• Technologie
  • Byznys
  • Software
  • Hardware
  • Internet
  • Telco
  • Science
  • České IT
  • Události
Žádné výsledky
Zobrazit všechny výsledky
ITBiz.cz
ITBiz.cz
Žádné výsledky
Zobrazit všechny výsledky

Kontaktní centrum v cloudu AlgoCC – Operátorská aplikace

itbiz
1. 10. 2014
| Články

Před nedávnem jsme měli možnost seznámit se s cloudovým řešením kontaktního centra AlgoCC, které zajišťuje kompletní sadu funkcí pro interakci s klienty, včetně automatické distribuce hovorů (ACD), multimediálních komunikačních kanálů (hlas, e-mail, SMS, webchat), aplikačního rozhraní pro operátory, reportingu, nahrávání hovorů a řízení kvality.
Tentokrát se podrobněji podíváme na operátorskou aplikaci AlgoCC pro zpřístupnění funkcí kontaktního centra. Tato aplikace poskytuje operátorovi kontaktního centra nástroje, které potřebuje k zajištění profesionálního a rychlého odbavení interakce s klientem, ať už pracuje v centrální lokalitě, na pobočce, či z domácí kanceláře.

Jednoduché, intuitivní uživatelské rozhraní je navrženo tak, aby poskytlo snadný přístup k běžným funkcím operátora. AlgoCC klient umožňuje operátorovi zalogovat se do skupin dle svých znalostí či zaměření (tzv. skilly), změnit stav a režim práce, nahlédnout do požadavků, které mu náleží, sledovat statistiky výkonnosti centra atd.

Příklad operátorského desktopu

Příklad operátorského desktopu

Aplikace poskytuje jednotné prostředí pro práci operátora nejen v případě práce s hovory, ale také v případě podpory multimédií (e-mail, SMS, webchat) v kontaktním centru. Pro vytáčení hovorů, volání, příjem hovorů z PC a další běžné činnosti operátora je možné využít softwarový telefon, který je součástí řešení AlgoCC.

Základní funkce aplikace:

  • Nastavení dostupnosti operátora pro obsluhu kontaktů (přihlášení, připraven, přestávka – včetně důvodu přestávky, práce po hovoru, odhlášení)
  • Zahájení/ ukončení hovoru/ podržení ve frontě
  • Zobrazení ID volajícího, karty volajícího a historie komunikace
  • Přepojení hovoru, konzultace
  • Zobrazení seznamu klientů s možností vytočení telefonního čísla či odeslání e-mailu
  • Callback pro realizaci zpětných zavolání
  • E-mail pro zpracování příchozích i odchozích e-mailů
  • Webchat, pomocí kterého může klient chatovat s operátorem
  • Možnost zapsání výsledku právě dokončené komunikace

Pro realizaci odchozích hovorů či e-mailů může operátor prostřednictvím vyhledávacího formuláře vyhledat kartu klienta, kterého bude kontaktovat, a následně vytočit jeho telefonní číslo nebo odeslat e-mail na uvedenou adresu. Karta klienta kromě telefonního čísla a e-mailové adresy obsahuje i další obchodní informace o klientovi.

Současně s hlasovým kanálem může řešení kontaktního centra AlgoCC zpracovávat i příchozí e-mailové kontakty a přidělovat je jednotlivým operátorům na základě jejich znalosti a dovedností.

Při práci s e-mailovými kontakty může operátor využívat standardní funkce běžných e-mailových klientů, včetně editace, formátování, přidání příloh atd. Dále má operátor k dispozici historii již dříve zpracovaných e-mailů a také seznam e-mailů čekajících na zpracování.

Příklad zpracovávání e-mailu

Příklad zpracovávání e-mailu

Během zpracovávání e-mailu může operátor přijmout další příchozí kontakt přidělený systémem kontaktního centra jako příchozí hlasový hovor, nebo jiný e-mail. Podobným způsobem může operátor zahájit odchozí hovor na zákazníka v případě, že je telefonní číslo k dispozici v kartě klienta.

