Zyxel se po 25 letech mění, zaměří se více na Wi-Fi

Richard Jan Voigts , 21. duben 2016 08:30 0 komentářů

Zyxel se mění prakticky od základu. Přijde nejen změna loga, ale především ještě větší orientace na produkty pro sítě Wi-Fi. V hledáčku je pro Zyxel zejména segment menších až středně velkých firem (SMB), uvedl Martin Bratičák, který má Zyxel na starosti nejen v „Čechii“, ale i v regionu CEE.

Zyxel prochází po 25 letech na trhu externími i interními změnami a bude se ve střednědobém horizontu věnovat pro něj nejdůležitějším produktovým skupinám.

Martin Bratičák, Head of Channel CEE, Zyxel
Martin Bratičák, Head of Channel CEE, Zyxel

Co se týče externích změn, půjde zejména o rebranding, včetně změny loga (bude teprve uvedeno). Za jeho grafickým ztvárněním a dalšími aktivitami stojí známá společnost Interbrand, což má ale také vyjadřovat změnu pozice Zyxelu na trhu. Zyxel má dnes totiž 70 % produktů určených pro byznysová řešení do segmentu SMB+. Zyxel k tomu nasadil také nový informační systém (Navision – MS Dynamics), který mu má umožnit lepší obsluhu zákazníků, včetně předprodejní podpory.

Ohledně dodávek Zyxel zavádí službu do druhého dne (NBDS) jako bezplatnou, a k tomu službu dodávky do druhého dne (NBDD) jako placenou. Logistiku obstarává z Nizozemí.

Co se týče produktové priority, prohlásil Martin Bratičák: „Wi-Fi se dnes stalo základní lidskou potřebou, proto má Zyxel v této oblasti tři základní hesla: wireless, wireless, wireless!“ Dále se Zyxel hodlá orientovat na LTE, od domácností až po firmy (případně firemní hot-spoty), pro které má k dispozici Wi-Fi se slotem SIM LTE.

Zyxel vs. konkurence
Zyxel vs. konkurence

Produktovou skupinou, které se Zyxel nehodlá vzdát, jsou úložiště NAS. A to přesto, že tento trh kvůli cloudovým úložištím meziročně klesá o 20 % a tento trend má pokračovat stejným tempem a kvůli cloudu se už měnit nebude. Některé tradiční firmy tuto produktovou skupinu dokonce již zcela „zabalily“, jiní výrobci ji ani nespustili (D-Link). Zyxel proto hodlá na trhu NAS získat větší tržní podíl na úkor konkurence.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Intel Inside aneb všichni jsme načipováni

Petr Zavoral , 10. prosinec 2017 18:20
Petr Zavoral

V Havlově hře Audience přesvědčuje Sládek Ferdinanda Vaňka, aby donášel sám na sebe. Z pohledu letoš...

Více







Kalendář

09. 01.

13. 01.
CES 2018
18. 01.

19. 01.
itSMF 2018
29. 01.

30. 01.
G2BTechEd
RSS 

Zprávičky

O2 v dalších dvou letech vykoupí až 1,25 % vlastních akcií

ČTK , 14. prosinec 2017 10:00

Cílem nového programu je optimalizace kapitálové struktury, uvedla firma....

Více 0 komentářů

10 spotřebitelských trendů pro rok 2018

Pavel Houser , 14. prosinec 2017 09:00

Sluchátka budeme nosit 24 hodin denně, i během spánku. Umělá inteligence bude vytvářet reklamy. Koli...

Více 0 komentářů

Apple poskytne investici 390 milionů USD firmě Finisar

ČTK , 14. prosinec 2017 08:00

Výrobce optických komponentů Finisar získá investici 390 milionů dolarů od firmy Apple....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Facebook se chystá danit příjmy z reklamy v jednotlivých zemích

ČTK , 14. prosinec 2017 08:00

Změna se má uskutečnit do poloviny roku 2019 a týkat se bude zhruba 30 zemí, kde má firma kanceláře....

Více 0 komentářů

EP zamítl možnost přeshraničního vysílání on-line televizí

ČTK , 13. prosinec 2017 10:00

Komise navrhovala, aby u on-line televizního vysílání musel provozovatel řešit autorská práva pouze ...

Více 2 komentářů

Dvě americké firmy usilují o povolení bitcoinových ETF fondů

ČTK , 13. prosinec 2017 09:00

Fondy ETF se kupují a prodávají na klasické burze stejně jako akcie....

Více 0 komentářů

Firmy v Česku přišly kvůli podvodným e-mailům o miliony

ČTK , 13. prosinec 2017 08:00

Firmy v Česku čelí novému typu podvodu, účetní dostávají falešné e-maily od ředitelů s požadavkem na...

Více 4 komentářů