Sophos Partner Roadshow 2018

Richard Jan Voigts , 01. November 2018 12:30 0 komentářů
Sophos Partner Roadshow 2018

Strategické plány a novinky společnosti Sophos se dozvěděli její obchodní partneři na Sophos Partner Roadshow v Praze 30. října 2018. Jedním z hlavních cílů Sophosu je propagovat Synchronized Security s technologií strojového učení, dále dodávat cloudový management Sophos Central a udržet spokojenost zákazníků. Kromě toho jim hodlá nabídnout zajímavé ceny na end-point proudukty, které obsahují osm-devět technologií, včetně firewallu.

Partnery přivítal Patrick Müller, Sophos Senior Channel Account Executive CZ/SK, a představil tým společnosti Sophos, za Českou republiku Michala Hebedu, Sophos Sales Engineera. Müller představil strategii Sophosu, který má v současné době obrat zhruba 800 milionů dolarů a jehož cílem je do konce fiskálního roku 2020 dosáhnout obratu miliardy dolarů. Z tohoto důvodu hodlá Sophos do trhu s kybernetickou bezpečností významně investovat, a to včetně personálního obsazení. Zákazníkům Sophos pomáhá minimalizovat rizika spojená se všemi vektory útoků.

Cílem Sophosu je být zákazníkům blíže, a toho může dosáhnout pouze prostřednictvím partnerů, které seznamuje se svými řešeními kybernetické bezpečnosti a s trendy v této oblasti. Patrick Müller k tomu prohlásil, že investice do těchto řešení mají návratnost, a že pokud je neprodají partneři Sophosu, koupí je zákazníci od jiného výrobce. Co se týče evangelizace produktů Sophos, jde zejména o propagaci Synchronized Security a udržení spokojenosti zákazníků. Ti už zpravidla nemají vlastního IT specialistu, takže do této role nastupuje odborný partner. Sophos přitom obchodní případy sleduje a partnerům nabízí podporu pro zlepšení jejich konkurenceschopnosti. Má k tomu potřebné nástroje, od širokého portfolia až vlastní silný tým.

Důležitým aspektem je i vzdělávání partnerů, aby byli schopni zákazníkům veškeré aspekty bezpečnosti vysvětlit. Partner přitom musí být patřičně certifikovaný a aktivní, aby byl schopen zákazníky dobře obsloužit. Například CTO ve firmě dříve řešil prakticky jedinou možnost, vektor útoku, kterým byla disketa, dnes jich je mnoho, od flash paměti až po útok přes síť, phishing a ransomware. Složitost útoků narůstá a strategie více dodavatelů bezpečnostních řešení je zejména v sektoru SMB uživatelů už za námi. Právě na tuto oblast – organizace do cca 500 uživatelů se Sophos zaměřuje, přestože jsou jeho řešení koncipována pro subjekty s až tisíci uživatelů.

Sophos se také již delší dobu orientuje na cloud, zejména management v cloudu, pro který nabízí řešení Sophos Central, jehož dodávky mají raketový nárůst. Velký potenciál vidí Sophos i v end-point produktech, pro které nabízí zajímavé ceny. “Zákazník si však musí uvědomit, že Sophos neprodává cenou, nýbrž myšlenkou. Máme ucelené řešení, kam patří firewall, ochrana Wi-Fi, e-mailu, webu, mobilních zařízení, serverů, koncových bodů a k dispozici je i šifrování, přičemž lze vše řídit přes Sophos Central. Umělá inteligence v podobě Synchronized Security a strojové učení na bázi neuronových sítí jsou součástí naší revoluce v oblasti bezpečnosti. To především nás odlišuje od konkurence, jelikož umí rozpoznat neznámý malware, kterého je stále více. Synchronized Security nás staví v oblasti cyber security do pozice lídra,” prohlásil Patrick Mueller.

Program roadshow nabídnul řadu zajímavých prezentací ohledně uvádění nových produktů na trh, ochrany koncových bodů, e-mailů šifrováním, a testování zaměstnanců PhishThreat jak jsou odolní proti phishingu a následného školení, jak phishing rozpoznat a bránit se mu.