Pro realizaci odchozích SMS zpráv může operátor prostřednictvím karty klienta odeslat SMS na požadované telefonní číslo. Pomocí SMS kanálu lze klientům posílat notifikace, vyžádaná obchodní sdělení a další informace, pro které je SMS nejefektivnějším způsobem komunikace.

Posílání SMS může být iniciováno i z informačního systému na základě předem nastavených postupů a pravidel. Prostřednictvím SMS mohou být klient anebo skupina klientů například informováni o určité události.

Webchat je chat aplikace provozovaná na webu společnosti, která umožňuje klientům – návštěvníkům webových stránek – komunikovat s operátorem kontaktního centra.

Zadání výsledku po ukončení kontaktu

Zadání výsledku po ukončení kontaktu

Z pohledu operátora kontaktního centra se jedná o další komunikační kanál – kontakt je předán operátorovi stejně jako telefonní hovor či e-mail. Po přijetí kontaktu může operátor kontaktního centra chatovat s klientem v reálném čase a v průběhu chatu může např. zaslat klientovi požadované informace e-mailem.

Při ukončení komunikace s klientem může operátor specifikovat výsledek kontaktu, například zadat důvod, proč zákazník kontaktoval společnost a další. Výsledky těchto komunikací jsou následně využívány k marketingovým účelům a řízení vztahu se zákazníkem. Jsou dostupné také pro uživatele systému pro zpětnou kontrolu, vyhodnocení komunikace a plánování dalších aktivit.

Rubriky: Cloud

Související příspěvky

Největší zájem o veřejný cloud mají poskytovatelé služeb, výrobní firmy a překvapivě i banky
Články

HPE přichází s novými cloudovými bezpečnostními řešeními pro sítě s nulovou důvěrou a privátní cloudy

6. 5. 2025
AWS Community Day Prague 2025
Články

AWS Community Day Prague 2025

5. 5. 2025
Zprávičky

Čtvrtletní zisk Microsoftu díky zájmu o cloudové služby stoupl o 18 %

1. 5. 2025
Infrastruktura jako kód: Zjednodušte své implementace v cloudu automatizací
Články

DeepSeek nic nemění, umělá inteligence vyžaduje obrovské investice do cloudové infrastruktury

17. 4. 2025

Zprávičky

Vláda projedná novelu, která zpřesní pravomoci NÚKIB

Google zaplatí státu Texas 1,4 miliardy USD kvůli shromažďování osobních údajů

ČTK
11. 5. 2025

Americký internetový gigant Google se dohodl, že zaplatí státu Texas 1,375 miliardy dolarů (přes

Průzkum: Většina českých investorů o kryptoměny neprojevuje velký zájem

ČTK
10. 5. 2025

Většina českých investorů neprojevuje o kryptoměny, zejména bitcoin, velký zájem a klesá i důvěra

Kryptoměny a jejich ekonomika

Cena bitcoinu se vrátila nad hranici 100 000 dolarů

ČTK
9. 5. 2025

Cena nejznámější kryptoměny bitcoin se včera poprvé od února vrátila nad hranici 100.000 dolarů

Trump chce zrušit Bidenovo omezení na vývoz pokročilých čipů

ČTK
8. 5. 2025

Administrativa amerického prezidenta Donalda Trumpa plánuje zrušit omezení vývozu pokročilých počítačových polovodičů, které zavedl

Brusel žaluje pět zemí EU včetně Česka za nedostatečné provádění nařízení DSA (aktualizováno)

ČTK
7. 5. 2025

Evropská komise (EK) se rozhodla zažalovat Českou republiku, Španělsko, Kypr, Polsko a Portugalsko za

Antivirová společnost Gen Digital zvýšila celoroční provozní zisk o 45 %

ČTK
7. 5. 2025

Antivirová společnost Gen Digital, která vznikla spojením české firmy Avast s americkou NortonLifeLock, ve

Prodej amerického komunikačního vybavení Česku se týká kryptografických zařízení

ČTK
7. 5. 2025

Prodej vojenského komunikačního vybavení České republice v hodnotě 181 milionů dolarů (zhruba čtyři miliardy

