• Technologie
  • Byznys
  • Software
  • Hardware
  • Internet
  • Telco
  • Science
  • České IT
  • Události
Žádné výsledky
Zobrazit všechny výsledky
ITBiz.cz
ITBiz.cz
Žádné výsledky
Zobrazit všechny výsledky

Cisco přináší ve Webex Customer Experience cloudová řešení pro jednodušší a efektivnější komunikaci mezi firmami a zákazníky

Pavel Houser
27. 10. 2022
| Tiskové zprávy

Společnost Cisco v rámci druhého dne virtuální konference WebexOne 2022 představila další inovace platformy Webex, tentokrát zaměřené na vylepšování zákaznické zkušenosti. Díky Webex Customer Experience získávají firmy přístup k funkcím jako zákaznické kontaktní centrum, sjednocená komunikace nebo komunikační platforma formou cloudové služby. V rámci jednoho spolehlivého a robustního ekosystému tak mohou poskytovat zákaznické služby, které jsou chytré, proaktivní a především personalizované.
Pozitivní zákaznická zkušenost stojí nejen na dobrém produktu. Klíčovým prvkem je zejména komunikaci mezi firmou a jejími klienty – ať už stávajícími, či potenciálními. S ohledem na množství komunikačních kanálů a platforem může být obtížné udržet zákaznickou cestu v mezích přehlednosti a jednoduchosti. Odpovědí na tyto výzvy je přepracované portfolio nástrojů Webex Customer Experience (CX). Díky němu je Cisco jedinou společností, která dokáže poskytnout sjednocenou komunikaci jako službu (UCaaS), kontaktní centrum jako službu (CCaaS) a komunikační platformu jako službu (CPaaS) pod jednou střechou. Pro firmy je přínosem tohoto robustního ekosystému fakt, že cesty jejich zákazníků napříč digitálními i hlasovými kanály budou ještě efektivnější a příjemnější.
„Spotřebitelé orientovaní na digitální technologie dnes od svých oblíbených značek požadují interaktivnější a personalizovanější služby,“ říká viceprezident Cisco Jeetu Patel. „Tento trend nutí společnosti přehodnotit svůj přístup k interakci s klienty. Chtějí nabídku jednoho dodavatele, která spojuje pokročilé funkce uživatelské zkušenosti se zabezpečením a spolehlivostí.“

Zákazník v hlavní roli
Cílem portfolia nástrojů Webex CX je poskytovat inteligentní, proaktivní a personalizované funkce zákaznické zkušenosti. Tím ve výsledku podporují loajalitu a přijetí značky. Díky Webex CX mohou firmy bez námahy komunikovat s klienty v rámci svých jedinečných zákaznických cest. Nezáleží přitom, jestli se jedná digitálních kanály nebo lidskou interakcí prostřednictvím hlasu a zpráv. V kontaktním centru Webex bude k dispozici technologie s umělou inteligencí pro redukci šumu na pozadí. Její silnou stránkou je, že si poradí i s hovory přes klasickou telefonní linku. Redukce šumu na pozadí snižuje zdroj rozptylování a zvyšuje míru porozumění mezi zákazníkem a pracovníkem kontaktního centra.
Webex CX řeší také otázku, na kterých komunikačních kanálech by firma měla být k zastižení. Těsná integrace služeb Webex Connect a Webex Contact Center znamená, že zákazníkům je k dispozici více než 16 kanálů, nejnověji také Instagram a Google Business Messages. Firmy tak mohou být při poskytování uživatelské podpory a navazování nových obchodních příležitostí tam, kde jsou jejich zákazníci.

Vylepšení pro pracovníky v přímém kontaktu
Helpdesk, infolinka, centrum péče o zákazníky. Různé názvy, různé zaměření, ale jeden cíl – budovat a posilovat co nejlepší zkušenost s firmou. Konkurenční výhodu představuje snadný a rychlý přístup k odborníkům na danou problematiku. Kontaktní centrum Webex je proto nyní certifikováno pro Microsoft Teams. To umožňuje bezproblémovou interakci a směrování příchozích hovorů v rámci Teams na základě požadované odbornosti. Webex Connect spolupracuje s předními dodavateli řešení pro CRM, kontaktní centra, obchod, databáze a datová úložiště nebo helpdesk. Propojit ho lze například se systémy Salesforce, AWS či Microsoft Azure.
Slyšet a být slyšen. S ohledem na náročné potřeby profesionálních uživatelů byla navržena náhlavní souprava Cisco Headset 720 Series. Souprava je vybavena lehkým ramenem otočným o 276° s funkcí „flip-to-mute“ a tlačítkem dedikovaným pro připojení k Webexu a Microsoft Teams. Umožňuje použití jak na jednom, tak na obou uších.

Efektivnější správa a provoz komunikace
Nástroje portfolia Webex umožňují zvyšovat produktivitu na všech úrovních. Pro zlepšení produktivity supervizorů kontaktních pracovníků nabízí kontaktní centrum Webex vylepšený cloudový řídicí panel. Mezi jeho funkce patří mimo jiné zobrazování důležitých informací o hovorech, odesílání zprávy v rámci aplikace Webex nebo monitoring práce jednotlivých zaměstnanců. Pro Webex byl také rozšířen nástroj Analyzer. Supervizoři nyní mohou optimalizovat výkonnost svého týmu s využitím přehledů v reálném čase i v historickém kontextu.
Vedle „živých“ pracovníků umí Webex pracovat i s těmi virtuálními. V nabídce je funkce komunikačních robotů s podporou 93 jazyků. Pro boty je využíván jednotný uzel pro zpracování přirozeného jazyka (NLP), který rozšiřuje jejich jazykové možnosti.

