Ataxo představilo první český nástroj na monitorování sociálních sítí a blogů

Originální český produkt na monitoring sociálních sítí nese název Ataxo Social Insider a pro firmy monitorující určité dění, nebo zpětnoou vazbu na svou značku, dává zajímavou alternativu k aplikacím, které monitorují oficiální mediální kanály (Newton).

Social insider monitoruje několik tisíc česky a slovensky psaných blogů, příspěvků z Twitteru a tzv. otevřených účtů na sociální síti Facebook. Firmám a organizuacím tak dává zajímavý nástroj na monitoring toho, o čem se Češi na Internetu nejvíce baví.

„Ve srovnání s dostupnými monitorovacími nástroji je Ataxo Social Insider jedinečný zejména proto, že jde o původní české řešení. Je tedy plně orientované pro potřeby českého a slovenského internetu – ať už jde o skloňování, diakritiku nebo navázání relevantních českých a slovenských zdrojů. Českým firmám jsme tak otevřeli zcela nové možnosti, jak získávat informace,“ prohlašuje hlavní přednost novinky Michal Bačo, Corporate Sales Director společnosti Ataxo Interactive.

Služba monitoruje vedle velkých nadnárodních sociálních sítí typu Facebook, Twitter nebo Youtube, také lokální projekty jako jsou lide.cz. Další zajímavostí je monitoring diskuzí pod články na významných českých a slovenských zpravodajských serverech (iDnes.cz, Novinky.cz, sme.sk).

Služba je k dispozici ve dvou verzích. Standard za 9 950 Kč umožňuje výběr 30 klíčových slov, u kterých probíhá aktualizace monitoringu každé čtyři hodiny. Verze Advanced za 19 500 Kč nabízí výběr 100 klíčových slov, která se aktualizují každou hodinu. Navícje možné také individuálně navrhnout verze šité na míru.

Exit mobile version