Agentura Ataxo koupila největšího českého hráče na poli SEO/SEM aktivit

Karel Wolf , 12. January 2011 18:01 3 komentářů

Internetová agentura Ataxo, jeden z největších českých hráčů na poli internetového marketingu oznámila koupi společnosti H1.cz zaměřené na PPC reklamu a SEO. Vzhledem k tomu, že v H1.cz si Ataxo kupuje zejména lidské zdroje, obejde se slučování obou firem bez propouštění, integrovat se mají pouze firemní procesy.


ataxo

Ataxo odkoupilo 100 % podílu v H1.cz a s její pomocí hodlají navýšit svůj obrat pro nadcházející rok na čtvrt miliardy Kč. H1.cz je poradenská firma poskytující analytické, poradenské, vzdělávací a kreativní služby pro podnikání na internetu. Firma vnikla v roce 2005 odštěpením z konzultační společnosti Dobrý Web. Společnost založil bývalý projektový vedoucí Dobrého Webu, David Špinar, spolu s Markem Prokopem, Michalem Krutišem a Václavem Štruplem. Mezi klienty společnosti patřily firmy jako Centrum Holdings, Readers Digest Výběr, Obchodní-Dům.cz, Megapixel.cz nebo Heureka.cz. Dnes se agentura zaměřuje téměř výhradně na korporátní klientelu.

Akvizice je pro Ataxo důležitá zejména pro to, aby mohla rychle upevňovat svou vedoucí pozici na on-line marketingovém trhu v ČR a posilovat na dalších evropských trzích. Ataxo představuje dceřinou společnost skupiny Ataxo NV se sídlem v Nizozemsku, dnes má své pobočky ve více než 7 městech ve střední a východní Evropě. Nákupem Ataxo získává také víc než 45 zaměstnanců, čímž se počet lidí pracujících v českých a slovenských pobočkách zvyšuje na 150.

"Spojení týmu H1.cz se skupinou Ataxo je velmi výhodné na mnoha úrovních, máme společný přístup k budování vztahů s klienty, nabízíme prvotřídní zákaznický servis, máme společnou historii největších hráčů na trhu" prohlásil o akvizici Dr. Peter Wiedemann, prezident a generální ředitel Ataxa. "Naši klienti žádají ty nejpropracovanější a nejnáročnější služby v on-line marketingu v regionu střední a východní Evropy. Díky spojení odborných znalostí a technické vyspělosti vytvoříme společnost, která na trhu search marketingu nebude mít konkurenci, " dodal.

Rebranding agentury H1 se zatím neplánuje, každá ze značek má fungovat i nadále samostatně a zaměří se na specifickou klientelu. Klienti Ataxa i H1.cz budou nadále spolupracovat se zaměstnanci, kteří patřili do příslušné společnosti před spojením. Noví zákazníci budou komunikovat s tím týmem, který bude díky své specializaci nejlépe vyhovovat jejich potřebám, nebo který je pro ně geograficky nejblíž.

„Již dlouhou dobu Ataxo uznáváme jako rovnocenného konkurenta, oceňujeme jejich práci a znalosti. My jsme se od roku 2005 zaměřovali na poskytování velmi kvalitních služeb pro naše zákazníky, vytvářeli jsme inovativní kampaně a to s ohledem na uvážlivé hospodaření s rozpočty. V H1.cz jsme zavedli velmi vysoké standardy, které se projevují na kvalitě naší práce a obchodních výsledcích našich klientů. Ataxo je jedna z mála agentur na trhu, která má srovnatelné standardy kvality, “ nechal se pro změnu slyšet David Špinar, ředitel H1.cz.


Komentáře

Robert Němec #1
Robert Němec 14. January 2011 13:13

Trochu se tady rozbujel SEO spam, který - zdá se - překonává i ochranu. Doporučoval bych to trochu pročistit a zavést lepší ochranu.

Pokud to sem zadávají lidé, pak místo captchy položte nějakou českou otázku.

Jirka #2
Jirka 13. January 2011 18:06

"hodlají navýšit svůj obrat pro nadcházející rok na čtvrt milionů Kč" myslím, že vám tam vypadla nějaká ta nula :-)

Karel Wolf 13. January 2011 22:23

Dobry den,

omlouvame se, skutecne doslo o posunuti cisla o dva rady dolu.

Za redakci

Karel Wolf

RSS 

Komentujeme

Počítačové hry v hlavě – a to dokonce multiplayer

Pavel Houser , 03. August 2019 06:30
Pavel Houser

Tetris v podání vědců z University of Washington připomíná málem telepatii – jeden z hráčů vidí pada...

Více



Kalendář

25. 08.

29. 08.
VMworld US 2019
05. 09.

06. 09.
Technical Computing Camp 2019
06. 09.

11. 09.
IFA 2019
RSS 

Zprávičky

Na webu Amazonu se prodávaly tisíce problémových produktů

ČTK , 25. August 2019 08:00

Američtí technologičtí giganti ztratili kontrolu nad svými platformami. Amazon se čím dál víc vyvíjí...

Více 0 komentářů

Huawei uvádí na Ascend 910, procesor pro AI

Pavel Houser , 24. August 2019 08:00

Huawei uvedla procesor Ascend 910 a MindSpore, framework pro výpočty související s umělou inteligenc...

Více 0 komentářů

VMware koupí Pivotal Software a Carbon Black za téměř 5 miliard dolarů

ČTK , 23. August 2019 10:05

Kontrolním akcionářem VMware i Pivotal Software je Dell. ...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Ostravský startup vyvíjí virtuální realitu pro výrobní firmy

ČTK , 23. August 2019 10:04

Produkty firmy už používají například společnosti Continental nebo Tieto. ...

Více 0 komentářů

Regulátoři EU zkoumají plány Facebooku na digitální měnu

ČTK , 23. August 2019 08:00

Facebook ujišťuje, že nebude mít přístup k údajům o transakcích s novou měnou....

Více 0 komentářů

Nad rámec rozpočtů půjde na digitalizaci příští rok 492 mil. Kč

ČTK , 22. August 2019 10:00

Do roku 2021 má plně fungoval portál občana, tak, aby lidé s novými občanskými průkazy mohli řešit v...

Více 0 komentářů

Amazon pokračuje v náboru pro centrum v Dobrovízi, zvyšuje mzdy

ČTK , 22. August 2019 09:00

Amazon nyní nabírá pracovníky pro distribuční centrum, a to i na kvalifikované pozice....

Více 0 komentářů