České kontaktní centrum FrontStage míří na americký trh

08. leden 2019 20:40 0 komentářů

Omni-channel kontaktní centrum pro digitální éru.

Atlantis telecom, poskytovatel služeb v oblasti distribuce ICT technologií a vývoje softwaru na českém trhu, uvedl své vlastní řešení kontaktního centra FrontStage na americký trh. Součástí marketingových aktivit ve Spojených státech bylo představení produktu na partnerské konferenci Microsoft Inspire 2018 v Las Vegas.

FrontStage je softwarová platforma, která reaguje na moderní trendy digitální ekonomiky a instantní mobility nabídkou tzv. omni-channel kontaktního centra umožňujícího vzájemnou koordinaci a inteligentní řízení všech komunikačních kanálů včetně telefonních hovorů a video hovorů, SMS, e-mailů, webchatu, komunikačních prostředků sociálních sítí a mobilních aplikací. Maximálně využívá možností umělé inteligence, a to jak k automatizaci opakujících se procesů v kontaktním centru, tak též k analýze chování zákazníků.

Vedle České republiky, Slovenska a nyní nově Spojených států nabízí společnost kontaktní centrum FrontStage také na dalších evropských trzích. Na českém trhu dodává řešení od roku 2008.

FrontStage je založen na třívrstvé architektuře a je vyvíjen na platformě Microsoftu - ASP.NET. Využívá tak řady dalších Microsoft technologií (Azure, Office 365, SQL, PowerBI, Dynamics CRM/365). Klientská část FrontStage, s níž pracují agenti, pracovníci back office a supervizoři, využívá standardní webový prohlížeč. Serverová část aplikace FrontStage je poskytována jako cloudová služba. Alternativně je instalována u zákazníka, či v jeho datovém centru. Pro roli hovorového serveru využívá FrontStage otevřené rozhraní pro napojení různých platforem komunikačních systémů od předních dodavatelů (Mitel, Skype for Business, Cisco, Unify/Siemens, Alcatel, Avaya a další).

„Chování a preference dnešních spotřebitelů a jejich komunikační návyky se dramaticky vyvíjí. Porozumět jejich potřebám je klíčem k poskytování špičkové zákaznické péče. Špičková zákaznická péče přináší loajální zákazníky – bez ohledu na geografickou lokalitu,“ řekl Pavel Vrzák, ředitel společnosti atlantis telecom. „Spokojenost českých zákazníků s produktem FrontStage a jeho konkurenceschopnost nás inspirovala k tomu, že jsme vytvořili lokalizaci do dalších jazyků a rozhodli se jej nabídnout i na velmi konkurenčním trhu v USA. Jsme přesvědčeni, že naše zkušenosti se zákaznickou komunikací implementované v rámci platformy FrontStage jsou univerzálně použitelné a dokáží upevnit vztahy se zákazníky a zefektivnit obchodní procesy podniků a organizací kdekoliv na světě.“


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Rok androidů a elektrických oveček

Pavel Houser , 16. leden 2019 12:00

Co si o roce 2019 mysleli P. K. Dick, R. Scott a I. Asimov a nakolik jim jejich prognózy vyšly?...

Více

Kalendář

25. 01.

27. 01.
DevConf.cz 2019
29. 01. Reshoper 2019
19. 03.

22. 03.
Amper 2019







RSS 

Zprávičky

Francie vyměřila Googlu pokutu 50 milionů eur

ČTK , 22. leden 2019 08:00

Google si prý nedokázal zajistit adekvátní souhlas uživatelů pro zpracování jejich dat za účelem per...

Více 0 komentářů

Ruský úřad vede správní řízení s Facebookem a Twitterem

ČTK , 21. leden 2019 15:52

Ruské zákony vyžadují, aby údaje o ruských uživatelích byly uchovávány v Rusku....

Více 0 komentářů

Ministerstvo práce selhalo při IT zakázkách, tvrdí NKÚ

ČTK , 21. leden 2019 10:50

Resort podle NKÚ porušil rozpočtovou kázeň za půl miliardy korun....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

V USA zvažují rekordní pokutu pro Facebook

ČTK , 20. leden 2019 08:00

Americké dozorčí orgány zvažují, že uloží internetové společnosti Facebook rekordní pokutu za nedost...

Více 0 komentářů

Země EU se neshodly na podobě směrnice o digitálním copyrightu

ČTK , 19. leden 2019 09:00

Proti sobě stojí ekonomické zájmy velkých internetových firem a mediálních domů, padají ostrá slova ...

Více 0 komentářů

Databáze s 21 miliony hesly

ČTK , 19. leden 2019 08:00

Australan upozornil na dosud patrně největší únik e-mailů a hesel....

Více 0 komentářů

Datovou schránku půjde od příštího roku zřídit dálkově

ČTK , 18. leden 2019 11:21

V současnosti je kvůli zřízení datové schránky nutné dojít na úřad nebo CzechPOINT....

Více 0 komentářů