• Technologie
  • Byznys
  • Software
  • Hardware
  • Internet
  • Telco
  • Science
  • České IT
  • Události
Žádné výsledky
Zobrazit všechny výsledky
ITBiz.cz
ITBiz.cz
Žádné výsledky
Zobrazit všechny výsledky

Digitální budoucnost: videobrýle, kontextový branding nebo supertising

Jiří Kocourek
11. 1. 2010
| Články
Operatorka

Jak bude vypadat chování spotřebitelů v budoucnosti, která se dá nazývat digitálním věkem? Na tuto otázku se snaží odpovědět studie realizovaná agenturou The Future Laboratory s globálním panelem odborníků. Ta poukazuje na dopad digitálně doplněné reality, kontextového brandingu a využívání emocí v obchodních modelech mediálních a telekomunikačních firem.

Device

Budoucnost telekomunikačního a mediálního trhu

Studii uskutečnila společnost Oracle ve spolupráci s agenturou The Future Laboratory. Ta se koncentruje na poradenství ohledně budoucích trendů. Materiál s názvem „Capitalising on the Digital Age“ zkoumá, jak změny chování spotřebitelů v digitálním světě staví před telekomunikační a mediální společnosti nové výzvy.

Nad budoucností a trendy v Digital age debatoval panel složený z odborníků z celého světa. Panel hodnotil vlivy jako nástup „freemium“ služeb, stoupající profesionalitu kreativních spotřebitelů a technologické inovace jako sémantické prohledávání filmů a videa. Snažil se vytvořit obrázek o spotřebě médií v příštích pěti až deseti letech.

Trendy Digital age

Studie Capitalising on the Digital Age předpovídá následující fenomény:

  • Digitálně doplněnou realitu – Videobrýle a postupem času i takto vybavené kontaktní čočky digitálně obohatí každodenní život o trojrozměrné zážitky, které uživatele zcela pohltí.
  • Kontextový branding – Prediktivní a geoprostorový software umožní značkám cílit na vrtochy spotřebitelů prostřednictvím kontextového brandingu. Současné formáty a modely reklamy budou čím dál více nadbytečné.
  • „Supertising“ – Několik obrazovek v domácnosti umožní jejím různým členům sledovat různé programy. V souvislosti s tím lze šít reklamu na míru jednotlivým divákům.
  • Emoční profilování – Zapojení emocí a hlubší vazby nahradí oči diváků jako dominantní měnu obchodování s médii.
  • Soukromí na prodej – Spotřebitelé si začnou uvědomovat, jak důležitá jsou jejich osobní data pro společnosti, které jim chtějí poskytovat všudypřítomnou zábavu na míru.
  • ‘Crowd-charging’ – Crowd-sourcing, který se už uplatňuje ve vývojových a marketingových aktivitách, by mohl rovněž změnit modely generování příjmů společností, jež budou přispěvatelům účtovat za privilegium účastnit se kreativního procesu.
  • Kultura doporučení – Digitální budoucnost neznamená, že si naladíte určitý televizní kanál. Budou k dispozici služby, které pomohou spotřebitelům orientovat se ve spoustě nabízených možností a zároveň jim budou nabízet doporučení.

Gordon Rawling, senior marketingový ředitel Oracle Communications pro region EMEA, uvedl, že se mediální odvětví musí vypořádat s nejrůznějšími výzvami vyplývajícími z digitálního životního stylu veřejnosti. „Klesající tržby z reklamy stupňují naléhavost otázek, jak kapitalizovat na nových technologiích, zapojit nové cílové skupiny a povzbudit zákazníky, aby platili za digitální obsah,“ řekl Rawling.

Capitalising on the Digital Age podle něj vrhá určité světlo na kroky, které musí mediální firmy podniknout, aby si zajistily prosperitu v tomto novém prostředí – například budování užších vazeb se zákazníky nebo přípravu systémů pro kapitalizaci na nových modelech poskytování a generování tržeb.

Rubriky: Hardware

Související příspěvky

Novinky HP pro efektivní hybridní prostředí
Články

Novinky HP pro efektivní hybridní prostředí

8. 10. 2025
Zprávičky

AMD uzavřela smlouvu o dodávkách čipů pro OpenAI, ta získá předkupní právo

6. 10. 2025
Zprávičky

Tchajwanský Foxconn má za třetí čtvrtletí rekordní tržby, pomohl zájem o AI

5. 10. 2025
GFI Software odhaluje novou generaci hardwarových zařízení Kerio Control
Zprávičky

GFI Software odhaluje novou generaci hardwarových zařízení Kerio Control

24. 9. 2025

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Souhlasím se Zásadami ochrany osobních údajů .

Zprávičky

Google v Česku spustil pokročilé vyhledávání s využitím AI

ČTK
8. 10. 2025

Společnost Google v Česku spustila nové pokročilé vyhledávání na internetu prostřednictvím umělé inteligence (AI).