Setkání s partnery Sophosu byli přítomni jeho distributoři Comguard a Annex Net s výstavkou.

O umělé inteligenci a Sophos Synchronized Security s Michalem Hebedou

Sophos má umělou inteligenci a Synchronized Security. Jak dlouho už ji máte a co obojí obnáší?

Michal Hebeda, Sophos Sales Engineer
Michal Hebeda, Sophos Sales Engineer
Synchronized Security jsme uvedli na trh pod interním označením Galileos už v roce 2015. Původní myšlenkou bylo synchronizovat bezpečnostní stav mezi koncovými body, řekněme antivirem a firewallem. V poslední době přinášíme řadu dalších komponent, takže můžeme synchronizovat Wi-Fi, access pointy s mobily, i například uživatelské ověření mezi koncovým bodem a firewallem. Vývoj tohoto konceptu bude i nadále pokračovat.

Kde je výhoda umělé inteligence a Synchronized Security? Je Synchronized Security použitelná pro všechny vaše produkty?

Umělou inteligenci pro rozpoznávání neznámých hrozeb jsme postupně přidali do dalších produktů, zejména pro ochranu pracovních stanic a serverů. Nabídku budeme dále rozšiřovat. AI používáme na firewallech u sandboxingu, kde škodlivé kódy detekujeme. Výhodou je, že AI umí rychle a kvalitně rozhodout o kódu zda je či není škodlivý, a to zcela bez signatur malwaru, čistě na základě rozhodovacího algoritmu. Ještě bych podotknul, že je třeba rozlišovat koncept Synchronized Security, kdy spolu jednotlivé komponenty v bezpečnostním konceptu komunikují, od technologtie umělé inteligence Deep Learning, která se používá v jednotlivých komponentách jako je End Point Protection, Server Protection, nebo v sandboxu.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Všeumělové nejdou na odbyt

Pavel Houser , 13. June 2019 10:30
Pavel Houser

Stále méně se prý na trhu cení IT dovednosti typu „práce všeho druhu“, kde je příčina?...

Více



Kalendář

22. 06.

23. 06.
Maker Faire Prague 2019
03. 08.

08. 08.
Black Hat USA 2019
25. 08.

29. 08.
VMworld US 2019
RSS 

Zprávičky

ČTÚ: ČR má vyšší ceny za mobilní data kvůli malé konkurenci

ČTK , 15. June 2019 16:38

Samotný vysoký počet virtuálních operátorů je pouze zdánlivým znakem konkurenčního prostředí....

Více 0 komentářů

Kryptoměnu Facebooku finančně podpoří řada velkých firem

ČTK , 15. June 2019 08:00

Mince bude vázána na koš státních měn, aby se vyhnula divokým výkyvům....

Více 0 komentářů

UPC loni vykázala dvoumiliardový zisk proti ztrátě 223 milionů

ČTK , 14. June 2019 15:11

Růst počtu objednaných služeb podpořily investice do expanze optické giga-ready sítě....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Nejúspěšnější kryptoměnou je letos litecoin, posílil o 330 %

ČTK , 14. June 2019 13:20

Půlení se netýká pouze litecoinů, objevuje se také u bitcoinů. U toho má příští půlení nastat v květ...

Více 0 komentářů

Mall Group prodá Heureku za 7,5 mld Kč některému z akcionářů

ČTK , 14. June 2019 08:00

Provozní zisk srovnávače loni vzrostl o desítky procent na 546 milionů Kč....

Více 0 komentářů

O2 představuje mobilní aplikaci a vozidlovou jednotku pro vzájemnou komunikaci automobilů

Pavel Houser , 13. June 2019 16:13

Masivní rozvoj chytré dopravy přijde se sítěmi 5G - rychlá odezva sítě pomůže například při nutnosti...

Více 0 komentářů

Alibaba požádala o vstup na hongkongskou burzu

ČTK , 13. June 2019 12:04

Alibaba podle dřívějších informací zvažuje, že nabídne akcie za 20 miliard USD....

Více 0 komentářů