Lidé ve firmách: kdo a kam přešel

ITBIZ.cz sleduje změny na manažerských pozicích. Protože k nim dochází poměrně často, rozhodli jsme se zveřejňovat pravidelný souhrn rozdělený podle jednotlivých firem. Pokud do vaší firmy přišly nové posily nebo došlo ke změnám ve středním či vyšším managementu, pošlete nám upozornění na náš e-mail manazeri(AT)itbiz.cz.

VMware

Společnost VMware oznámila, že do nově vytvořené funkce výkonného ředitele firmy byl jmenován Tod Nielsen, který doposud působil jako prezident a výkonný ředitel softwarové společnosti Borland.

Špičkový manažer se zkušenostmi z vedení několika velkých softwarových firem zodpovídá přímo prezidentovi a generálnímu řediteli společnosti VMware Paulu Maritzovi, od kterého převzal zodpovědnost za každodenní chod firmy, prodej a marketing.

Nový výkonný ředitel VMware Tod Nielsen (43) byl prezidentem společnosti Borland od listopadu 2005 a v oblasti podnikového softwaru a vývoje aplikací pracuje již více než 20 let. Byl senior viceprezidentem pro marketing a globální podporu v Oracle Corporation, předtím marketingovým ředitelem a výkonným viceprezidentem pro inženýring v BEA Systems. Do ní přišel po akvizici vlastní softwarové firmy Crossgain právě ze strany BEA Systems. Předtím strávil Tod Nielsen dvanáct let na různých pozicích ve společnosti Microsoft, kde kromě jiného zodpovídal za divizi databázových produktů a nástrojů pro vývojáře.

McAfee Inc.

Společnost McAfee Inc. (NYSE: MFE) oznámila jmenování Marka Tonnesena do pozice senior vice presidenta a CIO. Mark Tonnesen bude zodpovědný za celosvětové řízení a implementaci informačních technologií a infrastruktury McAfee.

M. Tonnesen přichází do McAfee ze společnosti Logitech, kde působil na pozici vice presidenta a CIO. Před nástupem do Logitechu strávil více jak jednu dekádu ve společnosti Cisco Systems, kde pracoval na nejrůznějších pozicích v senior managementu společnosti. Ještě před Ciscem pracoval 2 roky ve firmě EFI.

M. Tonnesen je držitelem titulu MBA z Golden Gate University v San Francisco. Dále absolvoval bakalářské studium obor marketing na San.

Přidejte si Marka Tonnesena do své sítě pomocí služby [?]

Centrum Holdings

Do společnosti Centrum Holdings nastoupila Světlana Dabone (42). Světlana Dabone stojí za úspěchem serveru Sreality, na kterém v Seznamu pracovala od roku 2001.
Před příchodem do Seznamu pracovala ve společnosti Reality On Line. V Centrum Holdings, konkrétně v její dceřinné společnosti Dalten Media bude mít paní Dabone na starost tým okolo serveru Realitymix.cz. Světlana Dabone vystudovala Universitu Karlovu v Praze, ve volném čase se věnuje rodině a četbě.

Přidejte si Světlanu Dabone do své sítě pomocí služby [?]

D-Link

D-Link, výrobce end-to-end síťových řešení pro firmy i domácnosti, rozšiřuje své řady o novou posilu v podobě Davida Rusína. Ten od ledna nastupuje na pozici Channel Sales Manager a ve své nové funkci bude zodpovědný za rozvoj partnerského kanálu s distributory a 2nd tier partnery v regionu České republiky a Slovenska.

Před nástupem do společnosti D-Link pracoval David Rusín (25) ve firmě Techdata Distribution, kde ve funkci Product Managera zastupoval produkty značek D-Link, Epson a Pinnacle. Zároveň se zde podílel na marketingových aktivitách, rozvoji partnerských vztahů a vytváření nových obchodních příležitostí. Předtím David Rusín působil ve firmě Czech Computer na pozici obchodního zástupce pro hardware a software.

David Rusín vystudoval audiovizuální produkci na SVOŠF v Písku a prošel celou řadou odborných školení. Je svobodný a mezi jeho záliby patří hudební produkce, fotografování, streetball a snowboarding.

Přidejte si Davida Rusína do své sítě pomocí služby [?]

Aquasoft

Aquasoft, přední firma v oblasti vývoje a dodávek informačních systémů, od 1. ledna získává novou posilu. Na pozici Business Development Director nastupuje Michal Kabele.
Michal Kabele bude zodpovědný za rozvoj strategických aktivit v nových oblastech působnosti Aquasoftu, zejména pak v komerčním sektoru v oblasti aplikací Business Intelligence. Součástí náplně jeho práce bude získávání nových významných obchodních příležitostí a navazování partnerství s obchodními a technologickými partnery.

