mBank má 250 tisíc klientů a přes půl milionu účtů

Polský bankovní subjekt se na českém trhu už za rok posunul na šesté místo v počtu klientů mezi takřka 30 bankovními domy. Banka staví svůj byznys na modelu nízkonákladového bankovnictví. Bankovní subjekt mBank, který vstoupil na český trh již téměř před dvěma roky, ohlásil další dosažený milník. Banka totiž překročila hranici 250 000 evidovaných klientů v tuzemsku.


mBank ohlašuje novinky v počtu klientů

Stávající počet čtvrt milionu klientů představuje zhruba o 100 tisíc víc než v tuto dobu před rokem. Strmě nahoru jde i počet účtů, které si klienti v mBank vedou.

Růst i v době propadu ekonomiky

„I v době, kdy jsou trhy a ekonomiky zasaženy dopady finanční krize, se nám týden co týden daří oslovit tisíce lidí, aby svěřili správu svých peněz právě nám. Za jediný rok jsme zdvojnásobili počet účtů na půl milionu a zvýšili objem vkladů v řádu desítek miliard českých korun,“ říká k výsledkům banky Janusz Mieloszyk, generální ředitel mBank.

mBank od loňska rozšířila svou nabídku, která má tak blíž k univerzální bance. Své služby nabízí i živnostníkům, na které se v budoucích měsících zaměří ještě víc. Dalším produktem, se kterým vstoupila na trh, je variabilní kreditní karta. Její vedení může být zcela zdarma a lze si u ní řídit výši svého úroku.

mBank získala v uplynulém roce několik ocenění v bankovních soutěžích. Vyhrála například Zlatou korunu v kategorii Účty, v klání Banka roku se pak stala Nejdynamičtější bankou roku 2008.

Změny z poslední doby

V posledních měsících české zastoupení mBank oznámilo několik strategických změn. mBank se rozhodla pro sloučení řízení vybraných týmu v Česku a na Slovensku. Několik týdnů staré oznámení znamená změnu v řízení vybraných bankovních oddělení. Instituce proto pověřila nové manažery, kteří mají zkoordinovat činnost českých a slovenských týmů.

mBank tak chce co nejvíc vytěžit z působení banky na sousedních trzích. Změny v řízení se dotknou oblasti marketingu, vývoje produktů a řízení rizika.

V mBank proběhlo i několik personálních změn. Ta nejzásadnější se udála na postu generálního ředitele, kdy se Jiří Báča rozhodl odstoupit z této funkce. V mBank tento post zastával od prosince 2007. Z banky odešel ke konci června. Důvodem jeho rozhodnutí jsou byly výzvy v profesním i osobním životě.

Přečtěte si také

mBank: brzy uvedeme do Čech zcela unikátní platební systém
Polská mBank: konkurenční hrozba pro české banky
Když eBanka končí, přichází mBank
IT byznys: Poláci vstoupí na český Internet s mBankou

Exit mobile version