• Technologie
  • Byznys
  • Software
  • Hardware
  • Internet
  • Telco
  • Science
  • České IT
  • Události
Žádné výsledky
Zobrazit všechny výsledky
ITBiz.cz
ITBiz.cz
Žádné výsledky
Zobrazit všechny výsledky

Salesforce představuje Genie – novou datovou platformu, která pohání první CRM v reálném čase na světě

Pavel Houser
26. 9. 2022
| Tiskové zprávy

Společnost Salesforce, celosvětový lídr v oblasti CRM, představila Salesforce Genie, nadrozměrnou datovou platformu v reálném čase, která pohání celou platformu Salesforce Customer 360. Díky Genie tak může každá společnost proměnit data v zákaznickou magii a poskytovat bezproblémové, vysoce personalizované služby v oblasti prodeje, služeb, marketingu a obchodu, které se neustále přizpůsobují měnícím se informacím a potřebám zákazníků v reálném čase.
71 % zákazníků již očekává, že každá interakce s firmou bude personalizovaná. Data však zůstávají ve většině společností oddělená a duplicitní. Společnosti mají v průměru 976 samostatných aplikací pro provoz svého podnikání – to je potenciálně 976 verzí jednoho zákazníka, což vede k nesouvislým digitálním zkušenostem. Reagovat na potřeby zákazníků v reálném čase je důležitější než kdy dříve, zároveň je to ale stále náročnější, protože se očekává, že množství dat, která se každoročně vytvářejí, zachycují, replikují a spotřebovávají, se do roku 2026 více než zdvojnásobí. Společnosti proto musí hladce propojit digitální a reálné interakce se zákazníky, aby mohly poskytovat co nejrelevantnější, nejpersonalizovanější a nejpřesvědčivější zážitky, a to v každém okamžiku.
Obchodní zástupce se již nemůže spoléhat na osobní komunikaci, aby uzavřel velký obchod – obchodní zástupci potřebují mít o každém zákazníkovi přehled v reálném čase, založený na reálných i historických datech, aby mohli jednat na základě nejrelevantnějších informací v daném okamžiku a pokaždé. Servisní agent riskuje ztrátu cenného zákazníka, pokud nemá kompletní přehled v reálném čase o každém kontaktním bodě – každý agent potřebuje zdroj pravdy o zákazníkovi v reálném čase. Díky datům o pacientech v reálném čase mohou poskytovatelé zdravotní péče poskytovat proaktivní poradenství a doporučení ohledně péče.
„Každý vedoucí pracovník chce využívat data v reálném čase k vytváření přesvědčivých a personalizovaných zákaznických zkušeností – v tomto novém digitálním světě záleží na milisekundách,“ řekl David Schmaier, prezident a produktový ředitel společnosti Salesforce. „Proto jsme vytvořili Genie, naši nejvýznamnější inovaci na platformě Salesforce. Díky Genie je každá část Customer 360 automatizovanější, inteligentnější a pracuje v reálném čase.“

Salesforce Genie: Sjednocení dat pro vytvoření grafu zákazníků v reálném čase a jediného zdroje pravdy
Salesforce Genie jako srdce systému Customer 360 v reálném čase přijímá a ukládá datové toky v reálném čase v obrovském měřítku a kombinuje je s transakčními daty Salesforce. Genie obsahuje vestavěné konektory, které přinášejí data ze všech kanálů (mobilní, webové, API), starší data prostřednictvím MuleSoft a historická data z vlastních datových bank.
Genie transformuje a harmonizuje data do grafu zákazníků v reálném čase – jednotného záznamu profilu zákazníka. Protože je Genie vytvořen s využitím metadatového modelu Salesforce, je vše v grafu zákazníka viditelné a využitelné napříč celým systémem Customer 360, každým oborovým řešením, službou AppExchange a zákaznickými aplikacemi.
Díky Genie mohou služby automatizace Einstein AI a Flow využívat sílu hyperskalárních dat v reálném čase a umožnit tak dynamičtější a citlivější akce a zapojení. Einstein, který každý den generuje více než 175 miliardami předpovědí, nyní může poskytovat personalizaci a předpovědi na základě dat v reálném čase. Automatizace Flow, která zákazníkům každý měsíc ušetří více než 100 miliard hodin, může nyní využívat data v reálném čase k automatickému spouštění akcí.
Genie běží na Hyperforce, veřejné cloudové infrastruktuře společnosti Salesforce. Hyperforce zajišťuje kontrolu rezidence dat, zabezpečení, ochrany soukromí a dodržování předpisů a má zabudované funkce pro etiku dat, které řídí data a zvyšují důvěru zákazníků.

