Gemius zahajuje měření návštěvnosti internetu v Izraeli

31. březen 2011 14:37 0 komentářů

Gemius ve spolupráci s lokálními partnery, podnikatelem v oblasti médií Erezem Bahatem a společností Market Watch Institute, zahajuje projekt měření návštěvnosti internetu v Izraeli. Partneři projektu podepsali s izraelským Sdružením pro internet smlouvu na provoz měření návštěvnosti internetu v následujících čtyřech letech. Výzkum měření návštěvnosti internetu gemiusAudience, jehož se zúčastní největší online média, vydavatelé a reklamní agentury bude zahájen ještě v březnu letošního roku.

Zavedení výzkumu gemiusAudience na izraelském trhu je výsledkem výběrového řízení, v němž Gemius a Market Watch Institute porazily jiné mezinárodní hráče, jako jsou comScore Inc, TNS a Nielsen/NetRatings. Dodavatel měření návštěvnosti internetu na izraelském trhu byl vybrán po důkladném prozkoumání metodologií a technologií a po schválení standardu trhu lokálním antimonopolním úřadem. První výsledky měření gemiusAudience budou zveřejněny v polovině letošního roku.

Pro získání údajů o dosahu a frekvenci návštěvnosti webových stránek se musí zahájit dva procesy, které jsou součástí hybridního přístupu k měření internetu, propagovaného společností Gemius: umístění měřících kódů na webových stránkách zapojených ve výzkumu a vytvoření panelu s účastí nejméně 30 000 uživatelů internetu. Zavedení jednotného měření návštěvnosti internetu umožní marketingovým specialistům plánování kampaní zaměřených na jednotlivé cílové skupiny pomocí osvědčeného systému, stejně jako v případě měření sledovanosti televizních pořadů (TAM) a čtenosti tištěných médií (TGI). Výzkum gemiusAudience je navržen tak, aby měřil návštěvnost webových stránek a multimediálního obsahu nejen z PC a notebooků, ale také z mobilních zařízení a tabletů. „Zavedení standardů pro digitální trh je velmi důležitou událostí, protože umožní agenturám a zadavatelům reklamy plánování kampaní pomocí jednotného systému. Navíc budou mít vlastníci online médií k dispozici nástroje, které jim pomohou získat větší podíl na mediálním trhu a zlepšit pozici portfolia jejich služeb“, říká Sagi Stunis, generální ředitel izraelského Sdružení pro internet.

"Pro správný odhad trhu online reklamy, potřebují reklamní agentury, zadavatelé reklamy a vydavatelé možnost monitorovat online reklamu, která se zobrazuje lidem a ne cookies," vysvětluje Filip Pieczyński, viceprezident společnosti Gemius. "Výzkum gemiusAudience, umožňuje reklamním agenturám, zadavatelům reklamy a vydavatelům srovnání dat týkajících se měření internetu s monitoringem dalších médií, díky zavedení měření reálných uživatelů. Tento ukazatel se používá ve výzkumu gemiusAudience, který probíhá v současné době na dvaceti trzích regionu Evropy, Blízkého východu a Afriky. Výsledky studie zahrnují také další ukazatele, jako jsou například počet zobrazení stránek, čas strávený online, frekvence návštěv a dosah webových stránek, které poskytují možnost analýzy demografických údajů na straně vydavatelů a zadavatelů reklamy", doplnil Pieczynski.

„Podle aktuálních údajů je v Izraeli více než 4,7 milionu uživatelů internetu. Každý uživatel stráví na internetu v průměru 3 hodiny denně a téměř 80% z nich používá internet každý den. Podíl online reklamy v celkové sumě investic do reklamy zaznamenal v roce 2010 meziroční růst o dvě procenta a měl by se ještě zvýšit po zavedení jednotného měření internetu“, říká Erez Bahat, odborník na internetový trh a partner společnosti Gemius. „Je třeba také dodat, že izraelský trh je po USA a Kanadě na třetím místě, pokud jde o počet společností obchodujících na burze NASDAQ a je také znám díky velkému množství začínajících podniků v oblasti IT. Díky všem těmto faktorům je Izrael atraktivním trhem pro zahraniční investory, technologie a výzkumné společnosti, jako je Gemius,“ doplnil Bahat.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Microsoft a GitHub

Pavel Houser , 13. červen 2018 13:30
Pavel Houser

Transakce v hodnotě 7,5 miliardy dolarů je dost velká i na poměry Microsoftu, takže se prodejem GitH...

Více







RSS 

Zprávičky

Foxconn otevře severoamerické ústředí ve Wisconsinu

ČTK , 18. červen 2018 00:00

Foxconn již loni oznámil, že ve Wisconsinu investuje 10 miliard dolarů do výstavby továrny na LCD....

Více 0 komentářů

Češi obměňují počítač za šest let, dvakrát déle než vyspělý svět

ČTK , 16. červen 2018 08:00

Výpočetní techniku si na leasing v tuzemsku pořizuje 23 % firem, ve vyspělých zemích jsou to až 3/4 ...

Více 2 komentářů

Dell představuje úložiště PowerMax

Pavel Houser , 15. červen 2018 16:14

Dell oznámil uvedení několika nových úložných a serverových produktů s podporou uceleného portfolia ...

Více 0 komentářů

Kalendář

17. 06.

21. 06.
Cyber Week 2018
19. 06.

22. 06.
Automatica 2018
23. 06.

24. 06.
Maker Faire Prague 2018

Starší zprávičky

AT&T dokončila převzetí mediální firmy Time Warner

ČTK , 15. červen 2018 13:22

Očekává se, že spojení AT&T a Time Warner vyvolá vlnu fúzí. Comcast chce převzít Twenty-First Centur...

Více 0 komentářů

Po dohodě s USA čínská ZTE ztratila 3 miliardy dolarů tržní hodnoty

ČTK , 15. červen 2018 08:00

Americký zákaz před dohodou paralyzoval klíčové aktivity ZTE a firmě hrozil bankrot....

Více 0 komentářů

Vláda schválila nižší platby za kmitočty, firmy ušetří 145 mil. Kč

ČTK , 14. červen 2018 13:16

Výběr poplatků by se ale měl do 2-3 let vrátit nad úroveň roku 2016, protože operátoři budou využíva...

Více 0 komentářů

Internet Intelligence Map: Co udělá s Internetem přírodní katastrofa?

Pavel Houser , 14. červen 2018 13:09

Oracle poskytuje zdarma mapu narušení internetového provozu, sleduje traceroute, BGP i dotazy DNS....

Více 0 komentářů