• Technologie
  • Byznys
  • Software
  • Hardware
  • Internet
  • Telco
  • Science
  • České IT
  • Události
Žádné výsledky
Zobrazit všechny výsledky
ITBiz.cz
ITBiz.cz
Žádné výsledky
Zobrazit všechny výsledky

Salesforce spouští důvěryhodnou generativní umělou inteligenci pro zákazníky Slacku

itbiz
26. 2. 2024
| Články

Zdroj: Pixabay

Vyhledávání, shrnutí kanálů a souhrny vláken poháněné umělou inteligencí zobrazují a upřednostňují to, co zaměstnanci potřebují vědět. Partnerský ekosystém přináší další aplikace s umělou inteligencí přímo do Slacku.

Společnost Salesforce oznamuje zavedení Slack AI, důvěryhodného a intuitivního generativního prostředí AI, které je k dispozici nativně ve službě Slack. Zákazníci mohou snadno využívat kolektivní znalosti sdílené ve Slacku prostřednictvím řízených zkušeností pro vyhledávání poháněné AI, rekapitulace kanálů, shrnutí vláken a brzy také funkce digests. Tyto funkce umožní zákazníkům rychleji najít odpovědi, tříbit znalosti a generovat nápady.

Podle společnosti Gartner má téměř polovina pracovníků problém najít informace, které potřebují k efektivnímu výkonu své práce. V kombinaci s rostoucím počtem nástrojů a způsobů výměny informací to zvyšuje kognitivní zátěž zaměstnanců, ztěžuje jim rychlé generování nápadů a vyvolává pocit zahlcení. Umělá inteligence v sobě skrývá obrovský potenciál, díky němuž mohou být interní znalosti využívány v lepším kontextu, relevantněji, se snadnějším vyhledáváním a prioritizací.
„Za posledních deset let Slack způsobil revoluci ve způsobu práce, protože spojil lidi, aplikace a systémy na jednom místě,“ říká Denise Dresserová, generální ředitelka společnosti Slack. „Jsme rádi, že se Slack AI můžeme tuto transformaci posunout na další úroveň. Nové funkce AI umožňují našim zákazníkům přístup ke kolektivním znalostem ve službě Slack, takže mohou pracovat chytřeji, postupovat rychleji a věnovat svůj čas věcem, které podněcují skutečné inovace a růst. V éře generativní umělé inteligence je Slack důvěryhodnou konverzační platformou, která propojuje všechny součásti firmy, aby enormně zvýšila produktivitu týmu.“

Yákazníci mohou díky vyhledávání a shrnutí informací ve službě Slack AI snadno a rychle vyhledávat a využívat velké objemy informací. Tyto funkce jsou důvěryhodné, snadno se používají a nevyžadují žádné školení. Uživatelé je iniciují prostřednictvím řízených, kontextových interakcí, což znamená, že se nemusí učit zcela nové dovednosti, aby mohli využívat jejich výhod. A každý výstup je bezpečný, citovatelný a přizpůsobený uživateli. Díky Slack AI mají zákazníci přístup k:
• Vyhledávání na bázi umělé inteligence, které poskytuje personalizované a inteligentní odpovědi na jakoukoli otázku: Uživatelé mohou položit otázku v konverzaci a získat stručnou odpověď na základě relevantních zpráv ze Slacku. Uživatelé tak mohou rychleji najít to, co potřebují, ať už se chtějí dozvědět o nové marketingové kampani, zorientovat se ve firemních zásadách, získat informace o minulých rozhodnutích z historického kontextu nebo definovat neznámé zkratky.
• Shrnutí kanálů, která generují klíčové momenty z dostupných kanálů: Uživatelé mohou dohnat nepřečtené zprávy, shrnout posledních sedm dní nebo nastavit vlastní rozsah dat pro shrnutí. Uživatelé mohou rychle dohnat, co zameškali během své nepřítomnosti v práci, získat informace o novém projektu nebo se rychle zapojit do řešení časově náročných problémů.
• Souhrny vláken, které uživatele upozorňují na dlouhé konverzace: V každém shrnutí jsou uvedeny jasné zdroje, které umožňují uživatelům proniknout hlouběji do tématu. Uživatelé mohou okamžitě shrnout klíčová rozhodnutí a další kroky z vlákna s velkým množstvím konverzace tam i zpět, získat přehled o listech zákaznické podpory nebo dohnat týmovou poradu a získat přehled o aktuálních prioritách.