Partnerství rozšiřují možnosti Genie o data, umělou inteligenci a inovace v oblasti reklamy:
• Bezpečné sdílení otevřených dat v reálném čase mezi Salesforce a Snowflake umožňuje Genie přímý přístup k datům uloženým ve Snowflake a naopak, což umožňuje 360° pohled na zákazníka v reálném čase napříč oběma platformami bez nutnosti přesouvat nebo duplikovat data.
• Technologie „Bring your own AI“ s Amazon SageMaker umožňuje organizacím a jejich datovým vědcům využívat SageMaker, cloudovou platformu strojového učení společnosti Amazon, přímo s Einsteinem, technologií AI společnosti Salesforce, k vytváření nových modelů AI přizpůsobených jedinečným potřebám jejich podniku a jejich používání v reálném čase v rámci Customer 360.
• Reklama první strany s partnery, jako jsou Amazon Ads nebo Meta, umožňuje nové integrace pro aktivaci reklamy a agregované poznatky – podporované jednotnými daty první strany ze Salesforce CDP pro personalizovanější a efektivnější marketing ve velkém měřítku.
• Nová kolekce AppExchange Genie obsahuje 18 partnerů Genie s aplikacemi a experty, kteří pomáhají firmám automatizovat relevantní reklamu, obohacovat profily zákazníků a rozšiřovat možnosti dat v reálném čase se Salesforce.

Zákazník 360: První CRM v reálném čase na světě
Díky Genie je nyní každé cloudové a oborové řešení Customer 360 automatizované, inteligentní a v reálném čase. Úplný seznam nových inovací společnosti Genie, včetně strategických partnerství, naleznete zde.
• S řešením Sales Cloud Genie může každý obchodní zástupce během videohovorů a hlasových hovorů se zákazníky dostávat pokyny od společnosti Einstein v reálném čase. Reprezentanti se tak mohou přizpůsobit konverzaci a automaticky dostávat doporučení v reálném čase, která mohou zákazníkům nabídnout.
• S řešením Service Cloud Genie může každý servisní zástupce od kontaktního centra až po terén poskytovat proaktivní služby pomocí upozornění v reálném čase a umožnit zástupcům zasáhnout, zapojit zákazníka a vyřešit problémy.
• S řešením Marketing Cloud Genie může každý marketér poskytovat personalizované zprávy napříč kanály, které se v reálném čase přizpůsobují aktivitě zákazníků v různých vlastnostech značky.
• S řešením Commerce Cloud Genie může každý obchodník vytvářet zákazníkům přizpůsobené zážitky, které se v reálném čase přizpůsobují akcím zákazníků, včetně opuštěných nákupních košíků nebo akcí provedených na webových stránkách nebo v mobilní aplikaci.
• V jakémkoli odvětví mohou společnosti využívat jednotný profil a data v reálném čase k poskytování personalizovanějších zkušeností. Například ve zdravotnictví, kde na milisekundách záleží nejvíce, poskytují data v reálném čase ze Salesforce Genie informace pro jednotné hodnocení zdravotního stavu pacientů, které poskytovatelé zdravotní péče používají k přizpůsobení péče o pacienty.
• S Tableau Genie může každá firma sledovat klíčové ukazatele výkonnosti v reálném čase a informovat tak o opatřeních v rámci celého podniku, včetně údajů o nákupech v reálném čase pro prodej, výkyvů případů v reálném čase pro servis a návštěvnosti webu v reálném čase pro marketing.
• S nástrojem MuleSoft Genie může každý podnik odemknout data v reálném čase v jakémkoli moderním nebo starším systému.
• S aplikací Slack Genie může vedoucí IT okamžitě zvýšit efektivitu tím, že umožní týmům automaticky zobrazovat data v reálném čase z jakéhokoli kanálu pomocí inteligentních pracovních postupů.

Dostupnost
• Salesforce Genie je dnes všeobecně k dispozici.

Související příspěvky

České firmy AI rychle adoptují, ale zůstávají u základních funkcí
Články

České firmy AI rychle adoptují, ale zůstávají u základních funkcí

25. 10. 2025
AWS Cloud Day Prague 2025 keynote
Články

AWS Cloud Day Prague 2025: Amazon vsadil na umělou inteligenci a evropskou datovou suverenitu

24. 10. 2025
SpaceX vynesla další sérii 60 družic sítě Starlink
Zprávičky

Thales, Airbus a Leonardo spojí vesmírné aktivity, budou konkurovat Starlinku

24. 10. 2025
Zprávičky

Umělá inteligence ve 45 % odpovědí zkresluje zpravodajský obsah

24. 10. 2025

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Souhlasím se Zásadami ochrany osobních údajů .

