• Technologie
  • Byznys
  • Software
  • Hardware
  • Internet
  • Telco
  • Science
  • České IT
  • Události
Žádné výsledky
Zobrazit všechny výsledky
ITBiz.cz
ITBiz.cz
Žádné výsledky
Zobrazit všechny výsledky

Řešení Xsolla Web Shop pro mobilní zařízení umožní vývojářům zvýšit příjmy až o 40 %

Pavel Houser
3. 11. 2021
| Tiskové zprávy

Xsolla, přední světová společnost v oblasti obchodování s videohrami, představila nové řešení Xsolla Web Shop, které pomáhá vývojářům profitovat z nedávných novinek týkajících se obchodů s aplikacemi a různých platebních metod. Prostřednictvím řešení Xsolla Web Shop mohou vývojáři očekávat až 40% nárůst příjmů a oslovení nových hráčů v nových, pro ně dříve nedostupných lokalitách. Xsolla Web Shop řeší mnoho problémů, se kterými se vývojáři potýkají – například objevitelnost a dohledatelnost, klesající ziskové marže, nedostatečnou kontrolu nad uživatelskou zkušeností, přístup k lokálním platebním metodám, cross game marketing, efektivnější získávání uživatelů, efektivní spolupráci s tvůrci a influencery a mnoho dalšího.

„Společnost Xsolla tento zásadní posun předvídala již začátkem tohoto roku, kdy jsme uvedli na trh několik produktů, které okamžitě začaly aktivně využívat některé z největších světových gamingových společností, aby zvýšily svůj zisk a vybudovaly si užší vztah se svými mobilními a počítačovými hráči. Nyní jsme tyto produkty a poznatky spojili do nového elegantního řešení nazvaného Xsolla Web Shop,” říká Chris Hewish, prezident společnosti Xsolla.

Díky těmto třem změnám na trhu je toto řešení ještě aktuálnější než kdy jindy:

1. Rozsudek ve sporu Epic vs. Apple, který dovoluje vývojářům App Store přesměrovat uživatele na jiné platební systémy. Díky tomu se vyhnou odvodu 30% podílu z plateb v aplikacích, který si účtuje Apple.

2. Společnost Apple oznámila, že je ochotná povolit užívání alternativních platebních metod mimo App Store.

3. Jižní Korea přijala zákon, který požaduje, aby společnosti Apple a Google otevřely své platformy alternativním platebním systémům.

Spolu s prohlášením společností Apple i Google, že multiplatformní hry mohou prodávat IAP i mimo mobilní aplikace, jde o zřejmý signál, že vývojáři mohou zvýšit potenciál globálních příjmů i ziskové marže a vybudovat pevnější vztahy se svými hráči.

„Ačkoli je na odhadnutí dopadu rozhodnutí společnosti Apple ještě brzy, představuje to první pozitivní krok, který rozšiřuje hráčům možnost výběru a vývojářům dává vyšší míru flexibility v oblasti monetizace a obchodních modelů, kterou velmi potřebují. Věříme, že je to pro toto odvětví pozitivní krok, klíčové ale bude provedení a implementace ze strany společnosti Apple i vývojářů,” uvedl Yoshio Osaki, prezident a generální ředitel společnosti IDG Consulting.

Odbornost v oblasti herního obchodu, které lze důvěřovat

Díky rozsáhlé sadě výkonných nástrojů a služeb pomáhá společnost Xsolla vývojářům a vydavatelům videoher uvádět na trh, prodávat, propojovat a optimalizovat jejich hry po celém světě již více než 16 let. Xsolla pečlivě studuje měnící se trendy v herním průmyslu, aby svým partnerům zajistila dlouhodobý úspěch.

V roce 2020 proběhlo 45 % z celosvětových platebních transakcí digitálně či mobilně, což z nich globálně dělá nejoblíbenější platební metodu. Odhaduje se, že do roku 2025 se toto číslo zvýší na více než 60 %. Spotřebitelé častěji platí mobilními aplikacemi v zemích jako je Malajsie a Indie a v dalších oblastech, kde se tolik nepoužívají platební karty. Zapojením řešení Xsolla Web Shop získají vývojáři okamžitý přístup k více než 700 typům platebních metod, včetně těch v jihovýchodní Asii nejoblíbenějších.

„Prostřednictvím Xsolla Web Shop pomáháme vývojářům her přemýšlet o škálování jejich mobilních her napříč různými platformami, aby mohli rozšířit své podnikání na nové trhy a rozšířit i své publikum,“ řekl Anton Zelenin, vedoucí oddělení Game Commerce ve společnosti Xsolla. „Možnosti jsou ještě větší a my jsme již nyní svědky úspěchů partnerů, kteří naše řešení integrovali.“

Jak Xsolla Web Shop pomáhá vydavatelům her?

