Advertising Value Equivalent (AVE)

Popis výrazu

Ekvivalentní hodnota inzerce/ekvivalent reklamní plochy. Způsob vyhodnocování účinnost/úspěšnosti PR kampaní. Množství zmínek o produktu či značce („získaný prostor“) se porovnává s ceníkovými cenami inzerátů v příslušném médiu. Hlavní otázka zní: vedla PR kampaň celkově k „zisku“ větší publicity, než by se dalo realizovat prostým nákupem inzertní plochy? K metodě AVE existuje řada výhrad, které ji pokládají za příliš zjednodušující. Obecně má redakční obsah např. větší důvěryhodnost a dopad než reklama, na druhé straně by inzerát mohl jít pořídit pod deklarovanou ceníkovou cenou. Ale ačkoliv Advertising Value Equivalent má jako metrika řadu omezení, je tento ukazatel jednoduše měřitelný a kvantifikovatelný.

RSS 

Komentujeme

Co s genetickými databázemi?

Pavel Houser , 07. říjen 2018 15:00
Pavel Houser

Jak bylo oznámeno již v letos dubnu, tzv. zabijáka z Golden State odhalily veřejné genetické databáz...

Více

Kalendář

16. 10. Digitální podpora výroby
17. 10.

19. 10.
Future Forces Forum 2018
17. 10. Konfera 2018







RSS 

Zprávičky

Dodavatelé vojenských technologií Harris a L3 Technologies se dohodli na fúzi

ČTK , 16. říjen 2018 08:00

Obě firmy vyrábějí satelity pro sledování a širokopásmové komunikační systémy pro armádu a policii....

Více 0 komentářů

Falešné bankovní aplikace opět pronikly do Google Play

Pavel Houser , 15. říjen 2018 12:27

Objeveno šest aplikací, které vytváří dojem, že pochází od renomovaných bankovních institucí nebo sm...

Více 0 komentářů

Pentagonu unikla data o vojácích a civilních zaměstnancích

ČTK , 15. říjen 2018 08:00

Federální zpráva nedávno varovala před nedostatečnou kybernetickou ochranou vojenských zbraňových pr...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Google se odvolal proti rekordní pokutě od EK za Android

ČTK , 12. říjen 2018 12:35

Případ je poměrně složitý a mohlo by trvat i několik let, než soudci rozhodnou....

Více 0 komentářů

České firmy dominovaly v žebříčku Deloitte CE Technology Fast 50

Pavel Houser , 12. říjen 2018 09:00

Fast 50: Nejrychleji ve střední Evropě rostl český výrobce 3D tiskáren Prusa Research....

Více 0 komentářů

Apple kupuje část evropského dodavatele čipů Dialog

ČTK , 12. říjen 2018 08:00

Apple již dlouhou dobu využívá čipy Dialogu pro správu energie v iPhonu i iPadu....

Více 1 komentářů

Kyocera kupuje svého partnera Janus

Pavel Houser , 11. říjen 2018 10:18

Společnost JANUS bude nově přejmenována na KYOCERA Document Solutions Czech....

Více 0 komentářů