Pozornost věnovaná prodeji
Obchodní týmy jsou pod tlakem, aby zefektivnily svou činnost a maximalizovaly svoji efektivitu. S umělou inteligencí Slacku mohou obchodní zástupci:
• Snadno identifikovat a kontaktovat správného odborníka na danou problematiku, když má zákazník během obchodního cyklu konkrétní otázku nebo problém.
• Shrnout kanál pro zákazníky a získat souvislosti, které potřebují k efektivnější přípravě na schůzku se zákazníkem.
• Vytvářet klíčové závěry z dlouhé diskuse o průběhu zakázky, které pomohou pomoci týmu udržet si klienta z dlouhodobého hlediska.
Inženýrský reflektor: Proces řízení incidentů může být časově náročný a složitý. Díky Slack AI mohou inženýrské týmy:
• Hledat odpovědí v kanálech minulých incidentů a najít tak potenciální řešení a uplatnit získané poznatky.
• Získat správné informace, které potřebují, aby se mohli rychle zorientovat a zapojit se do hledání řešení.
• Zrekapitulovat kanál incidentu a použít ho jako výchozí bod pro rychlejší vypracování analýzy kořenových příčin.
Důvěryhodná a bezpečná zkušenost s umělou inteligencí ve službě Slack: Společnost Slack se zavázala vytvářet produkty AI bezpečně, odpovědně a eticky.
• Slack AI běží na infrastruktuře společnosti Slack a dodržuje stejné bezpečnostní postupy a standardy shody, které zákazníci očekávají.
• Velké jazykové modely (LLM) společnosti Slack AI jsou hostovány přímo ve službě Slack, což zajišťuje, že data zákazníků zůstávají v organizaci a jsou určena výhradně pro její potřeby. Údaje o zákaznících zůstávají oddělené a nebudou přímo ani nepřímo využívány pro služby jiným klientům.
• Služba Slack AI nepoužívá údaje zákazníků pro účely školení LLM.

Budoucnost nativní generativní umělé inteligence ve Slacku
Na obzoru jsou další funkce, které uživatelům pomohou shrnout a upřednostnit informace. Již brzy bude umělá inteligence Slacku vytvářet přehledy shrnující klíčové informace z kanálů, o kterých chtějí být uživatelé informováni, ale nemusí jim být věnována okamžitá pozornost, což jim umožní zůstat v obraze o tom, co by jinak mohli přehlédnout, a přitom se soustředit na své hlavní priority. Kromě toho Slack buduje nativní integraci AI s Einstein Copilot, novým konverzačním asistentem AI pro Salesforce CRM, který bude přímo ve Slacku poskytovat odpovědi na otázky podložené důvěryhodnými zákaznickými daty.
Tyto nové funkce vyhledávání a sumarizace jsou jen začátkem toho, jak Slack umožní lidem pracovat chytřeji a rychleji. V budoucnu bude Slack příkazovým centrem pro práci a konverzačním rozhraním pro generativní umělou inteligenci.
Platforma společnosti Slack připravená na umělou inteligenci: Kromě těchto nativních funkcí AI přinášejí partneři do svých aplikací Slack další funkce AI.

Rubriky: CloudPodnikový softwareTechnologie

Související příspěvky

Huawei AI ilustracni
Zprávičky

Meta jedná o investici miliard dolarů do čipů Googlu

26. 11. 2025
Články

AWS uvádí AI pro vývojáře Kiro

26. 11. 2025
Nové varianty WormGPT pohání AI modely Grok a Mixtral
Články

Legitimní webové stránky lze zneužít k manipulaci webových prohlížečů v režimu AI

25. 11. 2025
Zprávičky

Čínský internetový prodejce Alibaba zvýšil čtvrtletní tržby, zisk předčil odhady

25. 11. 2025

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Souhlasím se Zásadami ochrany osobních údajů .