Díky jedinečné kombinaci nástrojů a služeb Xsolla mohou hráči nakupovat na své účty virtuální měny i předměty pomocí své preferované místní měny a své oblíbené platební metody. Samozřejmostí je podpora vícejazyčného zobrazení. Kromě toho řešení poskytuje vývojářům nástroje, které prodlužují životnost mobilních a dokonce i počítačových her mimo obchody s aplikacemi a další platformy.

Xsolla Web Shop je ale mnohem více než pouhý prodej IAP prostřednictvím obrandovaného místa, které má vývojář pod svou kontrolou. Toto řešení zahrnuje řadu dalších výhod pro vývojáře a vydavatele z celého světa. Patří mezi ně:

• Úspory poplatků za platformy. Xsolla si účtuje pouze 5 % plus poplatky za zpracování prodejního kanálu, což umožňuje generovat vyšší zisk a ušetřit až 20 % na transakci.
• Přístup do nových regionů. Možnost oslovit hráče ve více než 250 zemích a umožnit jim platit jejich oblíbeným lokálním způsobem tak, že je jim zpřístupněno více než 700 typů plateb. V regionech, jako je jihovýchodní Asie a Latinská Amerika, kde se kreditní karty nepoužívají tak běžně, se zvýší retence, zatímco hráči, kteří používají známé platební metody, budou více utrácet.
• Zvýšení retence. Nárůst retence lokálních hráčů ve specifických oblastech jako je jihovýchodní Asie a Latinská Amerika, kde se kreditní karty nepoužívají tak často.
• Dobíjení online. Možnost dobíjení, která hráčům umožňuje nakupovat virtuální zboží, jako jsou měny a předměty. Mohou také upgradovat, downgradovat a spravovat své předplatné napříč platformami.
• Snadné spuštění integrace FastTrack. Možnost používat API k importu katalogových položek zákazníka do Xsolla, aby mohl začít ihned prodávat.
• Podpora kompletního katalogu her. Získání možnosti hraní více her na jediné platformě a umožnění nákupů her online po přenesení mobilní hry (her) na web.
• Obchodník se záznamem (Merchant of record, MoR). Xsolla jako MoR pro vývojáře a vydavatele vyřizuje místní daně, DPH a další poplatky, stejně jako dodržování předpisů COPPA, GDPR a dalších.
• Přehled o podvodném jednání. Možnost bezpečného podnikání s nejlepším systémem proti podvodům ve své třídě přizpůsobeném na míru hernímu průmyslu, který dokáže účinně blokovat 99 % podvodného chování.
• Porozumění chování hráčů. Vlastnictví dat a vhled do hráčských preferencí umožní vývojářům provádět efektivnější marketingové kampaně zaměřené na oslovování nových hráčů a poskytnutí stávajícím hráčům toho, po čem ve hře touží.
• Integrovaný influencer marketing. Možnost propagovat svůj internetový obchod prostřednictvím kampaní zaměřených na výkon a nabídnout hráčům možnost podílu na příjmech, kupóny a zpětné platby.
• Lepší získávání hráčů. Možnost ovládat proces UA pomocí e-commerce kampaní, které mají lepší globální dosah a objevitelnost.
• Vlastní zkušenost se značkou. Vývojáři mohou pro svou hru a hráče vytvořit vlastní značkový zážitek, místo aby byli kontrolováni, spravováni a omezováni pouze na to, co poskytují obchody s aplikacemi.
• Fyzické zboží. Možnost vytvořit si internetový obchod s prodejem značkového zboží svým fanouškům.
• Nákupy dárků a propagační akce. Vývojáři mohou zvýšit průměrné příjmy na uživatele prostřednictvím marketingových kanálů pomocí dárkových nákupů pro přátele a rodinu, vlastních balíčků, výprodejů, bonusových a cashback kupónů, upgradů a dalších.

Budoucnost mobilních her je vzrušující a nabízí mnoho příležitostí, jak dosáhnout nových tržeb a rozšířit své publikum prostřednictvím vlastního, multiplatformního zážitku, který uspokojí potřeby a přání hráčů. Společnost Xsolla vidí v souvislosti s navrhovanými změnami v App Store možnost podpořit růst v podnikání v oblasti mobilních her u svých stávajících i potenciálních partnerů.

Související příspěvky

Zprávičky

SpaceX investuje dvě miliardy USD do Muskovy firmy zaměřené na AI

13. 7. 2025
750 zaměstnanců ČSOB se díky Atosu zvládlo rychle přesunout do domácích kanceláří
Zprávičky

Google investuje 2,4 miliardy dolarů do technologie AI od start-upu Windsurf

12. 7. 2025
Zprávičky

Muskova xAI chce další peníze od investorů při ohodnocení na 200 miliard dolarů

12. 7. 2025
Tiskové zprávy

Společnost QNAP představuje myQNAPcloud One Beta

11. 7. 2025

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Souhlasím se Zásadami ochrany osobních údajů .

