Mall.cz sjednotil všechny e-shopy pod jednu doménu

Jiří Kocourek , 26. říjen 2009 07:28 0 komentářů
Rubriky: Internet

motorola
Nákupní galerie Mall.cz oznámila zajímavou novinku, kdy se rozhodla sjednotit všechny své oborové elektronické obchody pod jednu zastřešující značku Mall.cz. Klienti firmy tak již nebudou muset rozlišovat obchody jako BileZbozi.cz, Bartsport.cz atd., ale vše naleznou na jednom místě.

Web-obchod
Mall.cz sjednocuje obchody pod jednu doménu

Internetový prodejce již na začátku října spustil novou verzi svých stránek s několika novými funkcemi.

Jeden košík pro více sortimentu

Mall.cz přišel s novou strategií sjednocení oborových značek svých e-shopů pod jednu zastřešující. „Hlavní důvod, proč jsme k této změně přistoupili, je skutečnost, že díky tomuto sjednocení od nynějška mohou naši zákazníci nakupovat v celém širokém sortimentu pouze s jedním nákupním košíkem,“ vysvětluje novinku Petr Král z internetového obchodu Mall.cz.

V této chvíli pod sebou nákupní galerie Mall.cz sdružuje sortiment všech 17 oborových obchodů, na které byli nakupující zvyklí chodit zpravidla přímo. Například lze uvést obchody BileZbozi.cz, VideoExpert.cz, Joy.cz nebo Bartsport.cz. Po dokončení celého procesu transformace, která bude trvat v řádech týdnů, počítá společnost Internet Mall s jejich přesměrováním na doménu www.mall.cz.

Zákazníci si po změně mohou vybírat z více než 37 tisíc položek s tím, že objednávka a platba bude provedena z jednoho takzvaného nákupního košíku. Podle Petra Krále nyní odpadá nutnost vybírat, objednávat a platit podle oborových internetových obchodů.

Stejnou cestou sjednocení půjde postupně Internet Mall i v ostatních 4 zemích Evropy, kde působí.

Nový vzhled Mall.cz

Mall.cz spustil v říjnu novou podobu svého webu. Internetový prodejce na svém firemním blogu uvedl, že inspiraci čerpal v zahraničí. Mezi novinky patří například služba Zákazníci sobě. Jde o službu, kterou ovlivňujete pouze vy svými nákupy a chováním. Lze tak najít inspiraci pro své nákupy podle preferencí a nákupního chování ostatních uživatelů. Nově máte také možnost řadit zboží v kategoriích nejen podle značky, ale také podle dostupnosti nebo zda je například v akci. K dispozici jsou vám tři úrovně zobrazení: obrázkové, katalogové a tabulkové.

Přečtěte si také

Řadě e-shopů hrozí zánik, trh převezmou silnější hráči
Kasa.cz: Hospodářská krize v internetovém retailu ustupuje


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Umí ještě chlapi řídit IT byznys?

ITBiz.cz , 07. srpen 2018 11:00

Co mají v ČR společného obří IT korporace jako Google, HP, Microsoft, Oracle a nejnověji SAP? Mají v...

Více







RSS 

Zprávičky

Vědci vyvíjejí čárový kód pro steaky

ČTK , 15. srpen 2018 13:02

Technologii na bázi jedlého, netoxického oxidu křemičitého vyvíjí poradenská firma PWC....

Více 0 komentářů

Internetové bankovnictví používá 65 % lidí

Pavel Houser , 15. srpen 2018 09:00

Debetní kartu momentálně vlastní přes 80 % lidí. Boom zažívá mobilní bankovnictví....

Více 0 komentářů

UPC loni zvýšila tržby o 9 % na 4,3 miliardy Kč

ČTK , 15. srpen 2018 08:00

Ztráta společnosti klesla o desetinu na 223,5 milionu korun. Společnost to uvedla ve výroční zprávě....

Více 0 komentářů

Kalendář

22. 08.

25. 08.
Human-Level AI Conference 2018
26. 08.

30. 08.
VMworld 2018 U.S.
31. 08.

05. 09.
IFA 2018

Starší zprávičky

Apple prý už nechce sám vyrábět autonomní auta, soustředí se na software

ČTK , 14. srpen 2018 10:55

Manažer Doug Field, který odešel z Tesly, se vrací do Applu....

Více 0 komentářů

Google prý ukládá údaje o poloze uživatelů i proti jejich vůli

ČTK , 14. srpen 2018 09:00

I s pozastavenou historií pohybu prý některé aplikace Googlu automaticky ukládají data o poloze s ča...

Více 0 komentářů

Foxconnu nečekaně klesl zisk o 2,3 %

ČTK , 14. srpen 2018 08:00

Firma čelí riziku nasycení trhu s chytrými telefony....

Více 0 komentářů

Zranitelnost ve WhatsApp umožňuje manipulovat konverzaci

Pavel Houser , 13. srpen 2018 13:03

Útočníkům se nabízí nástroj na vytváření a šíření dezinformací, které vypadají jako zprávy z důvěryh...

Více 0 komentářů