• Technologie
  • Byznys
  • Software
  • Hardware
  • Internet
  • Telco
  • Science
  • České IT
  • Události
Žádné výsledky
Zobrazit všechny výsledky
ITBiz.cz
ITBiz.cz
Žádné výsledky
Zobrazit všechny výsledky

Datasys vyvinul inteligentního chatovacího robota pro komunikaci se zákazníky

Petr Velecký
8. 9. 2016
| Tiskové zprávy

Český významný poskytovatel služeb a řešení v oblasti informačních technologií Datasys vyvinul řešení, které nahrazuje lidský personál v zákaznických centrech. Místo operátorů mají zákaznickou on-line podporu na starosti modulární chatovací roboti. Chatboti dokáží komunikovat se zákazníkem a následně vyřizovat jeho požadavky. Postarají se o nápovědu, objednávku, či hlášení poruchy zařízení. Zásadním přínosem chatbotů je absence živého operátora a následná úspora nákladů.
Chatboti se stávají celosvětovým trendem. Letos v červnu například oznámila společnost Facebook, že více než 10.000 vývojářů již pracuje na chatovacích robotech na platformě této největší světové sociální sítě.

„Není potřeba mrhat lidskou kapacitou na zodpovídání stále se opakujících problémů, zkrátka nasadíte bota a můžete se věnovat něčemu produktivnějšímu,“ říká Martin Novák, který má ve společnosti Datasys chatboty na starosti.

Funkční chatbot Datasysu je zatím integrován do service a helpdesku, kde odpovídá na jednoduché otázky uživatelů. Obsluha, editování obsahu – vět, které bot pro komunikaci používá, je velice jednoduchá a uživatelsky příjemná. Bot je inteligentní, je schopen se „učit“ a přijímat nové poznatky. Jeho výhodou je rovněž možnost vyhodnocování konverzací a následná možnost analytiky, kdy uživatel může jednoduše vidět, jaké z „FAQ“ padají nejčastěji. Bot je řízen na základě „stromu“, do kterého jsou integrované posloupnosti pokládaných otázek a následných odpovědí.

Vedle úspory nákladů na lidskou obsluhu je přínos chatbota i v modularitě jeho použití. Je možné vytvářet poměrně podobné platformy pro širokou škálu zákazníků. Nabízí se tak například jeho využití v bankách, kde by pomáhal s navigací mezi formuláři a složenkami. V pojišťovnictví by na základě konverzace s uživatelem mohl vybrat správný produkt a zefektivnil by se rovněž prodej a rezervace jízdenek a vstupenek všeho druhu.
Velkou výhodou tohoto řešení je i možnost nechat boty působit skrze různé komunikační kanály, jako je Skype, Facebook a obdobné platformy. Jednoduchým způsobem se tak velice zefektivní komunikace v tomto sektoru a firma se stane uživatelsky atraktivnější za nižší náklady.

Související příspěvky

Zprávičky

Musk a další chtějí kvůli vážným rizikům pauzu ve vývoji umělé inteligence

29. 3. 2023
Tiskové zprávy

T-Mobile chce chránit zákazníky před podvodnými telefonáty

29. 3. 2023
Tiskové zprávy

Premiér Fiala se připojil k otevřenému dopisu předsedů vlád šéfům technologických gigantů

29. 3. 2023
Tiskové zprávy

GFI Software: rok 2022 opět s rekordním počtem zjištěných zranitelností

29. 3. 2023

Zprávičky

Musk a další chtějí kvůli vážným rizikům pauzu ve vývoji umělé inteligence

ČTK
29. 3. 2023

Stovky akademiků, expertů a podnikatelů zapojených do vývoje umělé inteligence (AI) včetně miliardáře Elona

Pětice motorů technologických inovací v příští dekádě

Goldman Sachs: Umělá inteligence by mohla nahradit 300 milionů pracovních míst

ČTK
29. 3. 2023

Umělá inteligence by mohla ve světě nahradit člověka na 300 milionech pracovních míst. Vyplývá

Kryptoměny a jejich ekonomika

Americké úřady žalují kryptoměnovou burzu Binance za porušení předpisů

ČTK
28. 3. 2023

Americká Komise pro obchodování s termínovými kontrakty na komodity (CFTC) žaluje největší kryptoměnovou burzu

EK opět odmítla návrh ČTÚ na regulaci velkoobchodního trhu s mobilními daty

ČTK
27. 3. 2023

Evropská komise opět odmítla návrh Českého telekomunikačního úřadu (ČTÚ) na regulaci velkoobchodního trhu s

Intenzita jednotlivých DDoS útoků na české firmy v únoru rostla, nejvíce útoků míří z Ruska

Pavel Houser
27. 3. 2023

Počet DDoS útoků na české firmy v únoru klesl, zvýšila se ale intenzita jednotlivých útoků.

