IFS vydává aktualizace sady Enterprise Service Management

12. srpen 2015 16:14 0 komentářů

K dispozici jsou vylepšení a nové funkce pro řešení IFS Field Service Management, IFS Mobile Workforce Management a IFS Service Management

Společnost IFS, globální dodavatel podnikových aplikací, představuje řadu aktualizací sady ESM (Enterprise Service Management, Správa podnikových služeb). Novinky se týkají produktů IFS Field Service Management™, IFS Mobile Workforce Management™ a IFS Service Management™. Právě uvedená nejnovější verze řešení IFS Field Service Management obsahuje např. následující vylepšení:
• Microsoft Azure – Sada IFS Field Service Management (FSM) se nyní spouští nativně na platformě Microsoft Azure, což zákazníkům umožňuje dynamicky škálovat systémové zdroje v závislosti na aktuálním využití systému. V současnosti je řešení k dispozici jako IFC Cloud, tedy řešení IaaS (Infrastructure-as-a-Service), později v letošním roce bude k dispozici i v rámci platformy IFS Managed Cloud jako řízená cloudová služba vyžadující jen minimální IT podporu zákazníků.
• Mobilita – Společnost IFS pokračuje v investicích do mobilních technologií. S podporou lokalizace GPS systém nyní např. umožňuje automatický výpočet očekávaného příjezdu. Do systému lze z mobilních přístrojů vkládat i editovat video a fotografie. Vylepšeno bylo řízení terénních pracovníků a o 92 % se snížil čas potřebný k synchronizaci dat mezi mobilními zařízeními a servery.
• Oznamovací systém – V laboratořích IFS Labs byl vyvinut systém, který u klienta na platformě Android podporuje zobrazování upozornění v oznamovací liště. Uživatelé tak získávají lepší přehled o klíčových událostech a přímo z oznamovacího rozhraní na ně mohou reagovat (např. přijímat nebo odmítat úkoly). Notifikace se mohou zobrazovat také na přenosné elektronice se systémem Android, jako je zařízení Samsung Gear a další chytré hodinky.
• Knowledge management – Sada IFS FSM při zadání informace zákazníkem nebo zákaznickým servisem automaticky doporučuje řešení problému. Systém nabízí hodnocení uživatelů a údaje o využívání. Na mobilních zařízeních jsou k dispozici dodatečné informace (připojené soubory – odpovědi na nejčastější otázky, produktové manuály apod.). Funkce knowledge managementu jsou lépe dostupné pro zaměstnance v call centrech a terénní pracovníky.

Nejnovější verze řešení IFS Mobile Workforce Management je rovněž již k dispozici. Přináší např. tyto novinky:
• Problémy spojené s komplexním plánováním – Řešení IFS Mobile Workforce Management (MWFM) podporuje stále složitější úlohy plánování, včetně projektů, které začínají a končí na různých lokalitách.
• Vylepšená podpora pro dispečery – Dynamické plánování lze rozdělit na jednotlivé fáze a provádět v různých režimech, od jednoduché vizualizace plánu přes ruční alokaci zdrojů, poloautomatické plánování a plně dynamickou automatizaci.
• Podpora mapových zdrojů/aplikací – Rozšířena byla podpora pro mapy např. o platformy OpenStreetMaps™, Esri ArcGIS™ a Microsoft Bing®, nové funkce jsou k dispozici pro vizualizaci cest mobilních zaměstnanců.
• Plánování založené na cílech – Řešení IFS MWFM umožňuje manažerům nastavovat cíle podnikání a klíčové ukazatele výkonnosti (KPI), které automaticky přizpůsobí fungování aplikace pro plánování. Jednoduchý řídicí panel nepřetržitě monitoruje skutečnou výkonnost ve srovnání s obchodními cíli (např. zaručená úroveň služeb SLA, stav projektu z hlediska jeho dokončení v % apod.).
• Pokročilé plánování zdrojů – Řešení IFS MWFM nyní podporuje požadavky typické pro speciální prostředí/obory podnikání, jako jsou lodě, vrtné ropné plošiny a složitá technická zařízení. Tato podpora zahrnuje např. plánování pracovního času, zohlednění know-how jednotlivých zaměstnanců/skupin a speciální pravidla platná v konkrétních provozech.

