• Technologie
  • Byznys
  • Software
  • Hardware
  • Internet
  • Telco
  • Science
  • České IT
  • Události
Žádné výsledky
Zobrazit všechny výsledky
ITBiz.cz
ITBiz.cz
Žádné výsledky
Zobrazit všechny výsledky

IBM SPSS predictive analytics pomáhá bankám zlepšit vztahy se zákazníky

itbiz
24. 2. 2010
| Tiskové zprávy

Praha, 24. února 2010 – Společnost SPSS, an IBM (NYSE: IBM) Company , oznámila, že banky po celém světě používají IBM® SPSS® predictive analytics software ke snížení rizika a růstu jejich podnikání prostřednictvím cílenějších direct marketingových kampaní a kampaní zaměřených na udržení zákazníků.

Mezinárodní banky jako například First Tennessee Bank, Rabobank Nederland či pojišťovna Natexis Assurance začlenily IBM SPSS predictive analytics do kompletního marketingového procesu, aby efektivněji komunikovaly s těmi nejhodnotnějšími klienty a získaly tak na jejich chování hlubší pohled.

V návaznosti na implementaci softwaru IBM SPSS predictive analytics došlo k významnému zlepšení efektivnosti marketingových kampaní a celkové výkonnosti podniku. Banka First Tennessee například zvýšila návratnost investic v cross-sell kampaních o 600% během šesti měsíců a nizozemská Rabobank Nederland, která má své pobočky ve 43 zemích, byla schopna snížit dobu na uzavření smlouvy o 20% tím, že správně zacílila klienty v cross-sellingových i up-sellingových aktivitách.

„Jednou z největších výzev v bankovním sektoru je schopnost oslovit správného klienta ve správný okamžik. Všechny úspěšné kampaně závisí na přesném a načasovaném cílení, jež přináší nepřekonatelné nabídky potencionálním zákazníkům a udržuje nízké náklady. Většina bank již přišla na to, že zaujmout cílového klienta není vůbec jednoduché a direct marketing aplikovaný na celou databázi kontaktů je mnohem nákladnější než očekávané výnosy z marketingové kampaně,“ říká Jan Řehák, ředitel společnosti SPSS CR.

IBM SPSS predictive analytics pomáhá bankám soustředit jejich marketingové programy na potencionální klienty, kteří s největší pravděpodobností zareagují na nové produkty a služby. Minimalizuje náklady predikováním toho, které marketingové programy vygenerují nejvíce reakcí, aniž by se plýtval marketingový rozpočet na špatné segmenty.

Direct marketing je progresivní metoda, díky které mohou společnosti mířit najisto. Vhodná cílová skupina je oslovena způsobem, který odpovídá jejímu postavení, uvažování, věku či pohlaví. Klasickou reklamou máte sice jistotu, že se vaše sdělení dostane k cílové skupině, zároveň ale plýtváte silami a především penězi. Direct marketing míří rovnou na cílového klienta bez zbytečných ztrát.

Zvýšením direct marketingového úsilí s použitím predictive analytics společnosti SPSS, an IBM Company, k zacílení na správné zákazníky ve správný čas prostřednictvím správného komunikačního kanálu, jsou banky schopné zlepšit úroveň spokojenosti, zvýšit povědomí o značce a získat ty klienty, kteří s největší pravděpodobností odpoví a stanou se výnosnými klienty.

Související příspěvky

Zprávičky

Trojan Triada umí modifikovat verifikační SMS

23. 1. 2021
Zprávičky

Alphabet končí s projektem internetových balónů Loon

23. 1. 2021
NKÚ kontroloval bezpečnostní výzkum financovaný Ministerstvem vnitra
Články

Co dnes pohání edge computing

23. 1. 2021
Vláda projedná novelu, která zpřesní pravomoci NÚKIB
Zprávičky

Google hrozí Austrálii zablokováním vyhledávače

22. 1. 2021

Zprávičky

Trojan Triada umí modifikovat verifikační SMS

Pavel Houser
23. 1. 2021

Podle expertů lze očekávat, že stalkeware v roce 2021 vymizí z předních příček detekčních statistik. Počty

Alphabet končí s projektem internetových balónů Loon

ČTK
23. 1. 2021

Operátoři potřebují několik balónů najednou, každý z nich stojí desítky tisíc dolarů a má

Vláda projedná novelu, která zpřesní pravomoci NÚKIB

Google hrozí Austrálii zablokováním vyhledávače

ČTK
22. 1. 2021

Austrálie se chystá schválit zákon, který by donutil technologické giganty domluvit se s místními

Bitcoin prudce oslabil, investoři se obávají regulace v USA

ČTK
21. 1. 2021

Není ale jasné, jak a zda vůbec americká vláda proti kryptoměnám zakročí. Cena digitální

