• Technologie
  • Byznys
  • Software
  • Hardware
  • Internet
  • Telco
  • Science
  • České IT
  • Události
Žádné výsledky
Zobrazit všechny výsledky
ITBiz.cz
ITBiz.cz
Žádné výsledky
Zobrazit všechny výsledky

Salesforce představuje Genie – novou datovou platformu, která pohání první CRM v reálném čase na světě

Pavel Houser
26. 9. 2022
| Tiskové zprávy

Společnost Salesforce, celosvětový lídr v oblasti CRM, představila Salesforce Genie, nadrozměrnou datovou platformu v reálném čase, která pohání celou platformu Salesforce Customer 360. Díky Genie tak může každá společnost proměnit data v zákaznickou magii a poskytovat bezproblémové, vysoce personalizované služby v oblasti prodeje, služeb, marketingu a obchodu, které se neustále přizpůsobují měnícím se informacím a potřebám zákazníků v reálném čase.
71 % zákazníků již očekává, že každá interakce s firmou bude personalizovaná. Data však zůstávají ve většině společností oddělená a duplicitní. Společnosti mají v průměru 976 samostatných aplikací pro provoz svého podnikání – to je potenciálně 976 verzí jednoho zákazníka, což vede k nesouvislým digitálním zkušenostem. Reagovat na potřeby zákazníků v reálném čase je důležitější než kdy dříve, zároveň je to ale stále náročnější, protože se očekává, že množství dat, která se každoročně vytvářejí, zachycují, replikují a spotřebovávají, se do roku 2026 více než zdvojnásobí. Společnosti proto musí hladce propojit digitální a reálné interakce se zákazníky, aby mohly poskytovat co nejrelevantnější, nejpersonalizovanější a nejpřesvědčivější zážitky, a to v každém okamžiku.
Obchodní zástupce se již nemůže spoléhat na osobní komunikaci, aby uzavřel velký obchod – obchodní zástupci potřebují mít o každém zákazníkovi přehled v reálném čase, založený na reálných i historických datech, aby mohli jednat na základě nejrelevantnějších informací v daném okamžiku a pokaždé. Servisní agent riskuje ztrátu cenného zákazníka, pokud nemá kompletní přehled v reálném čase o každém kontaktním bodě – každý agent potřebuje zdroj pravdy o zákazníkovi v reálném čase. Díky datům o pacientech v reálném čase mohou poskytovatelé zdravotní péče poskytovat proaktivní poradenství a doporučení ohledně péče.
„Každý vedoucí pracovník chce využívat data v reálném čase k vytváření přesvědčivých a personalizovaných zákaznických zkušeností – v tomto novém digitálním světě záleží na milisekundách,“ řekl David Schmaier, prezident a produktový ředitel společnosti Salesforce. „Proto jsme vytvořili Genie, naši nejvýznamnější inovaci na platformě Salesforce. Díky Genie je každá část Customer 360 automatizovanější, inteligentnější a pracuje v reálném čase.“

Salesforce Genie: Sjednocení dat pro vytvoření grafu zákazníků v reálném čase a jediného zdroje pravdy
Salesforce Genie jako srdce systému Customer 360 v reálném čase přijímá a ukládá datové toky v reálném čase v obrovském měřítku a kombinuje je s transakčními daty Salesforce. Genie obsahuje vestavěné konektory, které přinášejí data ze všech kanálů (mobilní, webové, API), starší data prostřednictvím MuleSoft a historická data z vlastních datových bank.
Genie transformuje a harmonizuje data do grafu zákazníků v reálném čase – jednotného záznamu profilu zákazníka. Protože je Genie vytvořen s využitím metadatového modelu Salesforce, je vše v grafu zákazníka viditelné a využitelné napříč celým systémem Customer 360, každým oborovým řešením, službou AppExchange a zákaznickými aplikacemi.
Díky Genie mohou služby automatizace Einstein AI a Flow využívat sílu hyperskalárních dat v reálném čase a umožnit tak dynamičtější a citlivější akce a zapojení. Einstein, který každý den generuje více než 175 miliardami předpovědí, nyní může poskytovat personalizaci a předpovědi na základě dat v reálném čase. Automatizace Flow, která zákazníkům každý měsíc ušetří více než 100 miliard hodin, může nyní využívat data v reálném čase k automatickému spouštění akcí.
Genie běží na Hyperforce, veřejné cloudové infrastruktuře společnosti Salesforce. Hyperforce zajišťuje kontrolu rezidence dat, zabezpečení, ochrany soukromí a dodržování předpisů a má zabudované funkce pro etiku dat, které řídí data a zvyšují důvěru zákazníků.

