• Technologie
  • Byznys
  • Software
  • Hardware
  • Internet
  • Telco
  • Science
  • České IT
  • Události
Žádné výsledky
Zobrazit všechny výsledky
ITBiz.cz
ITBiz.cz
Žádné výsledky
Zobrazit všechny výsledky

Salesforce představuje Agentforce for Retail pro zvýšení produktivity s digitální prací a Retail Cloud pro sjednocení nakupování

Pavel Houser
14. 1. 2025
| Tiskové zprávy

Společnost Salesforce, světová jednička v oblasti CRM s umělou inteligencí, představila dvě inovace pro maloobchodníky využívající umělou inteligenci: Agentforce for Retail a Retail Cloud with Modern POS. Tyto nástroje pomáhají zaměstnancům prodejen, zástupcům zákaznického servisu a digitálním obchodníkům zvyšovat produktivitu a prodeje a zároveň poskytují personalizovanější nákupní zážitky.
Agentforce for Retail obsahuje novou knihovnu předpřipravených dovedností agentů, která maloobchodníkům usnadňuje vytváření agentů s umělou inteligencí, automatizuje časově náročné úkoly, jako je správa objednávek a plánování schůzek, a zavádí rychlou personalizaci zákazníků ve velkém měřítku.
Nový maloobchodní cloud Salesforce s moderním pokladním systémem spojuje online a offline nákupní data na jediné platformě. To zaměstnancům umožňuje lépe a rychleji obsluhovat zákazníky pomocí mobilního pokladního systému, klientského systému, systému nekonečných uliček, smíšeného košíku a vícekanálového plnění, správy zásob a dalších funkcí. Co je nového:
Agentforce for Retail obsahuje nové předpřipravené funkce pro správu objednávek, řízené nakupování, plánování schůzek a vytváření věrnostních akcí. Agentforce dělá z důvěryhodných, autonomních agentů s umělou inteligencí součást každého týmu a zvyšuje kapacitu zaměstnanců v oblasti marketingu, obchodu, merchandisingu a provozu prodejen díky digitálním kolegům, kteří zvládnou složité úkoly s přesností, precizností a personalizací. Škálovatelná digitální pracovní síla pomůže maloobchodníkům dosáhnout nové úrovně produktivity – odpovídat na dotazy zákazníků v reálném čase, upravovat objednávky, vystavovat vratky, spravovat skladové zásoby, plánovat konzultace a dokonce koordinovat činnost s poskytovateli přepravních služeb – to vše bez nutnosti lidského zásahu.
Tyto nové funkce Agentforce jsou navrženy tak, aby uvolnily větší kapacitu pro obsluhu zákazníků, snížily náklady a zvýšily konverzi zákazníků. Doplňují stávající dovednosti, které jsou již k dispozici pro obchodníky, marketéry a pracovníky zákaznického servisu.