Související příspěvky

750 zaměstnanců ČSOB se díky Atosu zvládlo rychle přesunout do domácích kanceláří
Zprávičky

Google investuje 2,4 miliardy dolarů do technologie AI od start-upu Windsurf

12. 7. 2025
Zprávičky

Muskova xAI chce další peníze od investorů při ohodnocení na 200 miliard dolarů

12. 7. 2025
Tiskové zprávy

Společnost QNAP představuje myQNAPcloud One Beta

11. 7. 2025
Kryptoměny a jejich ekonomika
Zprávičky

Bitcoin pokračuje v růstu na další rekordy, překonal hranici 118 000 dolarů

11. 7. 2025

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Souhlasím se Zásadami ochrany osobních údajů .

Zprávičky

750 zaměstnanců ČSOB se díky Atosu zvládlo rychle přesunout do domácích kanceláří

Google investuje 2,4 miliardy dolarů do technologie AI od start-upu Windsurf

ČTK
12. 7. 2025

Společnost Google ze skupiny Alphabet zaplatí asi 2,4 miliardy USD (50,64 miliardy Kč) za

Muskova xAI chce další peníze od investorů při ohodnocení na 200 miliard dolarů

ČTK
12. 7. 2025

Americká společnost xAI miliardáře Elona Muska plánuje vybrat peníze od investorů v novém kole

Kryptoměny a jejich ekonomika

Bitcoin pokračuje v růstu na další rekordy, překonal hranici 118 000 dolarů

ČTK
11. 7. 2025

Cena bitcoinu dnes pokračuje v prudkém růstu. Kolem 8:30 SELČ se vyšplhala na další

Hackeři ukradli data 5,7 milionu zákazníků australských aerolinek Qantas

ČTK
11. 7. 2025

Hackeři v rámci rozsáhlého kybernetického útoku z minulého týdne ukradli data 5,7 milionu zákazníků

Meta lákala zaměstnance OpenAI na bonus ve výši 100 milionů dolarů

Muskova společnost xAI představila novou verzi chatbota Grok 4

ČTK
11. 7. 2025

Americká společnost xAI miliardáře Elona Muska představila nový model chatbota Grok 4. Ten má

Sophos představil XDR řešení pro synchronizované zabezpečení

Ministerstvo vnitra odhalilo kybernetický útok, údaje občanů neunikly

ČTK
10. 7. 2025

Ministerstvo vnitra odhalilo kybernetický útok na jeden ze systémů úřadu, oznámil dnes na tiskové

Český T-Mobile vyčleňuje vysílače do samostatné firmy

Na Slovensku skončila největší elektronická aukce mobilních frekvencí

ČTK
10. 7. 2025

Na Slovensku včera skončila největší elektronická aukce mobilních frekvencí v historii země. Vynesla rekordní

Vláda zakázala používat ve státní správě produkty čínské společnosti DeepSeek

ČTK
9. 7. 2025

Vláda zakázala používat ve státní správě jakékoli produkty čínské společnosti DeepSeek. Rozhodla tak na

Tiskové zprávy

Společnost QNAP představuje myQNAPcloud One Beta

Acer slaví několikanásobné ocenění cenou Red Dot Product Design Awards 2025

Acer for Business EMEA překonává růst trhu

Nejnovější modely Acer Chromebook Plus nyní s 12měsíčním balíčkem Google AI Pro včetně služby NotebookLM zdarma

ANECT mění vedení společnosti a posiluje management

Optimize by Acer: nejnovější evoluce v oblasti podnikových záručních podmínek

Zpráva dne

Květen je měsícem růstu, můžete růst s Windows 11 jen za €20.00!

Květen je měsícem růstu, můžete růst s Windows 11 jen za €20.00!

Redakce
15. 5. 2025

Kupte Windows 11 CDkey od Goodoffer24.com a můžete růst s tímto OS jak při...

Komentujeme

Chvála černých skřínek

Malé modely AI mají být velkým trendem

Pavel Houser
3. 1. 2025

V záplavě prognóz technologického vývoje (nejen) v roce 2025 zde prozatím trochu zapadlo jedno téma, které...

Slovník

Public Domain

Teambuilding

Ochranná zóna

Nejpopulárnější články

Žádný obsah není dostupný

Kategorie

  • Články
  • Komentujeme
  • Slovník
  • Tiskové zprávy
  • Zprávičky

Portál ITbiz.cz přináší informace z IT a byznysu již od roku 2006. Provozuje jej internetové vydavatelství Nitemedia. Hosting zajišťuje společnost Greenhousing.cz. Mezi další naše projekty patří například ABClinuxu.cz a Sciencemag.cz. Na stránce Redakce naleznete informace o redakci a možnostech inzerce.

Rubriky

Akce a události Byznys Cloud Ekomerce Hardware Internet Operační systémy Podnikový software Právo Science Security Technologie Telekomunikace Veřejná správa Vývoj a HTML Zpráva dne České IT
Žádné výsledky
Zobrazit všechny výsledky
  • Technologie
  • Byznys
  • Software
  • Hardware
  • Internet
  • Telco
  • Science
  • České IT
  • Události

© 2019 Vydává Nitemedia s.r.o. Hosting zajišťuje Greenhousing.cz.

Tento web používá cookies. Pokračováním dáváte souhlas s jejich používáním. Více na itbiz.cz/soukromi.