PRAHA, 22. února 2010 – Společnost HP oznámila, že její nabídka řízených tiskových služeb (Managed Print Services) svou dynamikou i nadále potvrzuje vedoucí pozici na trhu.
Nedávné studie odborníků ukazují, že HP MPS hraje stěžejní roli při snižování nákladů zákazníků, zvyšování produktivity a zmírňování negativních dopadů na životní prostředí.
Řízené tiskové služby (MPS) umožňují firmám transformaci a optimalizaci infrastruktury pro tvorbu dokumentů a jejich efektivní správu. V neposlední řadě také tyto služby přispívají ke zdokonalení a modernizaci pracovních procesů s tím souvisejících.
Podle nedávné analýzy agentury IDC “Managed Print Services – Global Market and Provider Analysis”(1) získala společnost HP v této oblasti vedoucí postavení
a v rámci vybraného vzorku zaujala nejvyšší podíl kontraktů na dodávku MPS mezi výrobci zařízení tiskové a reprografické techniky.(2)
„Společnost HP využila svého odkazu IT k rozšíření nabídky služeb a posílení sektoru MPS. Daří se jí získávat stále větší podíl na tomto rostoucím trhu, který překonává naše očekávání,“ řekl Vyomesh Joshi, executive vice president, Imaging and Printing Group, HP. „Naše nedávné úspěchy jsou pádným důkazem správné volby strategie společnosti HP postavené na dlouhodobých smluvních vztazích s předními světovými společnostmi s cílem udržení vedoucí pozice na poli transformace digitálního tisku.“
Analýza agentury IDC je již třetí nezávislou studií, která prokazuje vedoucí pozici společnosti HP na poli řízených tiskových služeb. Totéž vyplývá ze studie 2009 Magic Quadrant for MPS agentury Gartner, podle níž se HP umístila v sektoru Leaders Quadrant,(3) a studie 2009 MPS Market Forecast společnosti Photizo Group, která společnosti HP přisuzuje v této oblasti světové prvenství.(4)
V související tiskové zprávě společnost HP nedávno oznámila, že globální obchodní jednotka Managed Enterprise Solutions (MES) pod vedením Bruce Dahlgrena, která působí v rámci divize Imaging and Printing Group (IPG), rozšířila alianci se společností Canon, rozšířila programy zaměřené na prodejní kanály, hardware
a řešení, zahájení kampaně HP Payback Printing Campaign a dosud nejrozsáhlejší uvedení řešení HP pro tiskové práce.
Zpráva „Managed Print Services – Global Market and Provider Analysis” agentury IDC, která je z hlediska komplexnosti na straně poptávky první svého druhu, vychází z výsledků deseti zemí čtyř geografických regionů – USA, západní Evropy, Asie a Tichomoří a Latinské Ameriky.
Z této analýzy vyplývá, že hlavním stimulem pro zavádění MPS je snižování nákladů. Další klíčové faktory jsou optimalizace tiskové infrastruktury
a environmentální udržitelnost. Kromě toho jsou zákazníci motivováni zajištěním bezpečnosti a shody s právními předpisy, uskladněním papírových dokumentů, transformací podnikových procesů, fúzí nebo akvizicí či prodloužením smlouvy
o poskytování služeb.
„Výsledky průzkumu prokazují silnou pozici společnosti HP v oblasti řízených tiskových služeb,“ uvedla Angèle Boyd, analytička a viceprezidentka skupiny IDC. „Divize EDS a IPG jsou díky široké nabídce IT společnosti HP a služeb HP Enterprise Services výraznou silou na tomto rostoucím trhu.