• Technologie
  • Byznys
  • Software
  • Hardware
  • Internet
  • Telco
  • Science
  • České IT
  • Události
Žádné výsledky
Zobrazit všechny výsledky
ITBiz.cz
ITBiz.cz
Žádné výsledky
Zobrazit všechny výsledky

Řešení Xsolla Web Shop pro mobilní zařízení umožní vývojářům zvýšit příjmy až o 40 %

Pavel Houser
3. 11. 2021
| Tiskové zprávy

Xsolla, přední světová společnost v oblasti obchodování s videohrami, představila nové řešení Xsolla Web Shop, které pomáhá vývojářům profitovat z nedávných novinek týkajících se obchodů s aplikacemi a různých platebních metod. Prostřednictvím řešení Xsolla Web Shop mohou vývojáři očekávat až 40% nárůst příjmů a oslovení nových hráčů v nových, pro ně dříve nedostupných lokalitách. Xsolla Web Shop řeší mnoho problémů, se kterými se vývojáři potýkají – například objevitelnost a dohledatelnost, klesající ziskové marže, nedostatečnou kontrolu nad uživatelskou zkušeností, přístup k lokálním platebním metodám, cross game marketing, efektivnější získávání uživatelů, efektivní spolupráci s tvůrci a influencery a mnoho dalšího.

„Společnost Xsolla tento zásadní posun předvídala již začátkem tohoto roku, kdy jsme uvedli na trh několik produktů, které okamžitě začaly aktivně využívat některé z největších světových gamingových společností, aby zvýšily svůj zisk a vybudovaly si užší vztah se svými mobilními a počítačovými hráči. Nyní jsme tyto produkty a poznatky spojili do nového elegantního řešení nazvaného Xsolla Web Shop,” říká Chris Hewish, prezident společnosti Xsolla.

Díky těmto třem změnám na trhu je toto řešení ještě aktuálnější než kdy jindy:

1. Rozsudek ve sporu Epic vs. Apple, který dovoluje vývojářům App Store přesměrovat uživatele na jiné platební systémy. Díky tomu se vyhnou odvodu 30% podílu z plateb v aplikacích, který si účtuje Apple.

2. Společnost Apple oznámila, že je ochotná povolit užívání alternativních platebních metod mimo App Store.

3. Jižní Korea přijala zákon, který požaduje, aby společnosti Apple a Google otevřely své platformy alternativním platebním systémům.

Spolu s prohlášením společností Apple i Google, že multiplatformní hry mohou prodávat IAP i mimo mobilní aplikace, jde o zřejmý signál, že vývojáři mohou zvýšit potenciál globálních příjmů i ziskové marže a vybudovat pevnější vztahy se svými hráči.

„Ačkoli je na odhadnutí dopadu rozhodnutí společnosti Apple ještě brzy, představuje to první pozitivní krok, který rozšiřuje hráčům možnost výběru a vývojářům dává vyšší míru flexibility v oblasti monetizace a obchodních modelů, kterou velmi potřebují. Věříme, že je to pro toto odvětví pozitivní krok, klíčové ale bude provedení a implementace ze strany společnosti Apple i vývojářů,” uvedl Yoshio Osaki, prezident a generální ředitel společnosti IDG Consulting.

Odbornost v oblasti herního obchodu, které lze důvěřovat

Díky rozsáhlé sadě výkonných nástrojů a služeb pomáhá společnost Xsolla vývojářům a vydavatelům videoher uvádět na trh, prodávat, propojovat a optimalizovat jejich hry po celém světě již více než 16 let. Xsolla pečlivě studuje měnící se trendy v herním průmyslu, aby svým partnerům zajistila dlouhodobý úspěch.

V roce 2020 proběhlo 45 % z celosvětových platebních transakcí digitálně či mobilně, což z nich globálně dělá nejoblíbenější platební metodu. Odhaduje se, že do roku 2025 se toto číslo zvýší na více než 60 %. Spotřebitelé častěji platí mobilními aplikacemi v zemích jako je Malajsie a Indie a v dalších oblastech, kde se tolik nepoužívají platební karty. Zapojením řešení Xsolla Web Shop získají vývojáři okamžitý přístup k více než 700 typům platebních metod, včetně těch v jihovýchodní Asii nejoblíbenějších.

„Prostřednictvím Xsolla Web Shop pomáháme vývojářům her přemýšlet o škálování jejich mobilních her napříč různými platformami, aby mohli rozšířit své podnikání na nové trhy a rozšířit i své publikum,“ řekl Anton Zelenin, vedoucí oddělení Game Commerce ve společnosti Xsolla. „Možnosti jsou ještě větší a my jsme již nyní svědky úspěchů partnerů, kteří naše řešení integrovali.“

Jak Xsolla Web Shop pomáhá vydavatelům her?

