IBM a Salesforce rozšiřují své strategické partnerství

24. leden 2018 13:23 0 komentářů

V rámci rozšířeného strategického partnerství vytvoří IBM nové aplikace IBM WatsonQuip Live.

Společnosti IBM a Salesforce, která je vedoucí firmou v řízení vztahů se zákazníky, rozšiřují své strategické partnerství. Služby IBM Cloud a Watson se spojí s produkty Salesforce Quip a Salesforce Service Cloud Einstein. Firmy díky tomu budou moci navázat lepší vztah se svými zákazníky, efektivněji spolupracovat a získávat detailnější informace.

Spolu s rozšířením spolupráce oznámila firma Salesforce, že se IBM stává jejím hlavním poskytovatelem cloudových služeb. IBM zase označila Salesforce za svou preferovanou platformu pro zapojení zákazníků v rámci prodeje a služeb.

„Firma IBM se stala klíčovým poskytovatelem cloudových služeb na platformě Salesforce a jde o důkaz toho, že IBM Cloud pomáhá firmám od základů změnit způsob jejich podnikání,“ řekla prezidentka a výkonná ředitelka IBM Ginni Rometty.

„Kombinace IBM Cloudu a služeb Watson s produkty Salesforce Einstein a Quip přinese mnoho inovativních řešení, které společnostem umožní propojit se zcela novým způsobem se zákazníky a využít přitom sílu cloudu a umělé inteligence,“ dodal výkonný ředitel Salesforce Marc Benioff.

V rámci tohoto rozšířeného strategického partnerství vytvoří IBM nové IBM WatsonQuip Live aplikace, které propojí schopnosti služeb Watson a Quip. Tyto interaktivní a zákazníkovi na míru přizpůsobené aplikace budou integrovány přímo do jakéhokoli Quip dokumentu. Prodejní týmy díky nim budou moci efektivněji reagovat na jakoukoli obchodní příležitost. Prostřednictvím jednotné platformy pro vytváření a úpravy dokumentů v rámci služby Quip mohou zákazníci v rámci jakéhokoli projektu spojit relevantní obsah v centralizovaném dokumentu. Při práci tak nemusí přepínat mezi několika okny a aplikacemi.

Integrací služeb IBM a Service Cloud dojde k  propojení schopností systémů IBM Watson a Service Cloud Einstein. Díky tomu se budou moci firmy při rozhodování o tom, co zákazníkům nabídnout, opřít o doporučení umělé inteligence. Prediktivní analytika umělé inteligence firmám pomůže vybudovat si se zákazníkem silnější vztah, protože jim umožní nabízet personalizované interakce založené na posledním hovoru nebo chatu.

IBM a Salesforce mají vice než 4 000 společných zákazníků a jejich partnerství už pomohlo firmám jako je například Autodesk zavést nová řešení Watson a navázat silnější vztah se zákazníky.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Když obrázek není tím, čím se zdá být

Pavel Houser , 10. listopad 2018 06:30

Problematika falešných zpráva je dnes módní záležitostí. Následující výzkum se zaměřuje na jeden spe...

Více







RSS 

Zprávičky

McKinsey: Digitalizace zvýší HDP ČR o 26 miliard eur

ČTK , 21. listopad 2018 11:42

Podíl digitální ekonomiky je již nyní v ČR větší než v pěti největších zemích EU....

Více 0 komentářů

O2 zvýšila zisk o 2,5 % na 4,2 miliardy Kč

ČTK , 21. listopad 2018 10:36

Na Slovensku vzrostly celkové provozní výnosy o 9,7 % na 216 milionů eur....

Více 0 komentářů

Cook napadl Facebook a chválí GDPR

ČTK , 21. listopad 2018 08:00

Regulace technologického sektoru v oblasti soukromí uživatelů je podle šéfa Applu nevyhnutelná....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Bitcoin pokračuje v poklesu, dostal se pod 4500 dolarů

ČTK , 20. listopad 2018 13:10

Krátce po poledni vykazoval bitcoin na burze Bitstamp pokles o sedm procent na 4400 dolarů....

Více 0 komentářů

Díky poptávce v Indii a v Evropě je Xiaomi za čtvrtletí v zisku

ČTK , 20. listopad 2018 09:00

Po vstupu na burzu firma hlásí výsledky hospodaření teprve podruhé. Z IPO získala 4,72 miliardy dola...

Více 0 komentářů

Apple snížil výrobní objednávky nových iPhonů

ČTK , 20. listopad 2018 08:00

Apple před několika týdny šokoval investory, když snížil odhad prodeje....

Více 0 komentářů

Veeam v Česku vytvoří 500 nových pracovních míst

Pavel Houser , 19. listopad 2018 16:33

Firma investuje 3,39 miliard korun do svého hlavního centra pro výzkum a vývoj v Praze....

Více 0 komentářů