Zprávičky

SpaceX vynesla další sérii 60 družic sítě Starlink

Thales, Airbus a Leonardo spojí vesmírné aktivity, budou konkurovat Starlinku

ČTK
24. 10. 2025

Italská skupina Leonardo, francouzská firma Thales a evropský výrobce Airbus se dohodly na spojení

Umělá inteligence ve 45 % odpovědí zkresluje zpravodajský obsah

ČTK
24. 10. 2025

Umělá inteligence (AI) v odpovědích na dotazy uživatelů ve 45 procentech případů zkresluje zpravodajský

Malware se maskuje za aplikaci ČNB, útočníci pak pomocí NFC technologie vybírají peníze z bankomatů

Pavel Houser
24. 10. 2025

Útočník je ve stejném čase fyzicky u bankomatu nebo platebního terminálu. Specialisté společnosti ESET

Volkswagen nevyloučil omezení výroby kvůli nedostatku čipů

ČTK
23. 10. 2025

Automobilový koncern Volkswagen nevyloučil, že bude muset kvůli problémům s dodávkami čipů od nizozemské

Sophos představil XDR řešení pro synchronizované zabezpečení

Kyberútok na automobilku JLR stál podle odhadů britskou ekonomiku 1,9 mld. liber

ČTK
23. 10. 2025

Srpnový kybernetický útok na britskou automobilku Jaguar Land Rover (JLR), kterou vlastní indická společnost

Možnost identifikovat zákazníky na dálku už i v Česku!

Jurečka: Za problémy eDokladů stály nedostatečné testování i kapacity

ČTK
23. 10. 2025

Vicepremiér Marian Jurečka (KDU-ČSL) včera seznámil vládu s vyhodnocením problémů aplikace eDoklady při letošních

Umělá inteligence v IT infrastruktuře

Amazon: Podíl firem s umělou inteligencí letos v ČR stoupl na 29 %

ČTK
22. 10. 2025

Praha 22. října (ČTK) - Podíl tuzemských firem, které využívají umělou inteligenci (AI), se

Přední investor do infrastruktury odmítá investovat do datových center pro AI

ČTK
22. 10. 2025

Americká společnost I Squared Capital, která je předním investorem do infrastrukturních projektů, zatím nebude

Tiskové zprávy

Bezpečné postupy pro vyřazení softwaru a možnosti odkupu

NetApp a Red Hat urychlují modernizaci IT pomocí Red Hat OpenShift Virtualization

Méně dat, více automatizace. EG.D po modernizaci podnikového systému míří k využití AI

Canon ocenil výherce osmého ročníku soutěže Kopírka hledá kancelář

Workshop FEIM 2025 představí nové směry v elektronice pro průmysl 4.0 a medicínu 4.0

Zyxel Networks pomáhá organizacím s implementací směrnice NIS2 a zvyšuje jejich kybernetickou odolnost

Zpráva dne

Neděste se upgradu: Windows 11 Pro na Halloween jen za €20.00 na Goodoffer24

Neděste se upgradu: Windows 11 Pro na Halloween jen za €20.00 na Goodoffer24

Redakce
15. 10. 2025

Halloween je tady a s ním i strašidelné ceny za software! Tak neváhejte a...

Kalendář

Lis 11
Celý den

Umělá inteligence v IT infrastruktuře

Zobrazit kalendář

Komentujeme

Christian Klein, generální ředitel SAP

Digitální suverenita nestojí na ideálech, ale na konkrétních výsledcích

Christian Klein
23. 10. 2025

Diskuse o digitální suverenitě nabývá na celém světě na intenzitě. V dnešní době geopolitické nejistoty a...

Slovník

Full banner

Baud rate

Reklamní nosiče

Kategorie

  • Články
  • Komentujeme
  • Slovník
  • Tiskové zprávy
  • Zprávičky

Portál ITbiz.cz přináší informace z IT a byznysu již od roku 2006. Provozuje jej internetové vydavatelství Nitemedia.  Mezi další naše projekty patří například ABClinuxu.cz a Sciencemag.cz. Na stránce Redakce naleznete informace o redakci a možnostech inzerce.

Rubriky

Akce a události Byznys Cloud Ekomerce Hardware Internet Operační systémy Podnikový software Právo Science Security Technologie Telekomunikace veře Veřejná správa Vývoj a HTML Zpráva dne České IT
Žádné výsledky
Zobrazit všechny výsledky
  • Technologie
  • Byznys
  • Software
  • Hardware
  • Internet
  • Telco
  • Science
  • České IT
  • Události

© 2019 Vydává Nitemedia s.r.o. Hosting zajišťuje Greenhousing.cz.

Tento web používá cookies. Pokračováním dáváte souhlas s jejich používáním. Více na itbiz.cz/soukromi.