Pracovní portál Monster má novou mediální agenturu. Firma svěřila mediální plánování a nákup s ním souvisejících služeb společnosti OMD.
Dosud se o tyto služby starala agentura MEC (Mediaedge: cia).
Monster spolupracoval s MEC v několika zemích světa už od roku 2006. Celkové plánované globální náklady na marketing Monster pro rok 2009 činí 200 milionů dolarů, nevyčerpanou část prostředků společnost utratí již s novou agenturou. V Česku plánuje tento pracovní portál v letošním roce investice do reklamy v řádech desítek milionů Kč.
„Také v nadcházejícím období plánujeme aktivní komunikaci vůči lidem, kteří hledají nové pracovní příležitosti, anebo možnost kariérního rozvoje a růstu,“ říká marketingový ředitel pracovního portálu Monster.cz Jaroslav Macnar a dodal, že firma chce i nadále využívat netradiční formy komunikace, které doplní standardními komunikačními kanály, jako jsou televize, tisk a internet. V červenci mohli lidé zaznamenat spot Monster na České televizi.
Globální reklamní agenturou Monster zůstává i nadále BBDO.