Experti vzkazují: bez Customer Intelligence přijdete o zákazníky

26. duben 2018 12:22 0 komentářů

Umělá inteligence a pokročilá analytika v reálném čase jsou podle předních expertů nezbytným předpokladem pro fungující vztahy mezi firmami a zákazníky.

Shodli se na tom v Praze na konferenci SAS Customer Intelligence Connect odborníci na datovou analytiku a marketing. Podle současných ukazatelů může trh Customer Intelligence do roku 2022 dosáhnout hodnoty až 0,5 miliardy amerických dolarů.

„Bez customer intelligence se dnes prakticky neobejde žádná velká úspěšná společnost. Do budoucna tento trend pouze posílí. Náročnost zákazníků roste; a je to dobře. Spolu s tím se ale také musí zlepšovat komunikace firem. Pokud nebudou znát opravdu dobře svoje zákazníky a nedokáží jim dodat správné informace v reálném čase, nemají naději na úspěch, vysvětluje Hana Kvartová, ředitelka společnosti SAS pro ČR a SR.

Pokročilé analytické nástroje využívají firmy napříč obory. V oblasti customer intelligence jsou neocenitelným pomocníkem pro to, aby společnosti svou komunikací zákazníkům pomáhaly a neobtěžovaly je. Zástupci společností jako Deloitte, ING Bank, MONETA Money Bank či Home Credit na konferenci účastníkům přiblížili svoje zkušenosti s analytikou v oblasti customer intelligence.

Kateřina Veselovská ze společnosti Deloitte na praktických příkladech demonstrovala, jak mohou například banky využít velké množství textů k modelování tendencí klientů.„Analýza textů snadno ukáže, zda si klient například vezme úvěr či nikoliv,“ shrnula Veselovská.

Revoluční změnu představuje v CRM digitální transformace. „První kroky mají firmy v tomto směru již za sebou. Tím to ale nekončí. Důležité je skloubit potřeby zákazníka s cíli firmy. To je ta správná cesta, kterou je třeba se vydat,“ upozorňuje Zuzana Lhotáková, marketingová manažerka SAS Institute ČR.

„Outbound (odchozí) kampaně v jednotlivých komunikačních kanálech dnes firmy již většinou zvládají. Teď je ovšem doba, když je potřeba sladit komunikaci jednotlivými kanály tak, aby měl zákazník z komunikace příjemný zážitek. K tomu je potřeba přidat inbound (příchozí) komunikační kanály, které umí reagovat ke spokojnosti zákazníka, a to v reálném čase,“ upozorňuje Radim Babka, Senior Consultant SAS Institute ČR.

Konference v pražské budově OKSystem se zúčastnila více jak stovka datových specialistů a manažerů z Česka i zahraničí.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Agilita a devops, přepracování a vyhoření

Pavel Houser , 12. červenec 2018 12:30

Michael Cote na The Register upozorňuje na častý problém: nové „agilní“ metody vývoje, všechny příst...

Více







RSS 

Zprávičky

Malware HeroRat ovládne přes aplikaci Telegram mobil nebo tablet

Pavel Houser , 23. červenec 2018 13:41

Objevena byla nová skupina malwaru Android RAT (Remote Administration Tool), které napadají aplikaci...

Více 0 komentářů

Francouzský Atos koupí americký Syntel za 3,6 miliardy dolarů

ČTK , 23. červenec 2018 12:19

Atos akvizicí získá napojení na některé významné americké firmy, jako je American Express....

Více 0 komentářů

Která IT firma dosáhne jako první hodnoty bilionu dolarů?

ČTK , 23. červenec 2018 08:00

Především hodnota Microsfotu za posledního čtyři a půl roku, kdy firmu vede Satya Nadella, výrazně v...

Více 0 komentářů

Kalendář

04. 08.

09. 08.
Black Hat USA 2018
09. 08.

12. 08.
DEF CON 26
06. 09.

07. 09.
Humusoft Technical Computing Camp 2018

Starší zprávičky

Coca-Cola připojí 300 000 chladicích boxů v Evropě k internetu

ČTK , 22. červenec 2018 12:56

Smart chladicí boxy umožňují i interakci prostřednictvím mobilních aplikací....

Více 0 komentářů

Hackeři ukradli zdravotní záznamy 1,5 milionu Singapurců

ČTK , 20. červenec 2018 14:37

Cílem útoku bylo prý získat podrobné údaje o singapurském premiérovi a také o lécích, které užíval....

Více 0 komentářů

Ericsson je díky úsporám v mírném zisku

ČTK , 20. červenec 2018 11:36

Švédský podnik se v poslední době potýkal se slábnoucí poptávkou telekomunikačních operátorů....

Více 0 komentářů

Čip v občanském průkazu si zatím aktivovala třetina lidí

ČTK , 20. červenec 2018 08:00

Prostřednictvím Portálu občana lidé mají přístup např. k údajům o důchodu nebo si mohou pořídit výpi...

Více 0 komentářů