Součástí sady IFS Aplikace 9 je i nová verze řešení IFS Service Management. K novinkám patří:
• Vylepšená uživatelská zkušenost (UX) – Vizualizace a přehlednější grafická reprezentace dat jsou vestavěny do dalších funkcí včetně analýz. Přesné informace o uskutečněném telefonním hovoru lze nyní získat s nutností minimálního ručního zadávání dat. Organizace tak mohou mít rychle k dispozici informace o tom, zda se zákazníkův problém podařilo vyřešit k jeho spokojenosti.
• Vzdálené řízení skladů – Nové funkce umožňují efektivnější řízení zásob a logistiky, podporuje se automatické přidělování z interních a externích zdrojů i automatická alokace zdrojů na základě speciálních potřeb/objednávek.
• Dynamické plánování – Řešení IFS Service Management podporuje úlohy se zajištěním úrovně služeb (SLA) o více parametrech (multi-dimensional), přiřazení zdrojů na základě oblasti i místa, preference zdrojů, informace o jejich využívání i sledování jednotlivých osob.
• Mobilita – Komplexní řešení umožňuje řídit i provádět úkoly v terénu, a to bez ohledu na to, zda je k dispozici síťová konektivita. Mobilní aplikace obsahuje chytré formuláře, inteligentní workflow i robustní zabezpečení, což pro zákazníky znamená rychlou návratnost vložených investic.

Podrobnější informace o sadě IFS Enterprise Service Management a její přínosy pro zákazníky v sektoru služeb najdete na: www.ifsworld.com/cz/solutions/enterprise-service-management/


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Agilita a devops, přepracování a vyhoření

Pavel Houser , 12. červenec 2018 12:30
Pavel Houser

Michael Cote na The Register upozorňuje na častý problém: nové „agilní“ metody vývoje, všechny příst...

Více







RSS 

Zprávičky

Český startup CleverFarm buduje v Srbsku síť IoT

Pavel Houser , 17. červenec 2018 10:00

Český startup CleverFarm, který zavádí moderní technologie do zemědělství, pomáhá s budováním IoT sí...

Více 0 komentářů

Akcie Netflixu oslabily, Amazon a Disney konkurují

ČTK , 17. červenec 2018 09:36

Počet nových předplatitelů a tržby internetové televize Netflix zaostaly ve druhém čtvrtletí za oček...

Více 0 komentářů

Velitelství vojenských kybernetických sil by mohlo sídlit v Brně

ČTK , 17. červenec 2018 08:00

Vytvoření velitelství je naplánováno na začátek ledna 2019, od července pak vznikne výkonná část jed...

Více 0 komentářů

Kalendář

04. 08.

09. 08.
Black Hat USA 2018
09. 08.

12. 08.
DEF CON 26
06. 09.

07. 09.
Humusoft Technical Computing Camp 2018

Starší zprávičky

50 let Intelu

ČTK , 16. červenec 2018 09:06

Intel nejprve produkoval paměti typu RAM, ale na počátku sedmdesátých let se firma rozhodla rozšířit...

Více 0 komentářů

USA zrušily zákaz dodávek amerického zboží čínské ZTE

ČTK , 14. červenec 2018 08:00

Firma již v rámci urovnání sporu s americkou vládou souhlasila, že zaplatí pokutu miliardy dolarů....

Více 0 komentářů

Trh PC ve 2. čtvrtletí rostl, tvrdí Gartner i IDC

ČTK , 13. červenec 2018 16:35

Růst odbytu táhla zejména poptávka firemního segmentu podpořená operačním systémem Windows 10....

Více 0 komentářů

Polovina kryptoměnových firem zanikne během čtyř měsíců od ICO

ČTK , 13. červenec 2018 10:09

Nejlepší strategií je prý mince v primární nabídce koupit a hned první den obchodů na otevřeném trhu...

Více 0 komentářů