Díky jedinečné kombinaci nástrojů a služeb Xsolla mohou hráči nakupovat na své účty virtuální měny i předměty pomocí své preferované místní měny a své oblíbené platební metody. Samozřejmostí je podpora vícejazyčného zobrazení. Kromě toho řešení poskytuje vývojářům nástroje, které prodlužují životnost mobilních a dokonce i počítačových her mimo obchody s aplikacemi a další platformy.

Xsolla Web Shop je ale mnohem více než pouhý prodej IAP prostřednictvím obrandovaného místa, které má vývojář pod svou kontrolou. Toto řešení zahrnuje řadu dalších výhod pro vývojáře a vydavatele z celého světa. Patří mezi ně:

• Úspory poplatků za platformy. Xsolla si účtuje pouze 5 % plus poplatky za zpracování prodejního kanálu, což umožňuje generovat vyšší zisk a ušetřit až 20 % na transakci.
• Přístup do nových regionů. Možnost oslovit hráče ve více než 250 zemích a umožnit jim platit jejich oblíbeným lokálním způsobem tak, že je jim zpřístupněno více než 700 typů plateb. V regionech, jako je jihovýchodní Asie a Latinská Amerika, kde se kreditní karty nepoužívají tak běžně, se zvýší retence, zatímco hráči, kteří používají známé platební metody, budou více utrácet.
• Zvýšení retence. Nárůst retence lokálních hráčů ve specifických oblastech jako je jihovýchodní Asie a Latinská Amerika, kde se kreditní karty nepoužívají tak často.
• Dobíjení online. Možnost dobíjení, která hráčům umožňuje nakupovat virtuální zboží, jako jsou měny a předměty. Mohou také upgradovat, downgradovat a spravovat své předplatné napříč platformami.
• Snadné spuštění integrace FastTrack. Možnost používat API k importu katalogových položek zákazníka do Xsolla, aby mohl začít ihned prodávat.
• Podpora kompletního katalogu her. Získání možnosti hraní více her na jediné platformě a umožnění nákupů her online po přenesení mobilní hry (her) na web.
• Obchodník se záznamem (Merchant of record, MoR). Xsolla jako MoR pro vývojáře a vydavatele vyřizuje místní daně, DPH a další poplatky, stejně jako dodržování předpisů COPPA, GDPR a dalších.
• Přehled o podvodném jednání. Možnost bezpečného podnikání s nejlepším systémem proti podvodům ve své třídě přizpůsobeném na míru hernímu průmyslu, který dokáže účinně blokovat 99 % podvodného chování.
• Porozumění chování hráčů. Vlastnictví dat a vhled do hráčských preferencí umožní vývojářům provádět efektivnější marketingové kampaně zaměřené na oslovování nových hráčů a poskytnutí stávajícím hráčům toho, po čem ve hře touží.
• Integrovaný influencer marketing. Možnost propagovat svůj internetový obchod prostřednictvím kampaní zaměřených na výkon a nabídnout hráčům možnost podílu na příjmech, kupóny a zpětné platby.
• Lepší získávání hráčů. Možnost ovládat proces UA pomocí e-commerce kampaní, které mají lepší globální dosah a objevitelnost.
• Vlastní zkušenost se značkou. Vývojáři mohou pro svou hru a hráče vytvořit vlastní značkový zážitek, místo aby byli kontrolováni, spravováni a omezováni pouze na to, co poskytují obchody s aplikacemi.
• Fyzické zboží. Možnost vytvořit si internetový obchod s prodejem značkového zboží svým fanouškům.
• Nákupy dárků a propagační akce. Vývojáři mohou zvýšit průměrné příjmy na uživatele prostřednictvím marketingových kanálů pomocí dárkových nákupů pro přátele a rodinu, vlastních balíčků, výprodejů, bonusových a cashback kupónů, upgradů a dalších.

Budoucnost mobilních her je vzrušující a nabízí mnoho příležitostí, jak dosáhnout nových tržeb a rozšířit své publikum prostřednictvím vlastního, multiplatformního zážitku, který uspokojí potřeby a přání hráčů. Společnost Xsolla vidí v souvislosti s navrhovanými změnami v App Store možnost podpořit růst v podnikání v oblasti mobilních her u svých stávajících i potenciálních partnerů.

Související příspěvky

Tiskové zprávy

HP Work Relationship Index 2025 ukazuje historické minimum naplnění v práci

20. 11. 2025
Zprávičky

Meta vyhrála soudní spor o převzetí služeb Instagram a WhatsApp

20. 11. 2025
Zprávičky

EK zahájila vyšetřování cloudových platforem Amazonu a Microsoftu

20. 11. 2025
Flexibilní elektronika naráží na polovodiče typu n
Zprávičky

Nizozemsko pozastavilo převzetí kontroly nad výrobcem čipů Nexperia

20. 11. 2025

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Souhlasím se Zásadami ochrany osobních údajů .