Zprávičky

Riziko prolamování šifrované komunikace: Státy EU se shodly na návrhu proti dětské pornografii, Česko hlasovalo proti (aktualizace)

ČTK
27. 11. 2025

Zástupci členských států EU se včera shodli na návrhu, který má bojovat proti šíření

ČR si letos v žebříčku zemí podle digitálního prostředí polepšila na 24. místo

ČTK
27. 11. 2025

Česká republika si v celosvětovém hodnocení kvality digitálního prostředí letos polepšila o tři příčky

Counterpoint: Apple se letos vrátí do čela světového trhu s chytrými telefony

ČTK
27. 11. 2025

Americká technologická společnost Apple se v letošním roce poprvé za více než deset let

Centra služeb míří do ČR kvůli lidem a poloze

Průzkum Acronis: téměř 50 % českých organizací si nemůže dovolit ztratit data za více než 4 hodiny

Pavel Houser
27. 11. 2025

17 % respondentů vyžaduje od systémů obnovy po havárii, aby garantovaly zálohu starou maximálně

Gordic a Cybrela přinášejí komplexní řešení kybernetické bezpečnosti

Sněmovna schválila roční odklad využívání e-Legislativy pro novely zákonů

ČTK
27. 11. 2025

Povinné využívání systému e-Legislativa pro vytváření a projednávání novel zákonů a zákonných opatření Senátu

Europoslanci vyzvali k zákazu sociálních sítí pro osoby mladší 16 let (aktualizováno)

ČTK
26. 11. 2025

Poslanci Evropského parlamentu dnes vyzvali k výraznému zvýšení ochrany nezletilých na internetu, včetně zákazu

Americký výrobce počítačů HP se chystá do roku 2028 propustit až 6 000 lidí

ČTK
26. 11. 2025

Americký výrobce osobních počítačů HP se kvůli zefektivnění provozu a zavádění umělé inteligence (AI)

Huawei AI ilustracni

Meta jedná o investici miliard dolarů do čipů Googlu

ČTK
26. 11. 2025

Americká společnost Meta Platforms, která vlastní mimo jiné sociální síť Facebook, jedná s Googlem

Tiskové zprávy

Společnost Hewlett Packard Enterprise ocenila v Česku Partnery roku 2025

Spisová služba GINIS společnosti Gordic získala jako první atest

Zyxel Networks představuje první průmyslový WiFi 7 přístupový bod pro rychlejší přechod na průmysl 4.0

Nové skenery Canon imageFORMULA: Maximální výkon na minimálním prostoru

Když cloud nestačí: proč se firmám vyplatí trvalé licence Microsoft

Inovované tablety Dell Pro Rugged 10 a 12 nabízí vyšší výkon a delší provoz na baterii

Zpráva dne

Neděste se upgradu: Windows 11 Pro na Halloween jen za €20.00 na Goodoffer24

Neděste se upgradu: Windows 11 Pro na Halloween jen za €20.00 na Goodoffer24

Redakce
15. 10. 2025

Halloween je tady a s ním i strašidelné ceny za software! Tak neváhejte a...

Komentujeme

Chvála černých skřínek

Neocloudy – nové slovo, prudký růst?

Pavel Houser
24. 11. 2025

Opět se vše točí kolem GPU a AI. Poskytovatelé cloudových služeb nového typu („neoclouds“) mají v...

Slovník

Daň

HDTV

DHCP

Kategorie

  • Články
  • Komentujeme
  • Slovník
  • Tiskové zprávy
  • Zprávičky

Portál ITbiz.cz přináší informace z IT a byznysu již od roku 2006. Provozuje jej internetové vydavatelství Nitemedia.  Mezi další naše projekty patří například ABClinuxu.cz a Sciencemag.cz. Na stránce Redakce naleznete informace o redakci a možnostech inzerce.

Rubriky

Akce a události Byznys Cloud Ekomerce Hardware Internet Operační systémy Podnikový software Právo Science Security Technologie Telekomunikace veře Veřejná správa Vývoj a HTML Zpráva dne České IT
Žádné výsledky
Zobrazit všechny výsledky
  • Technologie
  • Byznys
  • Software
  • Hardware
  • Internet
  • Telco
  • Science
  • České IT
  • Události

© 2019 Vydává Nitemedia s.r.o. Hosting zajišťuje Greenhousing.cz.

Tento web používá cookies. Pokračováním dáváte souhlas s jejich používáním. Více na itbiz.cz/soukromi.