OneCockpit od NextiraOne - zbraň pro boj s výpadky sítí

17. říjen 2013 08:35 0 komentářů

Komplexní nabídka služeb zahajuje novou éru v oblasti monitoringu technologií různých výrobců a přináší tak významný nárůst výkonnosti IT infrastruktury podniku.

Společnost NextiraOne, přední evropský expert na komunikační služby, dnes uvedla na trh svoji novou komplexní nabídku služeb – řešení OneCockpit. OneCockpit je revoluční kombinací služeb monitoringu a řízení, které zásadně mění způsob, jakým IT ředitelé a jejich oddělení mohou vyhodnocovat provozní stav síťové infrastruktury. Společnostem umožňuje účinně spravovat sítě, minimalizovat obchodní rizika a efektivně plánovat změny infrastruktury.

Služba OneCockpit využívá aplikace a nástroje pro monitoring nové generace sloučené v rámci jediného řídicího panelu, který pokrývá všechny klíčové technologie a výrobce. Panel je přístupný z libovolného zařízení, včetně mobilních nástrojů jako jsou tablety a smartphony. Kombinuje data z monitoringu stavu zařízení a data ze sledování výkonu produkčních systémů v reálném čase s náhledem na případné dopady snížení výkonu sítě a obchodní aktivity podniku. OneCockpit vytváří výkonné end-to-end řešení monitoringu a řízení infrastruktury, které je plně integrováno do komplexního portfolia služeb společnosti NextiraOne.

„Pro naše zákazníky představuje OneCockpit vysoce efektivní platformu, jež jim umožní rychlou detekci síťových a aplikačních problémů – často dříve, než se projeví na straně uživatelů. Díky systematickému nonstop monitoringu infrastruktury a sledování klíčových ukazatelů výkonnosti na základě průběžných informací v reálném čase organizacím zajišťuje vyšší stabilitu IT infrastruktury. Zlepšením dostupnosti systémů tak snižuje obchodní rizika,“ řekl Petr Hübl, generální ředitel společnosti NextiraOne Czech.

NextiraOne vyvinula řešení OneCockpit během dvouleté intenzivní vývojové práce jejích odborníků. Je postavené na nejlepších softwarových řešeních pro poskytování služeb ve své třídě mezi něž patří například řešení ServicePilot a HP.

„Spuštění řešení OneCockpit je více než uvedení nového produktu na trh. Je to představení globální nabídky, která propojuje všechny naše obchodní aktivity v oblasti poskytování služeb – sladění procesů, týmů, lidí, dokumentace a infrastruktury,“ dodal Petr Hübl.

Vývojový tým NextiraOne se soustředil na vývoj silného řešení orientovaného na zákazníka s využitím dlouholetých zkušeností společnosti v oblasti poskytování podpory, správy a řízených služeb pro zákazníky po celé Evropě.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Agilita a devops, přepracování a vyhoření

Pavel Houser , 12. červenec 2018 12:30
Pavel Houser

Michael Cote na The Register upozorňuje na častý problém: nové „agilní“ metody vývoje, všechny příst...

Více







RSS 

Zprávičky

Malware HeroRat ovládne přes aplikaci Telegram mobil nebo tablet

Pavel Houser , 23. červenec 2018 13:41

Objevena byla nová skupina malwaru Android RAT (Remote Administration Tool), které napadají aplikaci...

Více 0 komentářů

Francouzský Atos koupí americký Syntel za 3,6 miliardy dolarů

ČTK , 23. červenec 2018 12:19

Atos akvizicí získá napojení na některé významné americké firmy, jako je American Express....

Více 0 komentářů

Která IT firma dosáhne jako první hodnoty bilionu dolarů?

ČTK , 23. červenec 2018 08:00

Především hodnota Microsfotu za posledního čtyři a půl roku, kdy firmu vede Satya Nadella, výrazně v...

Více 0 komentářů

Kalendář

04. 08.

09. 08.
Black Hat USA 2018
09. 08.

12. 08.
DEF CON 26
06. 09.

07. 09.
Humusoft Technical Computing Camp 2018

Starší zprávičky

Coca-Cola připojí 300 000 chladicích boxů v Evropě k internetu

ČTK , 22. červenec 2018 12:56

Smart chladicí boxy umožňují i interakci prostřednictvím mobilních aplikací....

Více 0 komentářů

Hackeři ukradli zdravotní záznamy 1,5 milionu Singapurců

ČTK , 20. červenec 2018 14:37

Cílem útoku bylo prý získat podrobné údaje o singapurském premiérovi a také o lécích, které užíval....

Více 0 komentářů

Ericsson je díky úsporám v mírném zisku

ČTK , 20. červenec 2018 11:36

Švédský podnik se v poslední době potýkal se slábnoucí poptávkou telekomunikačních operátorů....

Více 0 komentářů

Čip v občanském průkazu si zatím aktivovala třetina lidí

ČTK , 20. červenec 2018 08:00

Prostřednictvím Portálu občana lidé mají přístup např. k údajům o důchodu nebo si mohou pořídit výpi...

Více 0 komentářů