750 zaměstnanců ČSOB se díky Atosu zvládlo rychle přesunout do domácích kanceláří

Japonská SoftBank kupuje robotickou divizi švýcarské ABB za 5,4 miliardy dolarů

ČTK
8. 10. 2025

Japonský technologický konglomerát SoftBank se dohodl, že zaplatí 5,4 miliardy dolarů (zhruba 113 miliard

Možnost identifikovat zákazníky na dálku už i v Česku!

Výpadky eDokladů při volbách zapříčinil chybný odhad zájmu

ČTK
8. 10. 2025

Zájem o využití eDokladů během sněmovních voleb přesáhl podle Digitální a informační agentury (DIA)

Švédsko chce do poloviny roku 2026 systém pro off-line platby kartou

ČTK
8. 10. 2025

Švédská centrální banka se dohodla s platebními společnostmi na zavedení systému, který lidem ve

EK podle své šéfky chystá pravidla na podporu rozvoje start-upů

ČTK
7. 10. 2025

Evropská komise hodlá v příštím roce navrhnout soubor pravidel pro start-upy, který by měl

Meta lákala zaměstnance OpenAI na bonus ve výši 100 milionů dolarů

Téměř polovina českých firem vyvíjejících AI vznikla v posledních pěti letech

ČTK
7. 10. 2025

Téměř polovina českých firem, které vyvíjejí nebo dodávají řešení založená na umělé inteligenci (AI),

Gordic a Cybrela přinášejí komplexní řešení kybernetické bezpečnosti

Firmy ze skupiny Unicorn stáhly některé žaloby vůči zkrachovalému Mamutu

ČTK
7. 10. 2025

Firmy skupiny Unicorn začaly v insolvenčním řízení kolem zkrachovalého e-shopu Mamut stahovat žaloby, které

Vláda projedná novelu, která zpřesní pravomoci NÚKIB

Čtením obžaloby začal hradecký krajský soud projednávat kauzu falešných bankéřů

ČTK
7. 10. 2025

Čtením obžaloby včera u Krajského soudu v Hradci Králové začalo hlavní líčení v případu

Tiskové zprávy

Milan Smil se stal novým CTO Anectu

Jak AI proměňuje bezpečnost dat i firemní odpovědnost: praktické pohledy odborníků nabídne konference Bezpečnost a dostupnost dat 2025

Enterprise Data Cloud společnosti Pure Storage sjednocuje data a poskytuje podnikům větší kontrolu nad jejich iniciativami v oblasti umělé inteligence

Sophos spouští poradenské služby pro zajištění proaktivní kybernetické odolnosti

Dell zpřístupňuje firmám v České republice rychlé nasazení on-premise AI

Huawei představuje upgradovaná řešení inteligentní sítě Xinghe pro Evropu

Zpráva dne

Květen je měsícem růstu, můžete růst s Windows 11 jen za €20.00!

Květen je měsícem růstu, můžete růst s Windows 11 jen za €20.00!

Redakce
15. 5. 2025

Kupte Windows 11 CDkey od Goodoffer24.com a můžete růst s tímto OS jak při...

Kalendář

Říj 21
Celý den

Bezpečnosť a dostupnosť dát

Lis 11
Celý den

Umělá inteligence v IT infrastruktuře

Zobrazit kalendář

Komentujeme

Chvála černých skřínek

Malé modely AI mají být velkým trendem

Pavel Houser
3. 1. 2025

V záplavě prognóz technologického vývoje (nejen) v roce 2025 zde prozatím trochu zapadlo jedno téma, které...

Slovník

Senior account

.A2A

O&O RegEditor

Kategorie

  • Články
  • Komentujeme
  • Slovník
  • Tiskové zprávy
  • Zprávičky

Portál ITbiz.cz přináší informace z IT a byznysu již od roku 2006. Provozuje jej internetové vydavatelství Nitemedia.  Mezi další naše projekty patří například ABClinuxu.cz a Sciencemag.cz. Na stránce Redakce naleznete informace o redakci a možnostech inzerce.

Rubriky

Akce a události Byznys Cloud Ekomerce Hardware Internet Operační systémy Podnikový software Právo Science Security Technologie Telekomunikace veře Veřejná správa Vývoj a HTML Zpráva dne České IT
Žádné výsledky
Zobrazit všechny výsledky
  • Technologie
  • Byznys
  • Software
  • Hardware
  • Internet
  • Telco
  • Science
  • České IT
  • Události

© 2019 Vydává Nitemedia s.r.o. Hosting zajišťuje Greenhousing.cz.

Tento web používá cookies. Pokračováním dáváte souhlas s jejich používáním. Více na itbiz.cz/soukromi.