Etarget spustila novou službu Inteligentní reklamy Retarget

Reklamní síť Etarget spustila novou službu Inteligentní reklamy Retarget. Ta provází lidí, kteří již navštívili web inzerenta, po více než 1000 českých stránkách. Produkty nebo služby inzerenta návštěvníkovi připomíná až do momentu, kdy je rozhodnutý koupit je nebo se o nich více dozvědět.

„Firmy měsíčně investují do reklamy nemalé prostředky, aby zvýšily návštěvnost svých stránek. Podle průzkumů až 98 procent návštěvníků ale při první návštěvě nenakoupí. Proto je třeba pracovat s nimi dál a motivovat je k další návštěvě,“ řekl Josef Kovář, Country Manager, Etarget Česká Republika.

„Retarget je inteligentní reklama, která návštěvníkům produkty nebo služby inzerenta připomene. Takto je doprovází po více než 1000 českých stránkách až do doby, kdy jsou rozhodnutí koupit si je nebo se o nich dozvědět více,“ dodává Alexandra Serdahelyová, produktová manažerka, Etarget.

Cena je podobná jako u klasické kontextové reklamy. Novinkou jsou balíčky Mikro a Mini, které jsou určeny méně zkušeným inzerentům. Za 175, resp. 650 Kč bez DPH měsíčně získají Retarget kampaň včetně vytvoření reklamního odkazu a potřebného kreditu.

Stávající klienti Etarget a zkušení inzerenti mohou využít PPC (pay-per-click, z angl. platba za proklik) zpoplatnění včetně rozšířených nastavení. Kampaň s využitím retargetingu si mohou vytvořit ve svém kontu (www.etarget.cz).

Více informací o službě Retarget naleznete na stránce http://www.retarget.cz.

Exit mobile version