Zprávičky

Meta vyhrála soudní spor o převzetí služeb Instagram a WhatsApp

ČTK
20. 11. 2025

Společnost Meta Platforms vyhrála ostře sledovaný spor o akvizici sítě pro sdílení fotografií Instagram

EK zahájila vyšetřování cloudových platforem Amazonu a Microsoftu

ČTK
20. 11. 2025

Evropská komise zahájila tři vyšetřování týkající se cloudových platforem Amazon Web Services (AWS) a

Flexibilní elektronika naráží na polovodiče typu n

Nizozemsko pozastavilo převzetí kontroly nad výrobcem čipů Nexperia

ČTK
20. 11. 2025

Nizozemská vláda pozastavila převzetí kontroly nad výrobcem počítačových čipů Nexperia. Kontrola se tak vrací

Google včlení nejnovější AI model do vyhledávače, aby držel krok s OpenAI

ČTK
19. 11. 2025

Americký internetový gigant Google zesiluje konkurenční boj na poli umělé inteligence (AI) s tvůrcem

Majitel řetězců Lidl a Kaufland investuje 11 miliard eur do datového centra

ČTK
19. 11. 2025

Německá společnost Schwarz Gruppe, která je mateřským podnikem maloobchodních řetězců Lidl a Kaufland, investuje

Umělá inteligence v IT infrastruktuře

Microsoft a Nvidia investují až 15 miliard dolarů do firmy Anthropic

ČTK
19. 11. 2025

Americká softwarová společnost Microsoft a výrobce čipů Nvidia investují až 15 miliard dolarů (zhruba

Kvůli problémům služby Cloudflare postihly výpadky síť X nebo chatbota ChatGPT (aktualizováno)

ČTK
18. 11. 2025

Internetovou infrastrukturní službu Cloudflare dnes odpoledne postihl výpadek. V jeho důsledku hlásili problémy uživatelé

Šéf Alphabetu: Žádna firma není imunní proti splasknutí bubliny AI

ČTK
18. 11. 2025

Pokud by splaskla současná bublina umělé inteligence (AI), zasáhlo by to všechny firmy, včetně

Tiskové zprávy

HP Work Relationship Index 2025 ukazuje historické minimum naplnění v práci

Evropská komise zveřejnila zjednodušení digitální legislativy

Red Hat rozšiřuje podporu AI akcelerátorů pro rychlejší nasazování umělé inteligence

Cato Networks jmenuje Lukáše Mrázka do čela svého pražského výzkumného a vývojového centra

NÚKIB vydal přehled kybernetických incidentů za říjen 2025

Spotřeba elektrické energie datových center je vysoká. S pomocí českých vědců je ale možné ji snížit a kontrolovat

Zpráva dne

Neděste se upgradu: Windows 11 Pro na Halloween jen za €20.00 na Goodoffer24

Neděste se upgradu: Windows 11 Pro na Halloween jen za €20.00 na Goodoffer24

Redakce
15. 10. 2025

Halloween je tady a s ním i strašidelné ceny za software! Tak neváhejte a...

Komentujeme

Christian Klein, generální ředitel SAP

Digitální suverenita nestojí na ideálech, ale na konkrétních výsledcích

Christian Klein
23. 10. 2025

Diskuse o digitální suverenitě nabývá na celém světě na intenzitě. V dnešní době geopolitické nejistoty a...

Slovník

Spotlist

Amplitudová modulace

Koffice

Kategorie

  • Články
  • Komentujeme
  • Slovník
  • Tiskové zprávy
  • Zprávičky

Portál ITbiz.cz přináší informace z IT a byznysu již od roku 2006. Provozuje jej internetové vydavatelství Nitemedia.  Mezi další naše projekty patří například ABClinuxu.cz a Sciencemag.cz. Na stránce Redakce naleznete informace o redakci a možnostech inzerce.

Rubriky

Akce a události Byznys Cloud Ekomerce Hardware Internet Operační systémy Podnikový software Právo Science Security Technologie Telekomunikace veře Veřejná správa Vývoj a HTML Zpráva dne České IT
Žádné výsledky
Zobrazit všechny výsledky
  • Technologie
  • Byznys
  • Software
  • Hardware
  • Internet
  • Telco
  • Science
  • České IT
  • Události

© 2019 Vydává Nitemedia s.r.o. Hosting zajišťuje Greenhousing.cz.

Tento web používá cookies. Pokračováním dáváte souhlas s jejich používáním. Více na itbiz.cz/soukromi.