Zprávičky

SpaceX investuje dvě miliardy USD do Muskovy firmy zaměřené na AI

ČTK
13. 7. 2025

Společnost SpaceX podnikatele Elona Muska investuje dvě miliardy dolarů (42 miliard Kč) do jeho

750 zaměstnanců ČSOB se díky Atosu zvládlo rychle přesunout do domácích kanceláří

Google investuje 2,4 miliardy dolarů do technologie AI od start-upu Windsurf

ČTK
12. 7. 2025

Společnost Google ze skupiny Alphabet zaplatí asi 2,4 miliardy USD (50,64 miliardy Kč) za

Muskova xAI chce další peníze od investorů při ohodnocení na 200 miliard dolarů

ČTK
12. 7. 2025

Americká společnost xAI miliardáře Elona Muska plánuje vybrat peníze od investorů v novém kole

Kryptoměny a jejich ekonomika

Bitcoin pokračuje v růstu na další rekordy, překonal hranici 118 000 dolarů

ČTK
11. 7. 2025

Cena bitcoinu dnes pokračuje v prudkém růstu. Kolem 8:30 SELČ se vyšplhala na další

Hackeři ukradli data 5,7 milionu zákazníků australských aerolinek Qantas

ČTK
11. 7. 2025

Hackeři v rámci rozsáhlého kybernetického útoku z minulého týdne ukradli data 5,7 milionu zákazníků

Meta lákala zaměstnance OpenAI na bonus ve výši 100 milionů dolarů

Muskova společnost xAI představila novou verzi chatbota Grok 4

ČTK
11. 7. 2025

Americká společnost xAI miliardáře Elona Muska představila nový model chatbota Grok 4. Ten má

Sophos představil XDR řešení pro synchronizované zabezpečení

Ministerstvo vnitra odhalilo kybernetický útok, údaje občanů neunikly

ČTK
10. 7. 2025

Ministerstvo vnitra odhalilo kybernetický útok na jeden ze systémů úřadu, oznámil dnes na tiskové

Český T-Mobile vyčleňuje vysílače do samostatné firmy

Na Slovensku skončila největší elektronická aukce mobilních frekvencí

ČTK
10. 7. 2025

Na Slovensku včera skončila největší elektronická aukce mobilních frekvencí v historii země. Vynesla rekordní

Tiskové zprávy

Společnost QNAP představuje myQNAPcloud One Beta

Acer slaví několikanásobné ocenění cenou Red Dot Product Design Awards 2025

Acer for Business EMEA překonává růst trhu

Nejnovější modely Acer Chromebook Plus nyní s 12měsíčním balíčkem Google AI Pro včetně služby NotebookLM zdarma

ANECT mění vedení společnosti a posiluje management

Optimize by Acer: nejnovější evoluce v oblasti podnikových záručních podmínek

Zpráva dne

Květen je měsícem růstu, můžete růst s Windows 11 jen za €20.00!

Květen je měsícem růstu, můžete růst s Windows 11 jen za €20.00!

Redakce
15. 5. 2025

Kupte Windows 11 CDkey od Goodoffer24.com a můžete růst s tímto OS jak při...

Komentujeme

Chvála černých skřínek

Malé modely AI mají být velkým trendem

Pavel Houser
3. 1. 2025

V záplavě prognóz technologického vývoje (nejen) v roce 2025 zde prozatím trochu zapadlo jedno téma, které...

Slovník

CPA

Operation shift manager

Claim

Nejpopulárnější články

Žádný obsah není dostupný

Kategorie

  • Články
  • Komentujeme
  • Slovník
  • Tiskové zprávy
  • Zprávičky

Portál ITbiz.cz přináší informace z IT a byznysu již od roku 2006. Provozuje jej internetové vydavatelství Nitemedia. Hosting zajišťuje společnost Greenhousing.cz. Mezi další naše projekty patří například ABClinuxu.cz a Sciencemag.cz. Na stránce Redakce naleznete informace o redakci a možnostech inzerce.

Rubriky

Akce a události Byznys Cloud Ekomerce Hardware Internet Operační systémy Podnikový software Právo Science Security Technologie Telekomunikace Veřejná správa Vývoj a HTML Zpráva dne České IT
Žádné výsledky
Zobrazit všechny výsledky
  • Technologie
  • Byznys
  • Software
  • Hardware
  • Internet
  • Telco
  • Science
  • České IT
  • Události

© 2019 Vydává Nitemedia s.r.o. Hosting zajišťuje Greenhousing.cz.

Tento web používá cookies. Pokračováním dáváte souhlas s jejich používáním. Více na itbiz.cz/soukromi.