Mezi nové dovednosti patří:
• Commerce Skills for Order Management přináší obsluhu objednávek do systému Agentforce a umožňuje maloobchodníkům nabízet možnosti samoobslužné obsluhy objednávek. Tím se snižují náklady a zvyšuje loajalita zákazníků. Díky těmto novým dovednostem mohou zákazníci konverzačně aktualizovat informace o objednávce, jako jsou údaje o platbě nebo dopravě, vyřizovat nerovnoměrné výměny nebo se rychle informovat o stavu objednávky na kanálu, který preferují.
• Obchodní nástroje pro řízené nakupování pomáhají maloobchodníkům rozšířit personalizované služby one-to-one concierge do digitální podoby pomocí nových dovedností pro řízené nakupování. Nakupující mohou používat přirozený jazyk k získání doporučení produktů od agenta Agentforce, podloženého daty o nakupujících, zásobách a provozních údajích. Nové akce umožňují zákazníkům vyhledávat produkty, přidávat položky do košíku a konverzačně se odhlašovat.
• Nástroje pro plánování schůzek v terénu pomáhají servisním zástupcům usnadnit rezervace schůzek pro dodávky, instalace nebo konzultace, a to díky plánování řízenému umělou inteligencí a aktualizacím dostupnosti v reálném čase.
• Marketingové nástroje pro tvorbu věrnostních propagačních akcí pomáhají marketérům při vytváření a revizi věrnostních propagačních akcí pomocí konverzačních podnětů založených na údajích o nakupujících, pokladnách a segmentaci, což vede k personalizovanějšímu obsahu e-mailů a předmětů, které zvyšují zapojení zákazníků.
Společnost Salesforce také představuje službu Retail Cloud s moderním pokladním systémem, která maloobchodníkům nabízí uživatelsky přívětivý pokladní systém založený na cloudu. Tento systém integruje online a offline nákupní a inventární data na jediné platformě, čímž poskytuje spolupracovníkům jednotný nástroj, který jim umožní lépe a rychleji obsloužit zákazníky. Mezi jeho funkce patří:
• Clienteling, Inventory Management, Endless Aisle a vestavěná umělá inteligence založená na datech o nakupujících a zásobách v reálném čase: Spolupracovníci mohou vytvářet a upravovat profily zákazníků, které zachycují historii nákupů, preference a věrnostní status; prohlížet a aktualizovat zásoby napříč sklady, obchodními kanály a dodavatelským řetězcem; využívat analytické údaje z údajů o zákaznících, objednávkách, zásobách a prodejních výkonech v rámci všech kanálů; a aktivovat umělou inteligenci pro hlasovou asistenci, analýzu podvodů při vracení zboží a personalizovaná doporučení produktů.
• Smíšený košík a vícekanálové plnění poskytují zákazníkům více možností doručení a výměny zboží a zároveň snižují náklady na dodavatelský řetězec: Architektura omni-cart umožňuje, aby každá položka měla svůj vlastní způsob plnění, a nabízí tak jediný „smíšený košík“ s preferencemi plnění pro nakupující, včetně nákupu online s vyzvednutím v obchodě (BOPIS), nákupu online s vrácením v obchodě a omni výměny.
• Design zaměřený na mobilní zařízení a bezpečný offline režim uvolní spolupracovníky od pokladny: Software, který lze používat v režimu offline, umožňuje pokladny kdekoli, kde jsou zákazníci připraveni. Platební transakce jsou zašifrovány a uloženy, připraveny ke zpracování, jakmile se spolupracovník znovu připojí. Toumožňuje uskutečnit prodej při výpadku internetu, vzdálených nebo venkovních činnostech nebo během špičky nákupní aktivity.
• Vestavěné integrace se Salesforce a systém CMS bez kódu umožňují rychlé zprovoznění: Integrace se Salesforce Commerce Cloud, Order Management a Service Cloud umožňují maloobchodníkům rychlý přístup k přehledu o zákaznických datech, správě objednávek, synchronizaci košíků, správě informací o produktech atd. Cloudový CMS využívá intuitivní funkce drag-and-drop, které umožňují přizpůsobit rozhraní jedinečné značce každého obchodu.

Retail Cloud + Agentforce zvyšují produktivitu pracovníků ve front- i back-office týmech:
Agenti s umělou inteligencí pracují nejlépe, pokud mají k dispozici přesná a aktuální zákaznická a provozní data. Pro naplnění potenciálu potřebují maloobchodníci řešení, která dokážou sjednotit, aktivovat a škálovat data z online i offline nákupních aktivit.
Díky modernímu POS a Data Cloud společnosti Salesforce mohou maloobchodníci harmonizovat data a metadata z prodejen, obchodu, marketingu, služeb a věrnostních systémů a poskytnout tak zaměstnancům a spolupracovníkům jednotný přehled o aktivitách v reálném čase v rámci celé cesty nakupujícího. Maloobchodníci nyní mohou využívat Agentforce s vylepšenou funkcí Retrieval Augmented Generation (RAG) k získávání a provádění akcí na základě těchto dat a k poskytování přesných odpovědí, zapojení na míru a příležitostí k upsellingu při každé interakci s nakupujícím.

Proč je to důležité: Podle studie společnosti Salesforce 81 % vedoucích pracovníků v maloobchodě tvrdí, že neefektivní procesy a technologie snižují produktivitu zaměstnanců. Jen zaměstnanci prodejen se každý den přihlašují do více než 16 různých aplikací a systémů, takže téměř 78 % zaměstnanců prodejen nemá jednotný a použitelný přehled o svých zákaznících, což vede ke ztrátě produktivity a roztříštěným nákupním zážitkům.
Pohled společnosti Salesforce: „Digitální práce poháněná umělou inteligencí a moderní pokladny mohou společně uvolnit novou škálu provozních kapacit pro maloobchodníky. Díky těmto nejnovějším dovednostem Agentforce pro maloobchod a cloudovému, intuitivnímu pokladnímu systému pomáhá Salesforce maloobchodníkům poskytovat bezproblémové, sjednocené nákupní zážitky napříč fyzickou i digitální sférou maloobchodu, které podporují pokrok v produktivitě a obchodní růst celého podniku.“ – Nitin Mangtani, SVP & GM, Retail, Salesforce.

