• Technologie
  • Byznys
  • Software
  • Hardware
  • Internet
  • Telco
  • Science
  • České IT
  • Události
Žádné výsledky
Zobrazit všechny výsledky
ITBiz.cz
ITBiz.cz
Žádné výsledky
Zobrazit všechny výsledky

Digitální budoucnost: videobrýle, kontextový branding nebo supertising

Jiří Kocourek
11. 1. 2010
| Články
Operatorka

Jak bude vypadat chování spotřebitelů v budoucnosti, která se dá nazývat digitálním věkem? Na tuto otázku se snaží odpovědět studie realizovaná agenturou The Future Laboratory s globálním panelem odborníků. Ta poukazuje na dopad digitálně doplněné reality, kontextového brandingu a využívání emocí v obchodních modelech mediálních a telekomunikačních firem.

Device

Budoucnost telekomunikačního a mediálního trhu

Studii uskutečnila společnost Oracle ve spolupráci s agenturou The Future Laboratory. Ta se koncentruje na poradenství ohledně budoucích trendů. Materiál s názvem „Capitalising on the Digital Age“ zkoumá, jak změny chování spotřebitelů v digitálním světě staví před telekomunikační a mediální společnosti nové výzvy.

Nad budoucností a trendy v Digital age debatoval panel složený z odborníků z celého světa. Panel hodnotil vlivy jako nástup „freemium“ služeb, stoupající profesionalitu kreativních spotřebitelů a technologické inovace jako sémantické prohledávání filmů a videa. Snažil se vytvořit obrázek o spotřebě médií v příštích pěti až deseti letech.

Trendy Digital age

Studie Capitalising on the Digital Age předpovídá následující fenomény:

  • Digitálně doplněnou realitu – Videobrýle a postupem času i takto vybavené kontaktní čočky digitálně obohatí každodenní život o trojrozměrné zážitky, které uživatele zcela pohltí.
  • Kontextový branding – Prediktivní a geoprostorový software umožní značkám cílit na vrtochy spotřebitelů prostřednictvím kontextového brandingu. Současné formáty a modely reklamy budou čím dál více nadbytečné.
  • „Supertising“ – Několik obrazovek v domácnosti umožní jejím různým členům sledovat různé programy. V souvislosti s tím lze šít reklamu na míru jednotlivým divákům.
  • Emoční profilování – Zapojení emocí a hlubší vazby nahradí oči diváků jako dominantní měnu obchodování s médii.
  • Soukromí na prodej – Spotřebitelé si začnou uvědomovat, jak důležitá jsou jejich osobní data pro společnosti, které jim chtějí poskytovat všudypřítomnou zábavu na míru.
  • ‘Crowd-charging’ – Crowd-sourcing, který se už uplatňuje ve vývojových a marketingových aktivitách, by mohl rovněž změnit modely generování příjmů společností, jež budou přispěvatelům účtovat za privilegium účastnit se kreativního procesu.
  • Kultura doporučení – Digitální budoucnost neznamená, že si naladíte určitý televizní kanál. Budou k dispozici služby, které pomohou spotřebitelům orientovat se ve spoustě nabízených možností a zároveň jim budou nabízet doporučení.

Gordon Rawling, senior marketingový ředitel Oracle Communications pro region EMEA, uvedl, že se mediální odvětví musí vypořádat s nejrůznějšími výzvami vyplývajícími z digitálního životního stylu veřejnosti. „Klesající tržby z reklamy stupňují naléhavost otázek, jak kapitalizovat na nových technologiích, zapojit nové cílové skupiny a povzbudit zákazníky, aby platili za digitální obsah,“ řekl Rawling.

Capitalising on the Digital Age podle něj vrhá určité světlo na kroky, které musí mediální firmy podniknout, aby si zajistily prosperitu v tomto novém prostředí – například budování užších vazeb se zákazníky nebo přípravu systémů pro kapitalizaci na nových modelech poskytování a generování tržeb.

Rubriky: Hardware

Související příspěvky

Dell P3221D – kancelářský komfort pro váš zrak
Články

Dell P3221D – kancelářský komfort pro váš zrak

26. 1. 2021
Články

Výchozí nastavení a bezpečnost: 6 tipů, co by firmy měly zkontrolovat

25. 1. 2021
Huawei zkouší, zda chytré telefony Mate 30 mohou uspět i bez Googlu
Zprávičky

Huawei prý jedná o prodeji značek luxusních smartphonů, firma to však popírá

25. 1. 2021
Zprávičky

Analytici: LG možná prodá svou ztrátovou výrobu smartphonů

20. 1. 2021

Zprávičky

Vláda rozšířila počet členů výboru pro kyberbezpečnost

ČTK
27. 1. 2021

Výbor Bezpečnostní rady státu (BRS) pro kybernetickou bezpečnost bude mít nově 14 místo dosavadních

Nejčastěji zneužívanou značkou při phishingu byl Microsoft

Pavel Houser
27. 1. 2021

Nejčastěji jsou při phishingových útocích zneužívané značky technologických společností, následují dopravci a maloobchodní organizace.

