Jan Schmiedhammer ředitelem firemního marketingu Vodafone

Jan Schmiedhammer (38) se stal šéfem nově vzniklého integrovaného oddělení firemního marketingu a zákaznických řešení ve Vodafone Czech Republic.

Schmiedhammer nyní povede zhruba stočlenný tým.

„Cílem nově vytvořeného oddělení je dosáhnout jasnější odpovědnosti za strategická rozhodnutí, synergie ze schopností obou týmů a efektivnější podpory týmů prodeje a péče o firemní zákazníky,“ uvedl Pavel Hlavinka, viceprezident pro firemní zákazníky.

Jan Schmiedhammer nastoupil do Vodafonu v roce 2001, kdy zakládal oddělení interaktivního marketingu. Postupně pracoval na manažerských pozicích ve firemním marketingu a obchodu, mimo jiné vedl marketingovou část projektu nových konvergentních služeb OneNet. Jako ředitel oddělení zákaznických řešení vybudoval tým zodpovědný za návrh a dodávku komplexních řešení pro firemní zákazníky na platformě OneNet.

Exit mobile version