Profesní znalosti v oblasti ICT získával v průběhu posledních dvanácti let. Do Aquasoftu přichází ze společnosti Coda, ve které zodpovídal za obchodní a marketingové aktivity v Čechách a na Slovensku. Předtím působil v obchodních a manažerských pozicích ve společnostech Oracle Czech, Hewlett-Packard ČR a Panasonic Czech.

Michal Kabele studoval Fakultu tělovýchovy a sportu UK Praha, v roce 1990 – 1992 absolvoval studium Business English Administration na Polytechnic of Central London v Londýně, U.K. Ve volném čase se věnuje rodině a sportu (florbal, cyklistika).

Přidejte si Michala Kabeleho do své sítě pomocí služby [?]

Lenovo

Společnost Lenovo se začátkem roku obměnila svůj český tým. Jan Solař, dosavadní marketingový manažer české a slovenské pobočky, a Michael Mikluš, doposud Transactional Manager české a slovenské pobočky, byli jmenováni na regionální pozice.
Novým Transactional manažerem se stal Petr Berounský (dosavadní 4P Manager) a nově do pražské pobočky společnosti nastupují Robert Janásek na post Marketing Manager a Pavel Janich jako Distributor Channel Sales Representative.

Ing. Jan Solař ( 31 let) se přesouvá na pozici Business Development Manager, Server, EMEA South-East, kde ponese zodpovědnost za prodeje serverů v regionu jihovýchodní Evropy. I nadále bude pracovat z pražské kanceláře.

Jan Solař byl od března 2006 marketingovým manažerem společnosti Lenovo pro Českou republiku a Slovensko se zodpovědností za plánování a realizaci marketingových kampaní, působil i jako technický konzultant v oblasti řešení s přidanou hodnotou.

Předtím působil ve společnosti Lenovo (a předtím i IBM) na pozici Sales Specialist a staral se o rozvoj distribučního kanálu a školení obchodních partnerů. Jan Solař vystudoval Vysokou školu ekonomickou, obor Informační technologie a mezi jeho koníčky patří volejbal a turistika.

Bc. Michael Mikluš (32 let) byl jmenován na post Transactional Channel Sales Manager, EMEA South-East, bude i nadále sídlit v Praze a na starosti bude mít rozvoj partnerské sítě v rámci regionu.
Poslední 3 roky pracoval v české pobočce jako Channel Sales Manager a staral se o prodejní aktivity realizované v rámci partnerského obchodního kanálu v České republice.

Vystudoval Vysokou školu ekonomickou v Praze, Fakultu informatiky a statistiky. V roce 1999 nastoupil do společnosti IBM, kde se v divizi osobních počítačů věnoval rozvoji partnerské sítě a ingu. Tyto aktivity měl na starosti i po vzniku Lenovo Czech Republic. Ve volném čase se věnuje sportu a cestování.

Novým marketingovým manažerem české a slovenské pobočky se stal Ing. Robert Janásek (31 let). V této pozici bude zodpovědný za plánování a realizaci marketingových kampaní.

Robert Janásek vystudoval na Vysoké škole ekonomické podnikovou ekonomiku a management se zaměřením na marketing a psychologii. Zkušenosti sbíral v marketingu firem jako Energizer, Maxima Reality a v posledních dvou letech měl na starosti marketing v segmentu domácností a malých podnikatelů v telekomunikační společnosti Telefónica O2.

Na pozici Transactional Manager české a slovenské pobočky postoupil Petr Berounský (36 let),
doposud 4P Manager pražské kanceláře. V této nové pozici se bude starat o rozvoj prodejních aktivit realizovaných v rámci partnerského obchodního kanálu v České a Slovenské republice.

Petr Berounský začal pracovat v Lenovu a předtím PC divizi IBM v březnu roku 2002, postupně v pozicích Local Reseller Manager, Topseller Manager a naposledy 4P Manager. Před nástupem do IBM byl produktovým manažerem v prodejní síti spotřební elektroniky velkého mezinárodního řetězce.
Ve volném čase se nejraději věnuje své rodině a cestování s nimi.

Na pozici Distributor Account Manager, pokrývající produktové plánování a následný prodej v síti IT distributorů, pak nastoupil Ing. Pavel Janich (41 let).

Pavel Janich vystudoval Vysokou školu chemicko-technologickou a strávil několik let ve výzkumu. Od roku 1995 se pak pohybuje v oboru spotřební elektroniky, ve firmách jako Sony, Thomson, Kodak a Photon se jako produktový manažer věnoval segmentu digitálních kamer, fotoaparátů a přidružených služeb. Ve volném čase se zajímá o spotřební elektroniku, rád čte, fotografuje a cestuje.

Přidejte si Jana Solaře do své sítě pomocí služby [?]

Přidejte si Michaela Mikluše do své sítě pomocí služby [?]

Přidejte si Pavla Janicha do své sítě pomocí služby [?]

Exit mobile version