Hlavním trendem v CRM je provázanost s externími systémy a informacemi

CRM v systému QAD, který dodává na českém trhu Minerva, může fungovat samostatně i jako integrální součást ERP QAD, umí verzování nabídek a proti plnění obchodnickou „vatou“ je vybaven integritní kontrolou dat. Opírá se také o externí systémy, mailservery a DMS filesystémy, což má za výhodu provázanost dat, vysvětluje Petr Chejlava, produktový manažer QAD CRM ve společnosti Minerva.
Jaký CRM dodáváte? Máte jej jako integrovaný modul ve svém ERP systému, nebo i jako samostatné řešení?

Našim zákazníkům dodáváme QAD CRM. Jde o produkt, který může existovat samostatně, ale obsahuje i interface k plnohodnotnému propojení s ERP QAD a funguje jako modul.

Na co zákazníci při výběru CRM slyší a jaké funkčnosti ve svém CRM nabízíte?

Velkou výhodou je jednoznačně plnohodnotná integrace s ERP QAD umožňující nastavení oddělené bezpečnostní politiky. Často je vyžadována kombinovaná funkcionalita on-line i off-line pro obchodníky v terénu. Hodně využíváme integraci s poštovními servery a verzování nabídek. Zároveň jsme schopni k našemu CRM dodat webový přístup k některým druhům informací.

Máte alespoň částečně ošetřeno, aby CRM který dodáváte, obchodníci neplnili „vatou“?

Ano, systém je vybaven integritní kontrolou dat. To znamená, že pokud se obchodník pokouší zadat informaci, která je velmi podobná některé již existující, je na to systémem upozorněn.

Jaké jsou dnešní trendy v CRM a které z nich váš CRM systém naplňuje?

Hlavním trendem je provázanost s externími systémy, mailservery a DMS filesystémy. Zároveň pak například velká provázanost existujících informací. Všechny tyto trendy QAD CRM zohledňuje.

Chcete si přečíst více na téma výběr CRM? Klikněte zde.

Exit mobile version