• Technologie
  • Byznys
  • Software
  • Hardware
  • Internet
  • Telco
  • Science
  • České IT
  • Události
Žádné výsledky
Zobrazit všechny výsledky
ITBiz.cz
ITBiz.cz
Žádné výsledky
Zobrazit všechny výsledky

Avaya mění partnerské prostředí novými cloudovými produkty pro hybridní svět

Pavel Houser
4. 8. 2022
| Tiskové zprávy

Od aplikací pro kontaktní centra až po konverzační software s umělou inteligencí – Avaya a její partneři v prodejním kanálu využívají cloud 3.0 s řadou nových produktů, které rozvíjejí možnosti stávajících systémů zákazníků. Jak společnost Avaya uvádí, raději nabízí nástroje, které doplňují stávající řešení zákazníků bez nutnosti měnit stávající platformu.

Poslední technologické novinky a své vize představila Avaya v Avaya Customer Experience Center v New York City. Nechyběly ani praktické vstupy. Při jedné z živých ukázek zavolala zástupkyně společnosti Avaya do ordinace lékaře a stěžovala si na zranění kolena. Konverzační bot s umělou inteligencí, vyvinutý společností Avaya, projevil empatii ohledně předstíraného zranění a dokázal konverzaci vést natolik dobře, že volající odeslal i textovou zprávu s naplánovanou návštěvou u lékaře. Tohoto bota bychom mohli srovnat s Alexou nebo Siri, je ale mnohem obratnější a jeho používání není závislé na stažení aplikace. Konverzační software s umělou inteligencí od společnosti Avaya navíc rozpoznává jazyky, takže kontaktní centra nemusí zaměstnávat agenty hovořící více jazyky.

„Částečně to byla pandemie, která nás přivedla do situace, kdy jsme měli množství vzdálených pracovníků, kteří při práci na dálku potřebovali stejné nástroje, jako kdyby byli v kanceláři,“ uvedla Karen Hardy, globální viceprezidentka pro produktový management společnosti Avaya. „Proto jsme museli změnit náš technologický plán, v rámci kterého jsme se nově zaměřili na využití všudypřítomných technologií nejen v prostředí pro zaměstnance, ale také pro agenty.“

Inovativní produkty Avaya – z nichž mnohé nabízejí low code či no code řešení – už v praxi dokazují, že jsou užitečné i mimo prostředí určené pro práci na dálku a mají své využití ve stále se zvětšujícím hybridním světě. Vedle zmíněného bota v lékařské ordinaci je příkladem i virtuální agent, kterého Avaya umístila do přední linie kontaktu se zákazníky řetězce obchodů s potravinami, a díky kterému zaznamenal tento řetězec zvýšení produktivity v přepočtu o 3 miliony dolarů.

Všechna Avaya řešení pro sjednocenou komunikaci a vzájemnou spolupráci jsou vystavěna na architektuře „Core+Four“, tedy na architektuře jádra, které pomáhá abstrahovat vrstvu vlastní komunikace a nad ním postavenou komunikační platformu (CPaaS), řešení kontaktního centra (CCaaS), řešení sjednocené komunikace (UCaaS) poskytované formou služby a aplikace pro spolupráci (Workstream Collaboration, WSC), aby vytvořily jednotnou platformu otevřenou pro další pro rozvoj a integrace.

