LLP CRM sjednotila pohled na zákazníky v UNIQA pojišťovně

07. červen 2017 12:21 0 komentářů

UNIQA pojišťovna, která nabízí kompletní portfolio životního a neživotního pojištění, se rozhodla pro nasazení nového systému pro řízení vztahů se zákazníky (CRM), který má plnit dva hlavní cíle. Prvním z nich je konsolidace databázové struktury stávajících i potenciálních zákazníků tak, aby byl jednotný pohled na zákazníky napříč všemi používanými systémy. Druhým pilířem je intenzivní podpora marketingových kampaní v rámci automatizace vybraných aktivit, segmentace zákazníků, hromadného mailingu, webového trackingu apod. s maximálním využitím dostupných zdrojů ze CRM systému. Pro tento účel si UNIQA vybrala řešení Microsoft Dynamics CRM implementované společností LLP CRM.

Nasazením Microsoft Dynamics CRM se stanovené cíle podařilo v termínu úspěšně pokrýt. Původní provozní systémy umožňovaly pouze omezenou práci s informacemi o klientech a nedisponovaly aktuálně potřebnou flexibilitou pro přizpůsobení klientských karet podle individuálních a v průběhu času měnících se preferencí, generování souhrnných přehledů a centrální správu poptávek z webu. Nový systém umožnil okamžitý náhled na zákazníky i uzavřené smlouvy - jak se zákazník chová, co se s ním aktuálně řeší a kdy je vhodné mu nabídnout který produkt. CRM systém je tak využíván coby univerzální a centralizovaný zdroj informací pro všechny oprávněné pracovníky pojišťovny.

„Jednou z největších inovací, které s sebou přinesla implementace Microsoft Dynamics CRM je schopnost pokročilého vyhledávání a segmentování zákazníků. Jsme nyní schopni vyhledat a vybrat požadovanou skupinu zákazníků na základě téměř libovolně zvolených kritérií. Vedle toho nám systém umožňuje provádět konsolidované segmentace nad klientskou základnou, což je jedním z pilířů úspěšného vedení marketingových kampaní,“ řekla Irma Haková, ředitelka Podpory prodeje ve společnosti UNIQA.

„Díky spolupráci s LLP CRM, která přizpůsobila Microsoft Dynamics CRM na míru našim potřebám, se posunulo plánování aktivit našich pracovníků o úroveň výš. Obchodníkům odpadla časově náročná administrativa, a mohou se více věnovat budování obchodních příležitostí,“ dodala Irma Haková.

V UNIQA pojišťovně byla v pilotní fázi nasazena nejnovější verze Microsoft Dynamics 2016 pro 250 uživatelů. Dalším plánovaným krokem je rozšíření databáze o další aktivní uživatele.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Umí ještě chlapi řídit IT byznys?

ITBiz.cz , 07. srpen 2018 11:00

Co mají v ČR společného obří IT korporace jako Google, HP, Microsoft, Oracle a nejnověji SAP? Mají v...

Více







RSS 

Zprávičky

Tetrapol vs. LTE/5G

ČTK , 17. srpen 2018 15:14

Vláda rozhodne, jak bude komunikovat policie a záchranáři. Síť Pegas založená na technologii Tetrapo...

Více 0 komentářů

Česká obchodní inspekce pokutovala e-shopy

Pavel Houser , 17. srpen 2018 13:08

Internetové obchody stále neplní zákonné povinnosti. Česká obchodní inspekce pravomocně uložila 309 ...

Více 0 komentářů

Průměrná cena chytrých mobilů stoupla na 6900 Kč

ČTK , 17. srpen 2018 08:00

Poptávka roste po zařízeních s úhlopříčkou 5,6 až šest palců, které v červnu tvořily téměř 1/4 trhu....

Více 0 komentářů

Kalendář

22. 08.

25. 08.
Human-Level AI Conference 2018
26. 08.

30. 08.
VMworld 2018 U.S.
31. 08.

05. 09.
IFA 2018

Starší zprávičky

Čtvrtletní zisk Lenova překonal očekávání

ČTK , 16. srpen 2018 12:23

Tržby se ve čtvrtletí, které skončilo v červnu, zvýšily meziročně o 19 % na 11,9 miliardy dolarů....

Více 0 komentářů

Uber snížil ve 2. čtvrtletí ztrátu na 891 milionů USD

ČTK , 16. srpen 2018 08:00

Firma vybudovala nové služby, jako dodávku potravin, protože hledá příjmy i mimo hlavní podnikání. ...

Více 0 komentářů

Vědci vyvíjejí čárový kód pro steaky

ČTK , 15. srpen 2018 13:02

Technologii na bázi jedlého, netoxického oxidu křemičitého vyvíjí poradenská firma PWC....

Více 1 komentářů

Internetové bankovnictví používá 65 % lidí

Pavel Houser , 15. srpen 2018 09:00

Debetní kartu momentálně vlastní přes 80 % lidí. Boom zažívá mobilní bankovnictví....

Více 0 komentářů