Aplikace eRouška má citlivější algoritmus, upozornění budou častější

ČTK
26. 1. 2021

Aplikace odhaduje vzdálenost na základě útlumu signálu Bluetooth v závislosti na vzdálenosti mezi telefony

Češi jsou ohledně svých dat největší tajnůstkáři v Evropě

ČTK
26. 1. 2021

61 % Čechů nemá se sdílením dat třetím stranám špatné zkušenosti. Češi jsou ohledně

Huawei zkouší, zda chytré telefony Mate 30 mohou uspět i bez Googlu

Huawei prý jedná o prodeji značek luxusních smartphonů, firma to však popírá

ČTK
25. 1. 2021

Čínský výrobce telekomunikačních zařízení Huawei Technologies jedná o prodeji svých značek luxusních chytrých telefonů

Europoslanci chtějí zaručit zaměstnancům právo na odpojení

ČTK
25. 1. 2021

Všichni zaměstnanci v zemích Evropské unie by měli mít možnost odpojit se mimo pracovní

Trojan Triada umí modifikovat verifikační SMS

Pavel Houser
23. 1. 2021

Podle expertů lze očekávat, že stalkeware v roce 2021 vymizí z předních příček detekčních statistik. Počty

Alphabet končí s projektem internetových balónů Loon

ČTK
23. 1. 2021

Operátoři potřebují několik balónů najednou, každý z nich stojí desítky tisíc dolarů a má

Vláda projedná novelu, která zpřesní pravomoci NÚKIB

Google hrozí Austrálii zablokováním vyhledávače

ČTK
22. 1. 2021

Austrálie se chystá schválit zákon, který by donutil technologické giganty domluvit se s místními

Tiskové zprávy

Cirkulární ekonomika v kanceláři díky repasovaným multifunkcím od Canonu

Průzkum Randstad Workmonitor: Strach o místo způsobil růst zájmu o vzdělávání v technologiích

Western Digital a Qumulo umožnily institutu IHME masivní navýšení kapacity a škálování pro zdravotnickou analytiku COVID-19 a zavádění vakcíny

Dell představuje odolné notebooky pro aktivní studenty

SolarWinds MSP: důvodů k migraci na RMM řešení rychle přibývá

AEC nově poskytuje školení v kybernetické bezpečnosti

Zpráva dne

Vánoční slevy pokračují i v novém roce

Vánoční slevy pokračují i v novém roce

Redakce
20. 1. 2021

Vánoční slevy na software produktivity od Microsoftu pokračují na tržišti i v novém roce, opět...

Odebírat newsletter

Zásady ochrany osobních údajů.

Zkontrolujte svoji doručenou poštu a potvrďte odběr.

Komentujeme

Chvála černých skřínek

Největší rizika umělé inteligence

Pavel Houser
26. 12. 2020

Tak jako dosud skoro každá technologie, i umělá inteligence se dostane do rukou zločincům. Jak s...

Slovník

Ochranná zóna

ABAP

Decay Effect

Nejpopulárnější články

Digitální budoucnost: videobrýle, kontextový branding nebo supertising

Jiří Kocourek
11. 1. 2010

Analytici: Cena bitcoinu dál poroste, může ale přijít korekce

ČTK
17. 12. 2020

Operátoři musí nově uvádět přesnou rychlost internetu

ČTK
3. 1. 2021

Server Ulož.to prohrál spor o stahování šesti českých filmů

ČTK
21. 1. 2021

Za bezpečnostní incidenty v cloudu mohou hlavně samotní zákazníci

Německá policie odhalila zřejmě největší obchod na darknetu

ČTK
12. 1. 2021

Kategorie

  • Články
  • Komentujeme
  • Slovník
  • Tiskové zprávy
  • Zprávičky

Portál ITbiz.cz přináší informace z IT a byznysu již od roku 2006. Provozuje jej internetové vydavatelství Nitemedia. Hosting zajišťuje společnost Greenhousing.cz. Mezi další naše projekty patří například ABClinuxu.cz a Sciencemag.cz. Na stránce Redakce naleznete informace o redakci a možnostech inzerce.

Rubriky

Akce a události Byznys Cloud Ekomerce Hardware Internet Marketing Operační systémy Podnikový software Právo Rozhovory Science Security Technologie Telekomunikace Veřejná správa Vývoj a HTML Zajímavosti Zpráva dne České IT

RSS abclinuxu – čerstvé zprávičky

  • Vážná bezpečnostní chyba v utilitě sudo (CVE-2021-3156)
  • Brian Exelbierd z Red Hatu o ukončení vydávání CentOS
  • Společnost Backblaze zveřejnila statistiky spolehlivosti pevných disků za rok 2020

RSS Sciencemag.cz

  • Nejchytřejší psi se zvládnou naučit slovo už po 4 opakováních
  • Kolem flerovia nenašli žádný ostrov stability
  • Dvojitá protilátka na covid-19 funguje jako lék i prevence

Newsletter

Zásady ochrany osobních údajů.

Zkontrolujte svoji doručenou poštu a potvrďte odběr.

Žádné výsledky
Zobrazit všechny výsledky
  • Technologie
  • Byznys
  • Software
  • Hardware
  • Internet
  • Telco
  • Science
  • České IT
  • Události

© 2019 Vydává Nitemedia s.r.o. Hosting zajišťuje Greenhousing.cz.

Tento web používá cookies. Pokračováním dáváte souhlas s jejich používáním. Více na itbiz.cz/soukromi.