Sitel rozšiřuje počet call-center v Nikaragui

24. listopad 2010 00:19 0 komentářů

Sitel, vedoucí globální poskytovatel outsourcingu podnikových procesů (business process outsourcing - BPO) dnes oznámil, že otevírá přídavné call-centrum ve městě Managua v Nikaragui, které bude sloužit anglicky a španělsky mluvícím zákazníkům v USA.

Zařízení o rozloze 1 950 m2 (21 000 čtverečních stop) přidává k již existující základně agentů v Nikaragui dalších více než 450 křesel a má tak rozšířit celkový počet zaměstnanců na téměř 3000. Obsazení zařízení bude možné v prosinci 2010 a Sitel očekává, že centrum obdrží první hovory v prvním čtvrtletí roku 2011.

Sitel zavítal do Nikaragui v roce 2008 s cílem poskytnout zákaznickou a technickou podporu pro společnosti na seznamu Fortune 1000, a to společnosti z oblasti bezdrátové techniky, konzumní elektroniky, mediálních služeb, bankovnictví a dalších skupin finančních produktů.

„Latinská Amerika a především Nikaragua našla svou právoplatnou pozici jako středisko call-center vzhledem k jedinečné možnosti tohoto regionu nabídnout pro širokou oblast amerického konzumního trhu multilingvální talenty, které sdílejí s Amerikou podobnou kulturu,“ řekl Don Berryman, generální manažer pro styk mezi severní a jižní Amerikou ve firmě Sitel.

„Navíc s pokračující podporou od organizací jako je ProNicaragua a zavedeným režimem zóny volného obchodu se ukazuje, že pokračující investice Sitelu do tohoto národa a jeho lidí je udržitelnou oboustrannou výhrou pro naši klientelu a zaměstnance.“

První call-centrum firmy Sitel působilo v dubnu 2008 v jednom z Managujských mrakodrapů jménem Invercasa. Z důvodu zvyšující poptávky na kapacitu míst byl Sitel dvakrát po sobě rozšířen a nakonec v lednu 2009 přibyla druhá centrála na ohraničeném území dřívější ambasády USA v historické části Managui.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Agilita a devops, přepracování a vyhoření

Pavel Houser , 12. červenec 2018 12:30
Pavel Houser

Michael Cote na The Register upozorňuje na častý problém: nové „agilní“ metody vývoje, všechny příst...

Více







RSS 

Zprávičky

Coca-Cola připojí 300 000 chladicích boxů v Evropě k internetu

ČTK , 22. červenec 2018 12:56

Smart chladicí boxy umožňují i interakci prostřednictvím mobilních aplikací....

Více 0 komentářů

Hackeři ukradli zdravotní záznamy 1,5 milionu Singapurců

ČTK , 20. červenec 2018 14:37

Cílem útoku bylo prý získat podrobné údaje o singapurském premiérovi a také o lécích, které užíval....

Více 0 komentářů

Ericsson je díky úsporám v mírném zisku

ČTK , 20. červenec 2018 11:36

Švédský podnik se v poslední době potýkal se slábnoucí poptávkou telekomunikačních operátorů....

Více 0 komentářů

Kalendář

04. 08.

09. 08.
Black Hat USA 2018
09. 08.

12. 08.
DEF CON 26
06. 09.

07. 09.
Humusoft Technical Computing Camp 2018

Starší zprávičky

Čip v občanském průkazu si zatím aktivovala třetina lidí

ČTK , 20. červenec 2018 08:00

Prostřednictvím Portálu občana lidé mají přístup např. k údajům o důchodu nebo si mohou pořídit výpi...

Více 0 komentářů

Red Hat Ansible Engine přináší další automatizaci cloudu

Pavel Houser , 19. červenec 2018 13:52

Nejnovější verze platformy Red Hat Ansible Engine 2.6 rozšiřuje automatizaci cloudů AWS, Google Clou...

Více 0 komentářů

Samsung chystá na příští rok telefon se sklopným displejem

ČTK , 19. červenec 2018 10:00

Displej půjde složit na polovinu jako peněženku. Ve složeném stavu je na přední straně přístroje men...

Více 0 komentářů

Internet Mall snížil ztrátu, tržby mu vzrostly na 7,2 miliardy Kč

ČTK , 18. červenec 2018 17:29

Internet Mall mj. investuje do distribučního centra v Jirnech u Prahy, které by mělo sloužit 7 střed...

Více 0 komentářů