Služby Microsoftu v ČR jako Software as a Service

Jana Budinská, 19. červen 2009 11:29 0 komentářů
Rubriky: Internet

Windows
Na český trh včera vstoupila společnost Central Europe On-Demand, poskytovatel hostingových služeb. Ve spolupráci se společností Microsoft představila on-line nabídku řešení v konceptu Software as a Service (software jako služba), které by mělo v době krize umožnit především malým a středním podnikům snížit provozní náklady, investice do IT a počty lidských zdrojů v oblasti IT.


TK CEOD & Microsoftu
Viktor Kovács, výkonný ředitel Central Europe On-Demand

Central Europe On-Demand plánuje v České republice nasadit model „White Label Hosting Services“, který umožní partnerům Microsoftu nakupovat řešení CEOD a nabízet je koncovým zákazníkům pod svou vlastní značkou, společně se svými dosavadními řešeními. Zákazníci tak budou mít na výběr z více možností od známého a spolehlivého dodavatele, partneři pak budou moci jednoduše obohatit trh o nové a propracovanější služby.

V současnosti CEOD navázal spolupráci s prvními třemi partnery Microsoftu, a to společnostmi Ness Czech, která nabízí služby systémové integrace pro CRM a outsourcing pro provozovatele telekomunikačních služeb, Gesto Communications zaměřené na oblast videokonferencí a řešení koncepce Unified Computing a Active 24, největšího hostingového poskytovatele v ČR.

Nabídka společnosti CEOD zahrnuje aplikace Microsoft Exchange Server 2007, Microsoft Office Outlook 2007, Microsoft Windows SharePoint Services 3.0, Microsoft Office Communications Server 2007, Microsoft Dynamics CRM a On-line Back-up a Recovery. Služby jsou poskytovány prostřednictvím telekomunikačních operátorů s 99,99% dostupností na hostingové platformě v datových centrech. Využití principu Software as a Service šetří firmám především počáteční pořizovací náklady, ale také náklady na správu a provoz.

Central Europe On-Demand se, jak název napovídá, specializuje na trh střední Evropy a jejím cílem je oslovit přes půl milionu podnikatelů a vládních institucí v Maďarsku, Polsku, České republice, Rumunsku a Slovensku. Vstup na trh bude doprovázet šestiměsíční kampaň na Internetu i v telemarketingu spolu s promoakcemi místních poskytovatelů telekomunikačních služeb. Společnost CEOD získala ocenění Microsoft Gold Certified Partner v oblasti hostingu.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Microsoft a GitHub

Pavel Houser , 13. červen 2018 13:30
Pavel Houser

Transakce v hodnotě 7,5 miliardy dolarů je dost velká i na poměry Microsoftu, takže se prodejem GitH...

Více







RSS 

Zprávičky

Musk: Favoritem pro evropskou továrnu na baterie Tesly je Německo

ČTK , 21. červen 2018 10:00

Revoluce elektrických aut zvýší do roku 2025 hodnotu evropského trhu s bateriemi na zhruba 250 milia...

Více 0 komentářů

Česko testuje komunikaci mezi auty, vlaky a MHD

ČTK , 21. červen 2018 09:00

Vozidla si budou vyměňovat informace například o tom, jak je vlak daleko od závor, nebo že tramvaj v...

Více 0 komentářů

Xiaomi chce při vstupu na burzu získat až 6,1 miliardy dolarů

ČTK , 21. červen 2018 08:00

Půjde o jednu z největších primárních nabídek akcií v technologickém sektoru za posledních několik l...

Více 0 komentářů

Kalendář

17. 06.

21. 06.
Cyber Week 2018
19. 06.

22. 06.
Automatica 2018
23. 06.

24. 06.
Maker Faire Prague 2018

Starší zprávičky

Kryptoměnovou burzu Bithumb napadli hackeři

ČTK , 20. červen 2018 10:16

Za poslední týden jde již o druhý útok na kryptoměnové burzy v Jižní Koreji. Bitcoin opět klesl....

Více 0 komentářů

Největší australská telekomunikační firma masivně propouští

ČTK , 20. červen 2018 09:52

Telstra dominuje australskému trhu mobilních telefonů a širokopásmových sítí, zisky z pevných sítí a...

Více 0 komentářů

Dotace EU na bezplatné wifi se kvůli chybě systému odkládají

ČTK , 20. červen 2018 08:00

Obce mohly získat poukázku v hodnotě 15 000 eur. Nová výzva bude zveřejněna na podzim....

Více 0 komentářů

E-shopy českých řetězců: Lidl, Globus, DM drogerie

ČTK , 19. červen 2018 16:32

Loni stouply tržby českých e-shopů o 18 % na 115 miliard Kč. On-line nakupuje potraviny již 26 % Čec...

Více 0 komentářů