Mobilní operátoři nabízejí vládě pomoc s provozem informačních systémů státu

Pavel Houser
21. 1. 2021

APMS (Asociace provozovatelů mobilních sítí) nabízí vládě ČR možnost konzultovat technické aspekty provozu informačních

LG chce investovat 303 milionů eur do továrny na baterie v Polsku

ČTK
21. 1. 2021

Po dokončení projektu by celková investice do továrny měla činit více než 3,1 miliardy

Server Ulož.to prohrál spor o stahování šesti českých filmů

ČTK
21. 1. 2021

Odvolání podaly obě strany sporu. Ze serveru Ulož.to nebude možné stáhnout Pelíšky a dalších

SpaceX vynesla další sérii 60 družic sítě Starlink

SpaceX vynesla další sérii 60 družic sítě Starlink

ČTK
20. 1. 2021

Aktuálně kolem Země už krouží 1015 družic Starlink. Americká soukromá společnost SpaceX dnes úspěšně

Cloudové služby nejsou pro útočníky jen cílem, ale i prostředkem

Kybernetické hrozby v roce 2021: RDP a těžba kryptoměn

Pavel Houser
20. 1. 2021

Hrozby pro firmy: útoky na cloudové služby a slabé zabezpečení práce na dálku. Mobilní

Tiskové zprávy

Acer představuje nový odolný notebook TravelMate Spin B3 určený do učeben

Acer představuje dva odolné konvertibilní chromebooky pro vzdělávací trh

Acer uvádí na trh dva nové 11,6″ chromebooky pro vzdělávání

SAP Infoden pro veřejný sektor se zaměřil na občana, data a efektivitu

Sophos: Jak zajistit bezpečnou domácí výuku

Infor lídrem v segmentu cloudových EAM aplikací

Zpráva dne

Vánoční slevy pokračují i v novém roce

Vánoční slevy pokračují i v novém roce

Redakce
20. 1. 2021

Vánoční slevy na software produktivity od Microsoftu pokračují na tržišti i v novém roce, opět...

Odebírat newsletter

Zásady ochrany osobních údajů.

Zkontrolujte svoji doručenou poštu a potvrďte odběr.

Komentujeme

Chvála černých skřínek

Největší rizika umělé inteligence

Pavel Houser
26. 12. 2020

Tak jako dosud skoro každá technologie, i umělá inteligence se dostane do rukou zločincům. Jak s...

Slovník

TIA

Channel split

Kandidát

Nejpopulárnější články

IBM SPSS predictive analytics pomáhá bankám zlepšit vztahy se zákazníky

itbiz
24. 2. 2010

Analytici: Cena bitcoinu dál poroste, může ale přijít korekce

ČTK
17. 12. 2020

Operátoři musí nově uvádět přesnou rychlost internetu

ČTK
3. 1. 2021

Server Ulož.to prohrál spor o stahování šesti českých filmů

ČTK
21. 1. 2021

Za bezpečnostní incidenty v cloudu mohou hlavně samotní zákazníci

Německá policie odhalila zřejmě největší obchod na darknetu

ČTK
12. 1. 2021

Kategorie

  • Články
  • Komentujeme
  • Slovník
  • Tiskové zprávy
  • Zprávičky

Portál ITbiz.cz přináší informace z IT a byznysu již od roku 2006. Provozuje jej internetové vydavatelství Nitemedia. Hosting zajišťuje společnost Greenhousing.cz. Mezi další naše projekty patří například ABClinuxu.cz a Sciencemag.cz. Na stránce Redakce naleznete informace o redakci a možnostech inzerce.

Rubriky

Akce a události Byznys Cloud Ekomerce Hardware Internet Marketing Operační systémy Podnikový software Právo Rozhovory Science Security Technologie Telekomunikace Veřejná správa Vývoj a HTML Zajímavosti Zpráva dne České IT

RSS abclinuxu – čerstvé zprávičky

  • GitLab 13.8
  • Let’s Encrypt představila své nové databázové servery
  • systemd pro vývojáře: lokální vývojové servery v systemd

RSS Sciencemag.cz

  • TESS našla 10 miliard let starou exoplanetu. Je obyčejná, nebo výjimečná?
  • Už zase nenašli axiony
  • S antioxidanty to není vůbec jednoduché

Newsletter

Zásady ochrany osobních údajů.

Zkontrolujte svoji doručenou poštu a potvrďte odběr.

Žádné výsledky
Zobrazit všechny výsledky
  • Technologie
  • Byznys
  • Software
  • Hardware
  • Internet
  • Telco
  • Science
  • České IT
  • Události

© 2019 Vydává Nitemedia s.r.o. Hosting zajišťuje Greenhousing.cz.

Tento web používá cookies. Pokračováním dáváte souhlas s jejich používáním. Více na itbiz.cz/soukromi.