolf , 11. duben 2012 21:39 0 komentářů

První český telekomunikační operátor zavádí na své prodejny novou službu zdarma, určena je zatím hlavně koncovým uživatelům a odepřena není údajně ani zákazníkům konkurence. O2 Guru je zaměstnanec operátora, který je na rozdíl od běžných obchodníků fundovaně odpovídat na technické dotazy uživatelů.

Jak lidé nejčastěji využívají mobilní telefony (zdroj: O2)
Jak lidé nejčastěji využívají mobilní telefony (zdroj: O2)
Ačkoli je služba určena především koncovým zákazníkům, má potenciál i pro firemní klientelu. Ulehčit by mohla například IT administrátorům, kteří mohou přesměrovávat dotazy svých uživatelů ohledně mobilních technologií právě na nešťastníky z O2 Guru.

Technici ze skupiny O2 Guru mají být vyškoleni tak, aby nehovořili příliš odborným jazykem a byli schopni poradit víceméně každému, znalosti mají demonstrovat na praktických příkladech. Zároveň jsou údajně schopni zvládat také práci s handicapovanými zákazníky. Zájemci o radu si mohou termín schůzky se svým „guru“ na prodejně rezervovat přes Internet www.o2.cz/guru, nebo riskovat a doufat, že bude nějaký nevytížený guru dostupný na nejbližší prodejně.

Nejčastější potřeby zákazníků na prodejnách
Nejčastější potřeby zákazníků na prodejnách
"Během posledního roku došlo k zdesetinásobení počtu dotazů v našich call centrech, jež se týkají chytrých telefonů, zejména nastavení Internetu v mobilu či konfigurace MMS. Nejen to nás vedlo ke zjištění, že na českém trhu stále chybí odborníci, kteří by lidem pomohli a zároveň je inspirovali k využívání nových technologií," vysvětluje trend, na základě kterého byla služba spuštěna ředitel marketingové divize v O2 ČR, Jiří Dvorjančanský.

O2 Guru jsou od začátku dubna k dispozici na třiačtyřiceti O2 prodejnách v celé České republice. Na začátku května přibude dalších osmdesát O2 Guru ve všech značkových a ve vybraných franšízových O2 prodejnách.

Doprovodná kampaň

Možná zajímavější než samotná služba je ovšem marketingová kampaň, která ji bude doprovázet. Pokud znáte historii vizuálů a reklamních kampaní operátora od roku 2006, kdy se prvně objevila značka na českém trhu, určitě vám neunikl nápadně konzervativní tón dosavadních kampaní. Ty se jednak snažily neznechutit u daného operátora velmi silnou zákaznickou skupinu v podobě firemní klientely a pak opatrná politika také reflektovala burzovní kotaci operátora na pražském trhu SPAD. Díky tomu Česko muselo oželet například na Slovensku poměrně populární „O2 korytnačky“ z jarní kampaně v roce 2010. Letošní česká jarní kampaň ovšem zdá se boří všechny ledy, ostatně posuďte sami (v ukázkách naleznete úvodní spot a dokument o přípravě kampaně):


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Kradená auta: Další úkol pro bezpečnostní kamery

Pavel Houser , 16. srpen 2017 06:30
Pavel Houser

Bezpečnostní kamery, které hledají ukradená vozidla nebo mají za úkol vozidlo jednoznačně identifiko...

Více






Kalendář

24. 08. Webinář Synology - DSM 6.1 - Virtual Machine Manager
27. 08.

31. 08.
VMworld 2017
01. 09.

06. 09.
IFA 2017
RSS 

Zprávičky

Euronics a Kasa chystají nový sklad v Jirnech u Prahy

Pavel Houser , 16. srpen 2017 11:00

Skladníci již nebudou chodit pro zboží, ale zboží „přijede“ za nimi. Chytré technologie umožní vyexp...

Více 0 komentářů

Oracle Exadata Cloud i na cloudové infrastruktuře nové generace

Pavel Houser , 16. srpen 2017 10:04

Deklarované přednosti: obří výkon, jednoduchá migrace do cloudu a plná kompatibilita s databázemi Or...

Více 0 komentářů

Operátoři si stěžují EK kvůli dotacím na rychlý internet

ČTK , 16. srpen 2017 09:00

O dotaci na budování vysokorychlostních přípojek v zaostalých regionech se po více než třech měsícíc...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Mall Group přebírá Košík.cz

Pavel Houser , 15. srpen 2017 17:45

Spojení obou firem by mělo vést ke vzniku nové jedničky v segmentu on-line prodeje potravin. ...

Více 0 komentářů

Praha dá 1,4 milionu měsíčně na fungování datové platformy

ČTK , 15. srpen 2017 13:52

V rámci koncepce Smart Prague město zatím spustilo chytré lavičky a solární odpadkové koše....

Více 0 komentářů

Datart se chce spojit s majitelem prodejen Euronics a Kasa.cz

ČTK , 15. srpen 2017 11:02

Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) začal posuzovat jednu z největších transakcí na trhu s e...

Více 0 komentářů

Facebook včera v ČR spustil bazar Marketplace

ČTK , 15. srpen 2017 09:00

Facebook pokračuje ve strategii vyzobávání služeb, které mají obchodní potenciál, a jejich zahrnován...

Více 0 komentářů