Pohled zákazníka:
„Náš tým ve společnosti SharkNinja je veden vášní pro poskytování vysoce výkonných technologií každému spotřebiteli. Agentforce nám pomůže rozšířit tuto misi tím, že bude zpracovávat rutinní dotazy zákazníků – jako například „Kde je moje objednávka?“ – a umožní bezproblémovou samoobsluhu. To umožní členům našeho týmu soustředit se na inovace a vytváření smysluplných interakcí s vysokým dopadem.“ – Velia Carboni, CIO, SharkNinja

Dostupnost:
• Obchodní nástroje pro řízené nakupování (vyhledávání produktů, doporučení produktů, přidání do košíku, opětovné objednání a WISMO) budou veřejně dostupné v březnu 2025.
• Commerce Skills for Order Management bude veřejně k dispozici v březnu 2025.
• Nástroje terénních pracovníků pro plánování schůzek budou veřejně k dispozici v únoru 2025.
• Kniha Marketingové dovednosti pro tvorbu věrnostních propagačních akcí bude veřejně dostupná v únoru 2025.
• Maloobchodní cloud s moderní pokladnou bude veřejně dostupný v dubnu 2025.
• Rozšířená argumentace a RAG budou veřejně k dispozici v únoru 2025.

Související příspěvky

QNAP uvádí na trh 8portový switch QSW-1000 Full 2,5GbE Multi-Gig
Tiskové zprávy

QNAP uvádí na trh 8portový switch QSW-1000 Full 2,5GbE Multi-Gig

26. 6. 2025
Lenovo na český trh uvádí Chromebook Plus (14″, 10) s novou generací hybridní AI
Tiskové zprávy

Lenovo na český trh uvádí Chromebook Plus (14″, 10) s novou generací hybridní AI

26. 6. 2025
Jak nakupovat – nebo prodávat – data
Články

Jak zajistit důvěru a bezpečnost při zavádění agentní AI

26. 6. 2025
Největší zájem o veřejný cloud mají poskytovatelé služeb, výrobní firmy a překvapivě i banky
Články

Budoucnost SOC center závisí na umělé inteligenci, avšak bez lidského ověřování se neobejdou

26. 6. 2025

Zprávičky

Vodafone a Nokia v běžném provozu otestovali technologii 25G PON

Vodafone a Nokia v běžném provozu otestovali technologii 25G PON

Redakce
26. 6. 2025

Vodafone v pražské PLAYzone Areně provedl první živé demo připojení technologií 25G PON v České republice,

Elektronické náramky hlídaly v prvním roce provozu 183 lidí, hlavně domácí vězně

ČTK
26. 6. 2025

Elektronické náramky hlídaly za první rok fungování nového monitorovacího systému celkem 183 lidí. Aktuálně

Vláda projedná novelu, která zpřesní pravomoci NÚKIB

Telekomunikační úřad připravuje kroky k naplnění evropského nařízení DSA

ČTK
25. 6. 2025

Český telekomunikační úřad (ČTÚ), který je pověřen rolí národního koordinátora digitálních služeb, připravuje některé

Logistická centra Amazonu v ČR loni zvýšila tržby o 805 mil. Kč na 6,4 mld. Kč

ČTK
25. 6. 2025

Společnost Amazon Logistic Prague, která v Dobrovízi u Prahy a Kojetíně na Přerovsku provozuje

Nástroje generativní AI vědomě nepoužívají tři pětiny Čechů a Slováků

ČTK
25. 6. 2025

Téměř tři pětiny lidí v Česku a na Slovensku vědomě nepoužívají nástroje generativní umělé

Sophos představil XDR řešení pro synchronizované zabezpečení

Nizozemská vláda uvedla, že v zemi před summitem NATO zaútočili proruští hackeři

ČTK
24. 6. 2025

Proruští hackeři dnes provedli sérii kybernetických útoků na několik obcí a organizací spojených se

