Dell spouští podporu ProSupport Plus pro PC a tablety.

20. únor 2015 09:00 0 komentářů

Dell rozšiřuje svou špičkovou podporu ProSupport Plus, která je k dispozici pro datová centra, PC i tablety. Prostřednictvím technologie SupportAssist poskytuje Dell jako jediný automatizovanou podporu s aktivním monitoringem a předpovědí chybových událostí i koncovým uživatelům. Cílem řešení je poskytnout co nejkvalitnější podporu při minimálním vytížení zákazníka.

Náš výzkum prokázal, že IT experti stráví zhruba 80 % svého času rutinní prací a podporou. Na přípravu strategií, které by mohly posunout jejich podnikání vpřed, jim zbývá pouhých 20 %,“ říká Rob Brothers, Program Director Software and Hardware Support and Deploy Services, IDC. „Nový ProSupport Plus s proaktivním monitoringem a prediktivní analýzou umožňuje podnikům další rozvoj. V oblasti podpory zvolil Dell správnou cestu, když svou technologii rozšířil z datových center na koncová zařízení.

Po dnešních byznys lídrech a IT manažerech se chce, aby z mála udělali maximum. To pro ně znamená nekonečný seznam nedokončených projektů, které musejí řešit,“ říká Douglas Schmitt, viceprezident Global Support and Deployment v Dellu. „Díky ProSupport Plus pro PC a tablety můžeme zákazníkům nabídnout proaktivní podporu pro datová centra i koncová zařízení. Svůj čas tak mohou věnovat věcem, na kterých záleží daleko více.

ProSupport Plus pro PC a tablety

S rostoucím tlakem na rozpočty firem pomáhá služba zákazníkům a obchodním partnerům poskytnout drahocenný čas pro zachování plné provozuschopnosti. Dell ProSupport Plus kombinuje vše, co zákazník potřebuje do jediné nabídky, která zahrnuje:

  • Nepřetržitý prioritní přístup k ProSupport technikům s výbornou znalostí hardwaru a softwaru
  • Automatizovanou podporu s aktivním monitoringem a předpovědí událostí díky monitorovací technologii Dell SupportAssist
  • Samoobslužnou správu v případě potřeby technického zásahu a expedici dílů přes portál Dell TechDirect, mobilní aplikaci nebo API
  • Pracovní postupy pro podporované případy, které zajistí jak zákazníkům, tak technikům partnerů proaktivní a prediktivní podporu ve spolupráci s Dellem
  • Opravu v případě polití a elektrického výboje, tato služba předchází neplánovaným investicím do hardwaru
  • Ponechání pevného disku po jeho výměně pro vyšší bezpečnost zákaznických dat
  • Dedikovaného technického zástupce, který je hlavní kontaktní osobou pro řešení problémů a poskytuje měsíční reporty zákazníkům s více než tisíci ProSupport Plus systémy

Nejnovější přírůstek do kladně hodnoceného portfolia podpory Dellu je dostupný na bázi předplatného v 66 zemích pro zařízení Dell Latitude, OptiPlex, Precision, Vostro, XPS, Venue a Chromebook.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Agilita a devops, přepracování a vyhoření

Pavel Houser , 12. červenec 2018 12:30
Pavel Houser

Michael Cote na The Register upozorňuje na častý problém: nové „agilní“ metody vývoje, všechny příst...

Více







RSS 

Zprávičky

Hackeři ukradli zdravotní záznamy 1,5 milionu Singapurců

ČTK , 20. červenec 2018 14:37

Cílem útoku bylo prý získat podrobné údaje o singapurském premiérovi a také o lécích, které užíval....

Více 0 komentářů

Ericsson je díky úsporám v mírném zisku

ČTK , 20. červenec 2018 11:36

Švédský podnik se v poslední době potýkal se slábnoucí poptávkou telekomunikačních operátorů....

Více 0 komentářů

Čip v občanském průkazu si zatím aktivovala třetina lidí

ČTK , 20. červenec 2018 08:00

Prostřednictvím Portálu občana lidé mají přístup např. k údajům o důchodu nebo si mohou pořídit výpi...

Více 0 komentářů

Kalendář

04. 08.

09. 08.
Black Hat USA 2018
09. 08.

12. 08.
DEF CON 26
06. 09.

07. 09.
Humusoft Technical Computing Camp 2018

Starší zprávičky

Red Hat Ansible Engine přináší další automatizaci cloudu

Pavel Houser , 19. červenec 2018 13:52

Nejnovější verze platformy Red Hat Ansible Engine 2.6 rozšiřuje automatizaci cloudů AWS, Google Clou...

Více 0 komentářů

Samsung chystá na příští rok telefon se sklopným displejem

ČTK , 19. červenec 2018 10:00

Displej půjde složit na polovinu jako peněženku. Ve složeném stavu je na přední straně přístroje men...

Více 0 komentářů

Internet Mall snížil ztrátu, tržby mu vzrostly na 7,2 miliardy Kč

ČTK , 18. červenec 2018 17:29

Internet Mall mj. investuje do distribučního centra v Jirnech u Prahy, které by mělo sloužit 7 střed...

Více 0 komentářů

Google dostal kvůli Androidu od EK rekordní pokutu 4,34 mld. eur (aktualizace)

ČTK , 18. červenec 2018 13:26

Google využil Android k upevnění dominantní pozice svého internetového vyhledávače, uvádí EK....

Více 0 komentářů