Řešení IoT od IFS pomohlo společnosti Anticimex zdvojnásobit prodeje

14. červen 2018 14:18 0 komentářů

Bezmála 10 000 automatizovaných pracovních objednávek aktivovaných daty IoT optimalizují dodávku služeb společnosti Anticimex.

Po jednom roce používání nástroje IFS IoT Business Connector™ v ostrém provozu se společnosti Anticimex podařilo významně zvýšit spokojenost zákazníků i efektivitu interních procesů a navíc zvednout prodeje o 100 procent.

Anticimex je předním specialistou v oblasti preventivní ochrany proti škůdcům a souvisejících služeb s provozovnami v 17 zemích světa a přibližně 5 500 zaměstnanci. Těší se silnému organickému růstu a může se pochlubit více než 80 akvizicemi – oba tyto faktory vedly ke zvýšení příjmů za poslední tři roky o více než 60 procent. Z 5 500 zaměstnanců je přes 3 000 techniků pracujících v terénu na pracovištích zákazníků. Technici ze společnosti Anticimex využívají příruční mobilní zařízení, která jim umožňují odesílat zprávy přímo z terénu, aniž by se museli vracet zpět do kanceláře. V zájmu podpory dalšího rozvoje této vysoce mobilní organizace služeb společnost Anticimex využívá ERP systém IFS Applications ke správě důležitých obchodních procesů na celém světě.

Řešení IoT se stará o spokojenost zákazníků a růst podnikání Aby společnost Anticimex mohla pokračovat ve svém úspěšném růstu, vyrábí technologicky vyspělé digitální pasti, senzory a kamery Anticimex SMART plně podporující IoT. To znamená, že technici již nemusí rutinně kontrolovat pasti v terénu, aby zjistili, zda byly aktivovány. Díky 75 000 připojených zařízení na celém světě a datům IoT plně integrovaným do IFS Applications se společnosti Anticimex podařilo zúročit exponenciální nárůst efektivity a současně dopřát pracovníkům zcela nový způsob analýzy dat.

Toto jsou výhody zaznamenané během jediného roku provozu:

Nárůst nových prodejů o 100 procent. Detailní data IoT umožnila prodejcům a servisním technikům lépe spolupracovat a vzájemně se novými způsoby podporovat. Automaticky shromážděná data IoT společně s daty získanými servisními techniky se využívají při prodejích, což vedlo k obrovskému nárůstu prodeje.

Výrazně vyšší spokojenost zákazníků. Hlavní měřítko spokojenosti zákazníků, Net Promotor Score (NPS), dosáhlo výjimečně vysoké úrovně 61 bodů. Anticimex přisuzuje lepší úroveň služeb schopnosti rychleji pomáhat zákazníkům a neustálému přehledu o stavu baterií v pastech. Konektivita mezi zařízeními servisním agentům dovoluje automaticky informovat techniky o tom, že bateriím dochází energie a je třeba je dobít. Analyzováním modelů o tom, kdy a jak často konkrétním pastem dochází energie, se společnosti Anticimex podařilo určit, které baterie by měly být místo dobíjení rovnou vyměněny. Díky tomu šetří peníze a nabízí zákazníkům lepší služby, protože pasti mezi jednotlivými nabitími vydrží déle.

Vyšší efektivita v podobě téměř 10 000 automatizovaných pracovních objednávek vytvořených v IFS Applications na základě dat IoT během prvního roku. Každá pracovní objednávka vysílá servisní pracovníky k nabití baterií nebo vyprázdnění připojených pastí. Pracovní objednávka rovněž informuje servisní pracovníky o optimální trase, přičemž bere v úvahu zásahy na různých místech. Tím odpadá zbytečné cestování a klesá také negativní dopad společnosti Anticimex na životní prostředí. S dalšími 50 000 automatickými e-mailovými upozorněními z aktivovaných pastí společnost významně snížila čas potřebný ke kontrole stavu pastí a též výrazně zkrátila čas potřebný k reakci na žádosti zákazníků o služby.

Finsko je první zemí, kde společnost Anticimex integrovala data IoT z pastí do svého ERP systému IFS Applications. Tato data se do systému přenášejí pomocí nástroje IFS IoT Business Connector, který je zpřístupňuje také na platformě Microsoft Azure a umožňuje podrobnější analyzování velkých objemů dat.

„Po roce provozu s podporou nástroje IFS IoT Business Connector integrujícím data IoT do IFS Applications máme mnohem spokojenější stávající zákazníky, vysoce efektivní organizaci služeb a noví zákazníci se jen hrnou.

Zásluhou přenosu dat IoT ze senzorů z tisíců chytrých pastí přes nástroj IFS IoT Business Connector do našeho podnikového softwaru IFS Applications můžeme reagovat mnohem rychleji na potřebu servisu, a dokonce proaktivně pracovat na prevenci problémů ještě předtím, než vyvstanou. Také využíváme data IoT jako základ pro optimalizaci tras servisních techniků v rámci IFS Applications. Ve využívání IoT vidíme jasné výhody. Můžeme nabízet inteligentnější řešení na kontrolu škůdců, poskytovat zákazníkům prémiové služby a současně ušetřit čas i peníze. Je to digitální transformace společnosti Anticimex v tom pravém smyslu slova,“ říká Jussi Ylinen, výkonný ředitel společnosti Anticimex Finland.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Brexit a osobní data

Tomáš Jirásko , 17. únor 2019 06:30
Tomáš Jirásko

Blížící se Brexit přináší společnostem řadu komplikací a nejasností ohledně budoucnosti. Ať již dojd...

Více







RSS 

Zprávičky

Lenovo se ve čtvrtém čtvrtletí vrací k zisku

ČTK , 21. únor 2019 10:17

Příjmy z prodeje osobních počítačů a chytrých přístrojů se zvýšily o 12 % na rekordních 10,7 miliard...

Více 0 komentářů

Zástupci zemí EU schválili dohodu o autorských právech na internetu

ČTK , 21. únor 2019 09:00

článek 13 pak dává internetovým platformám povinnost řešit, zda uživateli nahrávaný obsah neporušuje...

Více 0 komentářů

Nový fond má pomoci rozšířit platební terminály mezi živnostníky

ČTK , 21. únor 2019 08:00

Na tisíc obyvatel je v ČR 15 platebních terminálů, evropský průměr je přitom 23....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Německo je nakloněno účasti Huawei při budování sítí 5G

ČTK , 20. únor 2019 10:00

Německá vláda nyní nezávisle na kauze Huawei připravuje změny telekomunikačních zákonů. ...

Více 1 komentářů

Generální finanční ředitelství zrušilo tendr na daňový portál

ČTK , 20. únor 2019 09:00

Generální finanční ředitelství nyní pracuje na řešení, které neponese rizika soudních průtahů....

Více 0 komentářů

Aukce kmitočtů pro mobilní sítě láká investory z USA i Koreje

ČTK , 20. únor 2019 08:00

Češi platí podle analýzy Point Topic za 1 GB stažených dat přes mobilní sítě LTE nejvíce v Evropě....

Více 0 komentářů

Představenstvo Seznam.cz opouští majitel a zakladatel firmy

Pavel Houser , 19. únor 2019 13:24

Ivo Lukačovič, majitel a zakladatel společnosti Seznam.cz, opouští pozici předsedy představenstva na...

Více 0 komentářů