Nokia s aplikací Ovi útočí na sociální sítě

Jiří Kocourek , 10. září 2009 06:44 0 komentářů
Rubriky: Internet

Nokia_logo
Finský producent mobilních zařízení Nokia potvrdil dalším krokem záměr prosadit se výrazněji v internetovém segmentu. Společnost uvedla službu Lifecasting with Ovi připravenou ve spolupráci s nejrozšířenější sociální sítí na světě Facebook. Svět internetových aplikací Ovi je podle prvních výsledků úspěšný také mezi českými uživateli, preferují především dostupné freeware aplikace.

nokia

Ovi Store je dlouho očekávaným projektem severského výrobce mobilů, se kterým se pokouší proniknout výraznějším způsobem do světa internetu.

Vstup na sociální sítě

Nokia na sympoziu Nokia World prezentovala službu Lifecasting with Ovi. Aplikace vznikla ve spolupráci se sociální sítí Facebook. Podle zpráv z Nokie jde o otevření nové inovativní kapitoly internetu, která je založená na osobním kontaktu a znalosti aktuální polohy uživatele.

Nokia Lifecasting with Ovi charakterizuje jako první aplikaci, která umožňuje uživateli publikovat svoji polohu i aktualizace stavu na Facebooku přímo z výchozího displeje mobilního zařízení. Lifecasting usnadňuje pročítání, registraci i připojení k internetové komunitní službě Facebook a umožňuje tak lidem zůstat ve spojení a sdílet informace se svým virtuálním okolím.

Henri Moissinac, ředitel mobilní divize portálu Facebook, vyjádřil spokojenost se spoluprací s Nokií: „Od její nabídky v červenci je aplikace pro přístup k síti Facebook z telefonů Nokia dostupná ke stažení ve více než 150 zemích a v současné době je také jednou z nejstahovanějších aplikací na portálu Ovi Store. Jsem velice rád za takto úzkou spolupráci s největším výrobcem mobilních telefonů na světě na tom, abychom našim 250 milionům uživatelů mohli přinést takto inovativní přístup k Facebooku přímo z jejich mobilních telefonů."

Lifecasting se premiérově představí na nové Nokia N97 mini, sesterském modelu úspěšné Nokia N97.

Interaktivní aplikace lákají

Internetový obchod s aplikacemi pro mobilní telefony Nokia, Ovi Store, zaznamenal po prvních týdnech spuštění služby v Česku především popularitu služeb Facebook, WorldMate, Bubble Touch, Spin the Bottle a Rotary Dialer.

Dosavadní provoz mezi českými uživateli na Ovi Store potvrdil, že absolutně nejpopulárnější jsou freewarové aplikace umožňující připojení do sociálních sítí, na druhém místě popularity stahování jsou pak mapy, turistické průvodce a hry.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Microsoft a GitHub

Pavel Houser , 13. červen 2018 13:30
Pavel Houser

Transakce v hodnotě 7,5 miliardy dolarů je dost velká i na poměry Microsoftu, takže se prodejem GitH...

Více







RSS 

Zprávičky

Musk: Favoritem pro evropskou továrnu na baterie Tesly je Německo

ČTK , 21. červen 2018 10:00

Revoluce elektrických aut zvýší do roku 2025 hodnotu evropského trhu s bateriemi na zhruba 250 milia...

Více 0 komentářů

Česko testuje komunikaci mezi auty, vlaky a MHD

ČTK , 21. červen 2018 09:00

Vozidla si budou vyměňovat informace například o tom, jak je vlak daleko od závor, nebo že tramvaj v...

Více 0 komentářů

Xiaomi chce při vstupu na burzu získat až 6,1 miliardy dolarů

ČTK , 21. červen 2018 08:00

Půjde o jednu z největších primárních nabídek akcií v technologickém sektoru za posledních několik l...

Více 0 komentářů

Kalendář

19. 06.

22. 06.
Automatica 2018
23. 06.

24. 06.
Maker Faire Prague 2018
04. 08.

09. 08.
Black Hat USA 2018

Starší zprávičky

Kryptoměnovou burzu Bithumb napadli hackeři

ČTK , 20. červen 2018 10:16

Za poslední týden jde již o druhý útok na kryptoměnové burzy v Jižní Koreji. Bitcoin opět klesl....

Více 0 komentářů

Největší australská telekomunikační firma masivně propouští

ČTK , 20. červen 2018 09:52

Telstra dominuje australskému trhu mobilních telefonů a širokopásmových sítí, zisky z pevných sítí a...

Více 0 komentářů

Dotace EU na bezplatné wifi se kvůli chybě systému odkládají

ČTK , 20. červen 2018 08:00

Obce mohly získat poukázku v hodnotě 15 000 eur. Nová výzva bude zveřejněna na podzim....

Více 0 komentářů

E-shopy českých řetězců: Lidl, Globus, DM drogerie

ČTK , 19. červen 2018 16:32

Loni stouply tržby českých e-shopů o 18 % na 115 miliard Kč. On-line nakupuje potraviny již 26 % Čec...

Více 0 komentářů