Sophos představil XDR řešení pro synchronizované zabezpečení

Acronis vylepšuje své bezpečnostní řešení o technologii Intel TDT

Pavel Houser
27. 3. 2023

Řada aktuálních hrozeb využívá pouze přístup do paměti. Acronis oznámil vylepšení své bezpečnostní ochrany

Musk ohodnotil Twitter na 20 miliard dolarů

ČTK
27. 3. 2023

Miliardář a šéf Twitteru Elon Musk dal zaměstnancům společnosti akciové garance v hodnotě 20

Ve věku 94 let zemřel spoluzakladatel Intelu Gordon Moore

Ve věku 94 let zemřel spoluzakladatel Intelu Gordon Moore

ČTK
25. 3. 2023

Ve věku 94 let zemřel v pátek Gordon Moore, spoluzakladatel společnosti Intel a průkopník

Tiskové zprávy

T-Mobile chce chránit zákazníky před podvodnými telefonáty

Premiér Fiala se připojil k otevřenému dopisu předsedů vlád šéfům technologických gigantů

GFI Software: rok 2022 opět s rekordním počtem zjištěných zranitelností

Lenovo představuje nové prémiové notebooky Yoga

Ingredience technologických inovací

Zranitelnosti v populární šachové platformě Chess.com umožňovaly podvádět, vyhrávat partie a řešit šachové úlohy

Zpráva dne

Březnový prodej – doživotní licence na Windows 10 za Goodoffer24 € 12 a Office za € 23!

Březnový prodej – doživotní licence na Windows 10 za Goodoffer24 € 12 a Office za € 23!

Redakce
3. 3. 2023

Ať už hledáte levnější cestu jak postavit nový počítač, nebo jen chcete upgradovat stárnoucí...

Odebírat newsletter

Zásady ochrany osobních údajů.

Zkontrolujte svoji doručenou poštu a potvrďte odběr.

Komentujeme

Chvála černých skřínek

Programování s pomocí umělé inteligence a open source licence

Pavel Houser
15. 3. 2023

S tím, jak se rozšiřuje využití umělé inteligence přímo při tvorbě softwaru, se intenzivněji začínají diskutovat...

Nadcházející akce

  1. Hannover Messe 2023

    17. dubna - 21. dubna

Zobrazit všechny Akce

Slovník

TVC

Masstige

DAEMON Tools

Nejpopulárnější články

OKI na veletrhu EmbaxPrint zaujala potiskem etiket

OKI na veletrhu EmbaxPrint zaujala potiskem etiket

Tomáš Jirásko
1. 3. 2023

Kvalitních IT specialistů je nedostatek a práce na dálku jim může přinést až o 25 % víc peněz

Redakce
3. 3. 2023

Umělá inteligence: Nástroje vs. platforma, věda vs. kreativita

ChatGPT uspěl v testu teorie mysli

Pavel Houser
21. 2. 2023

Mýty kolem digitalizace firmy (1): Digitalizace je jen IT projekt a adopce je ztráta času

Mýty kolem digitalizace firmy (1): Digitalizace je jen IT projekt a adopce je ztráta času

itbiz
2. 3. 2023

Kouzla zbavené? Nepravděpodobné řešení hrozící personální krize ve finančních službách

10 let ABSL: Firmy využívající umělou inteligenci rostou rychleji

Redakce
2. 3. 2023

Kategorie

  • Články
  • Komentujeme
  • Slovník
  • Tiskové zprávy
  • Zprávičky

Portál ITbiz.cz přináší informace z IT a byznysu již od roku 2006. Provozuje jej internetové vydavatelství Nitemedia. Hosting zajišťuje společnost Greenhousing.cz. Mezi další naše projekty patří například ABClinuxu.cz a Sciencemag.cz. Na stránce Redakce naleznete informace o redakci a možnostech inzerce.

Rubriky

Akce a události Byznys Cloud Ekomerce Hardware Internet Operační systémy Podnikový software Právo Rozhovory Science Security techn Technologie Telekomunikace Veřejná správa Vývoj a HTML Zpráva dne České IT česk

Píšeme jinde

RSS ScienceMag RSS

  • Hybridní 2D materiál slibuje zlepšení optických zařízení a kvantových počítačů
  • ČSÚ: Počet uznaných patentů byl loni rekordně nízký
  • Využití hypnózy při katetrizačních ablacích

RSS AbcLinuxu RSS

  • Original Prusa MK4
  • Turris OS 6.3.0. Netmetr nahrazen LibreSpeedem
  • xorg-server 21.1.8 a xwayland 22.1.9 a 23.1.1 řeší CVE-2023-1393

Newsletter

Zásady ochrany osobních údajů.

Zkontrolujte svoji doručenou poštu a potvrďte odběr.

Žádné výsledky
Zobrazit všechny výsledky
  • Technologie
  • Byznys
  • Software
  • Hardware
  • Internet
  • Telco
  • Science
  • České IT
  • Události

© 2019 Vydává Nitemedia s.r.o. Hosting zajišťuje Greenhousing.cz.

Tento web používá cookies. Pokračováním dáváte souhlas s jejich používáním. Více na itbiz.cz/soukromi.