České kontaktní centrum FrontStage míří na americký trh

08. January 2019 20:40 0 komentářů

Omni-channel kontaktní centrum pro digitální éru.

Atlantis telecom, poskytovatel služeb v oblasti distribuce ICT technologií a vývoje softwaru na českém trhu, uvedl své vlastní řešení kontaktního centra FrontStage na americký trh. Součástí marketingových aktivit ve Spojených státech bylo představení produktu na partnerské konferenci Microsoft Inspire 2018 v Las Vegas.

FrontStage je softwarová platforma, která reaguje na moderní trendy digitální ekonomiky a instantní mobility nabídkou tzv. omni-channel kontaktního centra umožňujícího vzájemnou koordinaci a inteligentní řízení všech komunikačních kanálů včetně telefonních hovorů a video hovorů, SMS, e-mailů, webchatu, komunikačních prostředků sociálních sítí a mobilních aplikací. Maximálně využívá možností umělé inteligence, a to jak k automatizaci opakujících se procesů v kontaktním centru, tak též k analýze chování zákazníků.

Vedle České republiky, Slovenska a nyní nově Spojených států nabízí společnost kontaktní centrum FrontStage také na dalších evropských trzích. Na českém trhu dodává řešení od roku 2008.

FrontStage je založen na třívrstvé architektuře a je vyvíjen na platformě Microsoftu - ASP.NET. Využívá tak řady dalších Microsoft technologií (Azure, Office 365, SQL, PowerBI, Dynamics CRM/365). Klientská část FrontStage, s níž pracují agenti, pracovníci back office a supervizoři, využívá standardní webový prohlížeč. Serverová část aplikace FrontStage je poskytována jako cloudová služba. Alternativně je instalována u zákazníka, či v jeho datovém centru. Pro roli hovorového serveru využívá FrontStage otevřené rozhraní pro napojení různých platforem komunikačních systémů od předních dodavatelů (Mitel, Skype for Business, Cisco, Unify/Siemens, Alcatel, Avaya a další).

„Chování a preference dnešních spotřebitelů a jejich komunikační návyky se dramaticky vyvíjí. Porozumět jejich potřebám je klíčem k poskytování špičkové zákaznické péče. Špičková zákaznická péče přináší loajální zákazníky – bez ohledu na geografickou lokalitu,“ řekl Pavel Vrzák, ředitel společnosti atlantis telecom. „Spokojenost českých zákazníků s produktem FrontStage a jeho konkurenceschopnost nás inspirovala k tomu, že jsme vytvořili lokalizaci do dalších jazyků a rozhodli se jej nabídnout i na velmi konkurenčním trhu v USA. Jsme přesvědčeni, že naše zkušenosti se zákaznickou komunikací implementované v rámci platformy FrontStage jsou univerzálně použitelné a dokáží upevnit vztahy se zákazníky a zefektivnit obchodní procesy podniků a organizací kdekoliv na světě.“


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Počítačové hry v hlavě – a to dokonce multiplayer

Pavel Houser , 03. August 2019 06:30

Tetris v podání vědců z University of Washington připomíná málem telepatii – jeden z hráčů vidí pada...

Více



Kalendář

25. 08.

29. 08.
VMworld US 2019
05. 09.

06. 09.
Technical Computing Camp 2019
06. 09.

11. 09.
IFA 2019
RSS 

Zprávičky

Na webu Amazonu se prodávaly tisíce problémových produktů

ČTK , 25. August 2019 08:00

Američtí technologičtí giganti ztratili kontrolu nad svými platformami. Amazon se čím dál víc vyvíjí...

Více 0 komentářů

Huawei uvádí na Ascend 910, procesor pro AI

Pavel Houser , 24. August 2019 08:00

Huawei uvedla procesor Ascend 910 a MindSpore, framework pro výpočty související s umělou inteligenc...

Více 0 komentářů

VMware koupí Pivotal Software a Carbon Black za téměř 5 miliard dolarů

ČTK , 23. August 2019 10:05

Kontrolním akcionářem VMware i Pivotal Software je Dell. ...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Ostravský startup vyvíjí virtuální realitu pro výrobní firmy

ČTK , 23. August 2019 10:04

Produkty firmy už používají například společnosti Continental nebo Tieto. ...

Více 0 komentářů

Regulátoři EU zkoumají plány Facebooku na digitální měnu

ČTK , 23. August 2019 08:00

Facebook ujišťuje, že nebude mít přístup k údajům o transakcích s novou měnou....

Více 0 komentářů

Nad rámec rozpočtů půjde na digitalizaci příští rok 492 mil. Kč

ČTK , 22. August 2019 10:00

Do roku 2021 má plně fungoval portál občana, tak, aby lidé s novými občanskými průkazy mohli řešit v...

Více 0 komentářů

Amazon pokračuje v náboru pro centrum v Dobrovízi, zvyšuje mzdy

ČTK , 22. August 2019 09:00

Amazon nyní nabírá pracovníky pro distribuční centrum, a to i na kvalifikované pozice....

Více 0 komentářů