IFS rozšiřuje svou nabídku o časové plánování a optimalizaci mobilní pracovní síly

IFS posiluje svou nabídku pro klienty z oblasti služeb a údržby o rozsáhlejší funkce plánování a optimalizace mobilní pracovní síly. Dochází k tomu díky nově získané spolupráci se společností 360 Scheduling, která je specialistou v oboru časového plánování a dlouhodobě pomáhá organizacím zabývajícími se službami v terénu efektivně plánovat čas a optimalizovat zdroje.

V organizacích, kde stovky servisních techniků pracují u zákazníků na různých místech v terénu, se časové plánování a optimalizace operací stávají často velmi složitými a nepřehlednými. Poskytovatel služeb bývá obvykle vázán dohodou o úrovni služeb (SLA), která reguluje jak reakční dobu, tak i dostupnost a kvalitu služby, je tedy zároveň motivován své zakázky efektivně řídit a především plnit v daných termínech. Správné plnění úkolů přitom závisí na mnoha faktorech a neodpovídá-li výkon dohodou daným parametrům, je poskytovatel služeb zpravidla vystaven riziku penále či pokut. Efektivní plánování tras a lidských zdrojů je proto vedle plánování nástrojů a vybavení skutečně nezbytné. Nově integrované řešení plánování a optimalizace mobilní pracovní síly, umožní výše zmiňovaným rizikům účelně předcházet.

„Přidání 360 Scheduling do IFS Aplikací umožní firmám těžit z integrovaného a globálního řešení pro optimalizaci mobilní pracovní síly. Díky schopnosti definovat nákladově nejvýhodnější scénáře nebo dodat nejlepší možnou úroveň služeb zákazníkům dává toto řešení uživateli plnou kontrolu nad kvalitou služeb i ziskovostí,“ řekl Zdeněk Fous, ředitel IFS Czech.

Řešení 360 Scheduling je postaveno na technologii cloudu a je tedy dostupné prostřednictvím webových služeb. To znamená, že do této služby mohou vstoupit i organizace, které nepoužívají přímo IFS Aplikace, či zákazníci provozující malé firmy, a mohou začít optimalizovat svůj personál tak, aby lépe splňoval požadavky a očekávání zákazníků. Odvětví služeb je jedním z cílových segmentů společnosti IFS, která nabízí úplné a integrované obchodní řešení řídící celý životní cyklus zákazníků, smluv, strojů a vybavení. Prostřednictvím IFS Aplikací mohou organizace podporovat a zlepšovat obchodní procesy, a to především díky užší spolupráci se zákazníky, dodavateli a subdodavateli. IFS Aplikace zahrnují funkce termínového plánování a optimalizace zdrojů, řízení instalované základny, řízení náhradních dílů, mobilní řešení pro personál v terénu, správu hovorů a případové řízení včetně SLA, to vše propojené s financemi, centrálním nákupem, výrobou a personálním oddělením. Mezi stávající zákazníky společnosti IFS v sektoru služeb patří Hertel, Debut Services, Niscayah, eps, Schultess Maschinen AG, Dalkia, Anticimex, Eltel Networks, Infratek, Gilbarco Autotank a Tomra.

Exit mobile version