Německo postihl rozsáhlý výpadek komunikačního systému pro policii či hasiče

ČTK
6. 5. 2025

Německo dnes podle agentury DPA postihl rozsáhlý výpadek šifrovaného komunikačního systému využívaného policií, hasiči,

Tiskové zprávy

Partnerství společností Nutanix a Pure Storage přinese zákazníkům větší možnosti volby díky novému integrovanému řešení pro kritické pracovní úlohy

Speciální polep Ferrari pro Miami: technologie a design v podání HP

Nadace Mission 44 Lewise Hamiltona a HP podpoří dovednosti mladých v oblasti přírodních a technických věd

Během posledních 48 hodin zachytila VZP rozeslání až 100 tisíc podvodných e-mailů

S barefooty chce dobýt svět. Be Lenka proto nasazuje systém od SAP, který rok ladila s českým ACTUM Digital

Synology oznamuje DiskStation DS925+ a rozšiřující jednotku DX525

Zpráva dne

Nešlehejte vejce ale Windows 11 na Goodofer24 jen za €20.00!

Nešlehejte vejce ale Windows 11 na Goodofer24 jen za €20.00!

Redakce
15. 4. 2025

Ať už máte PC se starším systémem Windows, nebo si stavíte PC podle vašich...

Videa ITBiz.cz

Glenn Mallon, Dell Technologies

Elektronická recepční

FORXAI Mirror

Kamery pro průmysl a detekci požárů

Kamery pro vyhodnocení spokojenosti zákazníků

Kalendář

Kvě 13
Celý den

Cloud Computing Conference

Kvě 27
Celý den

Kontajnery v praxi

Říj 1
Celý den

Cyber Attacks

Zobrazit kalendář

Komentujeme

Chvála černých skřínek

Malé modely AI mají být velkým trendem

Pavel Houser
3. 1. 2025

V záplavě prognóz technologického vývoje (nejen) v roce 2025 zde prozatím trochu zapadlo jedno téma, které...

Odebírat newsletter

Zásady ochrany osobních údajů.

Zkontrolujte svoji doručenou poštu a potvrďte odběr.

Slovník

CMOS

ICO

WLL

Kategorie

  • Články
  • Komentujeme
  • Slovník
  • Tiskové zprávy
  • Zprávičky

Portál ITbiz.cz přináší informace z IT a byznysu již od roku 2006. Provozuje jej internetové vydavatelství Nitemedia. Hosting zajišťuje společnost Greenhousing.cz. Mezi další naše projekty patří například ABClinuxu.cz a Sciencemag.cz. Na stránce Redakce naleznete informace o redakci a možnostech inzerce.

Rubriky

Akce a události Byznys Cloud Ekomerce Hardware Internet Operační systémy Podnikový software Právo Science Security Technologie Telekomunikace Veřejná správa Vývoj a HTML Zpráva dne České IT

Píšeme jinde

RSS ScienceMag RSS

  • Týden na ITBiz: Fujitsu a Riken hlásí milník v kvantových počítačích
  • Na Kennedyho středisku otestovali v terénu techniku pro přesné přistávání na Měsíci
  • DNA ze starověkého sýra ukazuje evoluci laktobacilů

RSS AbcLinuxu RSS

  • Vývoj renderovacího jádra Servo za uplynulé dva měsíce
  • Raspberry Pi Connect 2.5
  • 1272 projektů (vývojářů) přijatých do Google Summer of Code 2025

Newsletter

Zásady ochrany osobních údajů.

Zkontrolujte svoji doručenou poštu a potvrďte odběr.

Žádné výsledky
Zobrazit všechny výsledky
  • Technologie
  • Byznys
  • Software
  • Hardware
  • Internet
  • Telco
  • Science
  • České IT
  • Události

© 2019 Vydává Nitemedia s.r.o. Hosting zajišťuje Greenhousing.cz.

Tento web používá cookies. Pokračováním dáváte souhlas s jejich používáním. Více na itbiz.cz/soukromi.