Nová éra pro partnery
„Možnosti vytvářet individuální pokročilá řešení s využitím Avaya technologií a produktů jsou otevřené i pro české a slovenské partnery,“ upozorňuje Zdeněk Staud, oblastní manažer pro Českou republiku a Slovensko ve společnosti Avaya. „Avaya poskytuje otevřenou architekturu, pomocí které je možné skládat vyspělá řešení s využitím technologií jak našich globálních, tak i lokálních partnerů, nevyjímaje schopnost integrace technologií a řešení třetích stran. Aktivně se podílíme především
• na rozvoji automatizace odbavení zákaznických požadavků s využitím různě vyspělých hlasových nebo chat botů,
• na těsné integraci řešení pro komunikaci s interními procesy pro ověření identity,
• na vytváření „total experience“ implementací řešení založených na platformě Avaya Virtual Assistent, která kombinují automatizovanou a asistovanou komunikaci se zákazníky na libovolném komunikačním kanále při zachování a využití kontextu pro přijmutí, odbavení a vyhodnocení kontaktu.“

Filozofií Avaya je, že partneři mohou snáze prodávat něco, co doplňuje, nikoliv konkuruje stávajícímu řešení zákazníka. Dává partnerům možnost představit zákazníkům technologie, které řeší jejich konkrétní obchodní problémy, přičemž tato řešení s sebou ale nenesou požadavky na změnu stávající platformy.

Na základě jednoho prodeje se pak mohou partneři vracet a v dalších nabídkách zákazníkovi přidávat nové aplikace a služby. Model předplatného, který Avaya představila před několika lety, dává partnerům možnost opakovaně se vracet k zákazníkům a bavit se s nimi o dalších možnostech rozvoje jejich stávajících řešení. Zákazníkům tento přístup zjednodušuje transformaci do cloudu a přechod na řešení Avaya OneCloud, a partnery vyzbrojuje novými nástroji a novými službami, které mohu zákazníkům kontinuálně představovat, namísto aby příležitosti složitě hledali.

Související příspěvky

Kryptoměny a jejich ekonomika
Zprávičky

Objem obchodů s kryptem v dubnu klesl o 400 milionů na 800 milionů Kč

13. 5. 2025
Zprávičky

ČTÚ: Stát počítá s pozemním TV vysíláním i po roce 2030

13. 5. 2025
Mobilní síť bude inteligentní: od 5G k 6G
Články

Mobilní síť bude inteligentní: od 5G k 6G

13. 5. 2025
Tiskové zprávy

ČTÚ: Strategie správy spektra schválena vládou

12. 5. 2025

Zprávičky

Kryptoměny a jejich ekonomika

Objem obchodů s kryptem v dubnu klesl o 400 milionů na 800 milionů Kč

ČTK
13. 5. 2025

Objem obchodů s kryptoměnami v tuzemských směnárnách v dubnu proti předchozímu měsíci podle odhadů

ČTÚ: Stát počítá s pozemním TV vysíláním i po roce 2030

ČTK
13. 5. 2025

Stát počítá s šířením televizního vysílání v pásmu UHF prostřednictvím pozemních vysílačů i po

Turnovský výrobce elektroniky Crytur vybudoval za 400 mil. Kč nový čistý provoz

ČTK
12. 5. 2025

Ultračistý provoz za 400 milionů korun, který umožní zvýšit výrobu špičkových detektorů pro polovodičový

Asociace představila etický kodex pro využití AI v předvolebních kampaních

Pavel Houser
12. 5. 2025

Česká asociace umělé inteligence (ČAUI) dnes zveřejnila Etický kodex používání umělé inteligence v předvolební

Foxconn v Česku vyrobil za 25 let přes 100 milionů výrobků

ČTK
12. 5. 2025

Tchajwanská společnost Foxconn za čtvrt století působení v České republice vyrobila více než 100

Před 20 lety byla představena herní konzole Xbox 360 od Microsoftu

Před 20 lety byla představena herní konzole Xbox 360 od Microsoftu

ČTK
12. 5. 2025

Před 20 lety, 12. května 2005, byla představena herní konzole Xbox 360 od americké

Vláda projedná novelu, která zpřesní pravomoci NÚKIB

Google zaplatí státu Texas 1,4 miliardy USD kvůli shromažďování osobních údajů

ČTK
11. 5. 2025

Americký internetový gigant Google se dohodl, že zaplatí státu Texas 1,375 miliardy dolarů (přes