Dell Pro Premium 13 a 14: Ultralehké notebooky pro náročnou práci na cestách

Dell Pro Premium 13 a 14: Ultralehké notebooky pro náročnou práci na cestách

Pavel Houser
24. 6. 2025

Na český trh dorazily nejnovější modely manažerských notebooků od společnosti Dell Technologies, které v sobě

Flexibilní elektronika naráží na polovodiče typu n

DeepSeek pomáhá Číně a obchází americký zákaz čipů, tvrdí americký činitel

ČTK
24. 6. 2025

Čínský technologický start-up DeepSeek, který se zabývá umělou inteligencí (AI), pomáhá Číně při jejích

Tiskové zprávy

QNAP uvádí na trh 8portový switch QSW-1000 Full 2,5GbE Multi-Gig

Lenovo na český trh uvádí Chromebook Plus (14″, 10) s novou generací hybridní AI

HPE mění podobu hybridního IT s pomocí GreenLake Intelligence

Live streaming sportů trhá rekordy v internetovém provozu a mění pravidla hry pro poskytovatele sítí

Hračky z 3D tiskáren se těší vzrůstající oblibě u dětí, dva ze tří výrobců ale neověřují bezpečnost hraček

Češi státu v kyberbezpečnosti nevěří, přesto je Česko lídrem EU

Zpráva dne

Květen je měsícem růstu, můžete růst s Windows 11 jen za €20.00!

Květen je měsícem růstu, můžete růst s Windows 11 jen za €20.00!

Redakce
15. 5. 2025

Kupte Windows 11 CDkey od Goodoffer24.com a můžete růst s tímto OS jak při...

Videa ITBiz.cz

Glenn Mallon, Dell Technologies

Elektronická recepční

FORXAI Mirror

Kamery pro průmysl a detekci požárů

Kamery pro vyhodnocení spokojenosti zákazníků

Kalendář

Zář 22
22. září @ 8:00 - 26. září @ 17:00

EMO Hannover 2025

Říj 1
Celý den

Cyber Attacks

Říj 21
Celý den

Bezpečnosť a dostupnosť dát

Zobrazit kalendář

Komentujeme

Chvála černých skřínek

Malé modely AI mají být velkým trendem

Pavel Houser
3. 1. 2025

V záplavě prognóz technologického vývoje (nejen) v roce 2025 zde prozatím trochu zapadlo jedno téma, které...

Odebírat newsletter

Zásady ochrany osobních údajů.

Zkontrolujte svoji doručenou poštu a potvrďte odběr.

Slovník

Social Media

Konzultant

Portfolio

Kategorie

  • Články
  • Komentujeme
  • Slovník
  • Tiskové zprávy
  • Zprávičky

Portál ITbiz.cz přináší informace z IT a byznysu již od roku 2006. Provozuje jej internetové vydavatelství Nitemedia. Hosting zajišťuje společnost Greenhousing.cz. Mezi další naše projekty patří například ABClinuxu.cz a Sciencemag.cz. Na stránce Redakce naleznete informace o redakci a možnostech inzerce.

Rubriky

Akce a události Byznys Cloud Ekomerce Hardware int Internet Operační systémy Podnikový software Právo Science Security Technologie Telekomunikace Veřejná správa Vývoj a HTML Zpráva dne České IT

Píšeme jinde

RSS ScienceMag RSS

  • Odhalili molekulárního dvojitého agenta v buněčné komunikaci
  • První snímky vzdálených galaxií z nové observatoře Very C. Rubin v pražském Planetáriu
  • Odběr krve může odhalit selhání léčby rakoviny prostaty

RSS AbcLinuxu RSS

  • Rust 1.88.0
  • Tails 6.17
  • Ubuntu 25.10 (Questing Quokka) Snapshot 2

Newsletter

Zásady ochrany osobních údajů.

Zkontrolujte svoji doručenou poštu a potvrďte odběr.

Žádné výsledky
Zobrazit všechny výsledky
  • Technologie
  • Byznys
  • Software
  • Hardware
  • Internet
  • Telco
  • Science
  • České IT
  • Události

© 2019 Vydává Nitemedia s.r.o. Hosting zajišťuje Greenhousing.cz.

Tento web používá cookies. Pokračováním dáváte souhlas s jejich používáním. Více na itbiz.cz/soukromi.