Telefónica zavádí na své prodejny O2 Guru, podpoří je odvážná kampaň

Karel Wolf , 11. duben 2012 21:39 0 komentářů

První český telekomunikační operátor zavádí na své prodejny novou službu zdarma, určena je zatím hlavně koncovým uživatelům a odepřena není údajně ani zákazníkům konkurence. O2 Guru je zaměstnanec operátora, který je na rozdíl od běžných obchodníků fundovaně odpovídat na technické dotazy uživatelů.

Jak lidé nejčastěji využívají mobilní telefony (zdroj: O2)
Jak lidé nejčastěji využívají mobilní telefony (zdroj: O2)
Ačkoli je služba určena především koncovým zákazníkům, má potenciál i pro firemní klientelu. Ulehčit by mohla například IT administrátorům, kteří mohou přesměrovávat dotazy svých uživatelů ohledně mobilních technologií právě na nešťastníky z O2 Guru.

Technici ze skupiny O2 Guru mají být vyškoleni tak, aby nehovořili příliš odborným jazykem a byli schopni poradit víceméně každému, znalosti mají demonstrovat na praktických příkladech. Zároveň jsou údajně schopni zvládat také práci s handicapovanými zákazníky. Zájemci o radu si mohou termín schůzky se svým „guru“ na prodejně rezervovat přes Internet www.o2.cz/guru, nebo riskovat a doufat, že bude nějaký nevytížený guru dostupný na nejbližší prodejně.

Nejčastější potřeby zákazníků na prodejnách
Nejčastější potřeby zákazníků na prodejnách
"Během posledního roku došlo k zdesetinásobení počtu dotazů v našich call centrech, jež se týkají chytrých telefonů, zejména nastavení Internetu v mobilu či konfigurace MMS. Nejen to nás vedlo ke zjištění, že na českém trhu stále chybí odborníci, kteří by lidem pomohli a zároveň je inspirovali k využívání nových technologií," vysvětluje trend, na základě kterého byla služba spuštěna ředitel marketingové divize v O2 ČR, Jiří Dvorjančanský.

O2 Guru jsou od začátku dubna k dispozici na třiačtyřiceti O2 prodejnách v celé České republice. Na začátku května přibude dalších osmdesát O2 Guru ve všech značkových a ve vybraných franšízových O2 prodejnách.

Doprovodná kampaň

Možná zajímavější než samotná služba je ovšem marketingová kampaň, která ji bude doprovázet. Pokud znáte historii vizuálů a reklamních kampaní operátora od roku 2006, kdy se prvně objevila značka na českém trhu, určitě vám neunikl nápadně konzervativní tón dosavadních kampaní. Ty se jednak snažily neznechutit u daného operátora velmi silnou zákaznickou skupinu v podobě firemní klientely a pak opatrná politika také reflektovala burzovní kotaci operátora na pražském trhu SPAD. Díky tomu Česko muselo oželet například na Slovensku poměrně populární „O2 korytnačky“ z jarní kampaně v roce 2010. Letošní česká jarní kampaň ovšem zdá se boří všechny ledy, ostatně posuďte sami (v ukázkách naleznete úvodní spot a dokument o přípravě kampaně):


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Další na řadě je bezpečnost

Richard Jan Voigts , 09. říjen 2017 00:00
Richard Jan Voigts

Co všechno lze automatizovat pomocí strojového učení? Larry Ellison, technologický ředitel společnos...

Více







Kalendář

19. 10.

22. 10.
For Games 2017
24. 10. VeeamON Forum 2017
25. 10.

26. 10.
Profesia days 2017
RSS 

Zprávičky

Úřad pro ochranu osobních údajů vyšetřuje e-shop Mall.cz kvůli úniku hesel

ČTK , 22. říjen 2017 08:00

Obchodu Mall.cz odcizili hackeři údaje až ke 750 000 starších uživatelských účtů....

Více 0 komentářů

Firma vypsala odměnu za odhalení digitálního podpisu slovenského ministra

ČTK , 21. říjen 2017 08:00

Problém se týká čipů německého výrobce Infineon Technologies, které Slovensko používá v občanských p...

Více 0 komentářů

Electro World v účetním roce zmírnil ztrátu na 92 milionů Kč

ČTK , 20. říjen 2017 12:00

Firma se soustředila na zlepšení prodejní a distribuční sítě a rozšíření sortimentu....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Dohoda o ochraně dat mezi EU a USA prošla první kontrolou

ČTK , 20. říjen 2017 08:00

Cílem dohody je chránit osobní údaje osob v EU předávané společnostem v USA. ...

Více 0 komentářů

Operátoři: Metro by mohlo být signálem pokryté do konce roku 2018

ČTK , 20. říjen 2017 08:00

Operátoři mají enormní zájem na pokrytí pražského metra, a to na vlastní náklady....

Více 0 komentářů

Firmu Moravia IT koupil britský konkurent RWS Holding

ČTK , 19. říjen 2017 21:26

Mezi zákazníky firmy specializující se na lokalizaci a testování softwaru patří např. Microsoft, IBM...

Více 0 komentářů

Státní ústav pro kontrolu léčiv hájí elektronické recepty

ČTK , 19. říjen 2017 10:00

V ČR se vydá 60-70 milionů papírových receptů ročně. Podle ministerstva je elektronizace zdravotnict...

Více 0 komentářů