Průzkum: Většina českých investorů o kryptoměny neprojevuje velký zájem

ČTK
10. 5. 2025

Většina českých investorů neprojevuje o kryptoměny, zejména bitcoin, velký zájem a klesá i důvěra

Tiskové zprávy

ČTÚ: Strategie správy spektra schválena vládou

Lenovo představuje nové mobilní pracovní stanice ThinkPad a firemní notebooky navržené pro efektivní práci s umělou inteligencí

Partnerství společností Nutanix a Pure Storage přinese zákazníkům větší možnosti volby díky novému integrovanému řešení pro kritické pracovní úlohy

Speciální polep Ferrari pro Miami: technologie a design v podání HP

Nadace Mission 44 Lewise Hamiltona a HP podpoří dovednosti mladých v oblasti přírodních a technických věd

Během posledních 48 hodin zachytila VZP rozeslání až 100 tisíc podvodných e-mailů

Zpráva dne

Nešlehejte vejce ale Windows 11 na Goodofer24 jen za €20.00!

Nešlehejte vejce ale Windows 11 na Goodofer24 jen za €20.00!

Redakce
15. 4. 2025

Ať už máte PC se starším systémem Windows, nebo si stavíte PC podle vašich...

Videa ITBiz.cz

Glenn Mallon, Dell Technologies

Elektronická recepční

FORXAI Mirror

Kamery pro průmysl a detekci požárů

Kamery pro vyhodnocení spokojenosti zákazníků

Kalendář

Kvě 13
Celý den

Cloud Computing Conference

Kvě 27
Celý den

Kontajnery v praxi

Říj 1
Celý den

Cyber Attacks

Zobrazit kalendář

Komentujeme

Chvála černých skřínek

Malé modely AI mají být velkým trendem

Pavel Houser
3. 1. 2025

V záplavě prognóz technologického vývoje (nejen) v roce 2025 zde prozatím trochu zapadlo jedno téma, které...

Odebírat newsletter

Zásady ochrany osobních údajů.

Zkontrolujte svoji doručenou poštu a potvrďte odběr.

Slovník

Stopáž

IP–datagram

E-GSM

Kategorie

  • Články
  • Komentujeme
  • Slovník
  • Tiskové zprávy
  • Zprávičky

Portál ITbiz.cz přináší informace z IT a byznysu již od roku 2006. Provozuje jej internetové vydavatelství Nitemedia. Hosting zajišťuje společnost Greenhousing.cz. Mezi další naše projekty patří například ABClinuxu.cz a Sciencemag.cz. Na stránce Redakce naleznete informace o redakci a možnostech inzerce.

Rubriky

Akce a události Byznys Cloud Ekomerce Hardware Internet Operační systémy Podnikový software Právo Science Security Technologie Telekomunikace Veřejná správa Vývoj a HTML Zpráva dne České IT

Píšeme jinde

RSS ScienceMag RSS

  • Eviden dodá nový slovenský superpočítač Perun
  • Největší sbírka myších kmenů otevírá možnosti pro evoluční výzkum i biomedicínu
  • Vědci zkoumají alternativní způsoby pěstování sladovnického ječmene

RSS AbcLinuxu RSS

  • Bezpečnostní chyby v terminálovém multiplexoru GNU Screen
  • Training Solo, bezpečnostní problém procesorů Intel a ARM
  • Shotcut 25.05.11

Newsletter

Zásady ochrany osobních údajů.

Zkontrolujte svoji doručenou poštu a potvrďte odběr.

Žádné výsledky
Zobrazit všechny výsledky
  • Technologie
  • Byznys
  • Software
  • Hardware
  • Internet
  • Telco
  • Science
  • České IT
  • Události

© 2019 Vydává Nitemedia s.r.o. Hosting zajišťuje Greenhousing.cz.

Tento web používá cookies. Pokračováním dáváte souhlas s jejich používáním. Více na itbiz.cz/soukromi.