Partnerství rozšiřují možnosti Genie o data, umělou inteligenci a inovace v oblasti reklamy:
• Bezpečné sdílení otevřených dat v reálném čase mezi Salesforce a Snowflake umožňuje Genie přímý přístup k datům uloženým ve Snowflake a naopak, což umožňuje 360° pohled na zákazníka v reálném čase napříč oběma platformami bez nutnosti přesouvat nebo duplikovat data.
• Technologie „Bring your own AI“ s Amazon SageMaker umožňuje organizacím a jejich datovým vědcům využívat SageMaker, cloudovou platformu strojového učení společnosti Amazon, přímo s Einsteinem, technologií AI společnosti Salesforce, k vytváření nových modelů AI přizpůsobených jedinečným potřebám jejich podniku a jejich používání v reálném čase v rámci Customer 360.
• Reklama první strany s partnery, jako jsou Amazon Ads nebo Meta, umožňuje nové integrace pro aktivaci reklamy a agregované poznatky – podporované jednotnými daty první strany ze Salesforce CDP pro personalizovanější a efektivnější marketing ve velkém měřítku.
• Nová kolekce AppExchange Genie obsahuje 18 partnerů Genie s aplikacemi a experty, kteří pomáhají firmám automatizovat relevantní reklamu, obohacovat profily zákazníků a rozšiřovat možnosti dat v reálném čase se Salesforce.

Zákazník 360: První CRM v reálném čase na světě
Díky Genie je nyní každé cloudové a oborové řešení Customer 360 automatizované, inteligentní a v reálném čase. Úplný seznam nových inovací společnosti Genie, včetně strategických partnerství, naleznete zde.
• S řešením Sales Cloud Genie může každý obchodní zástupce během videohovorů a hlasových hovorů se zákazníky dostávat pokyny od společnosti Einstein v reálném čase. Reprezentanti se tak mohou přizpůsobit konverzaci a automaticky dostávat doporučení v reálném čase, která mohou zákazníkům nabídnout.
• S řešením Service Cloud Genie může každý servisní zástupce od kontaktního centra až po terén poskytovat proaktivní služby pomocí upozornění v reálném čase a umožnit zástupcům zasáhnout, zapojit zákazníka a vyřešit problémy.
• S řešením Marketing Cloud Genie může každý marketér poskytovat personalizované zprávy napříč kanály, které se v reálném čase přizpůsobují aktivitě zákazníků v různých vlastnostech značky.
• S řešením Commerce Cloud Genie může každý obchodník vytvářet zákazníkům přizpůsobené zážitky, které se v reálném čase přizpůsobují akcím zákazníků, včetně opuštěných nákupních košíků nebo akcí provedených na webových stránkách nebo v mobilní aplikaci.
• V jakémkoli odvětví mohou společnosti využívat jednotný profil a data v reálném čase k poskytování personalizovanějších zkušeností. Například ve zdravotnictví, kde na milisekundách záleží nejvíce, poskytují data v reálném čase ze Salesforce Genie informace pro jednotné hodnocení zdravotního stavu pacientů, které poskytovatelé zdravotní péče používají k přizpůsobení péče o pacienty.
• S Tableau Genie může každá firma sledovat klíčové ukazatele výkonnosti v reálném čase a informovat tak o opatřeních v rámci celého podniku, včetně údajů o nákupech v reálném čase pro prodej, výkyvů případů v reálném čase pro servis a návštěvnosti webu v reálném čase pro marketing.
• S nástrojem MuleSoft Genie může každý podnik odemknout data v reálném čase v jakémkoli moderním nebo starším systému.
• S aplikací Slack Genie může vedoucí IT okamžitě zvýšit efektivitu tím, že umožní týmům automaticky zobrazovat data v reálném čase z jakéhokoli kanálu pomocí inteligentních pracovních postupů.

Dostupnost
• Salesforce Genie je dnes všeobecně k dispozici.

Související příspěvky

Tiskové zprávy

Novinky v Acronis Cyber Protect Cloud: přímé zálohování a archivace e-mailů v Microsoft 365

16. 6. 2025
Tiskové zprávy

Česko si drží v některých oblastech digitalizace vedoucí postavení, v těch dosud problematických se výrazně zlepšuje

16. 6. 2025
Zprávičky

Operátoři loni zvýšili investice o 3,5 miliardy na 23 miliard korun

16. 6. 2025
Eyal Heiman, Cato Networks
Články

Pro Cato je Praha klíčové centrum inovací v kybernetické bezpečnosti

16. 6. 2025

Zprávičky

Operátoři loni zvýšili investice o 3,5 miliardy na 23 miliard korun

ČTK
16. 6. 2025

Telekomunikační firmy investovaly v loňském roce celkem 23 miliard korun, což je o 3,5

AI snižuje důležitost formálního vzdělání, říká studie PwC

ČTK
15. 6. 2025

Zavádění umělé inteligence (AI) na pracoviště výrazně zvyšuje produktivitu zaměstnanců i tržby firem. V

750 zaměstnanců ČSOB se díky Atosu zvládlo rychle přesunout do domácích kanceláří

Čínská společnosti Tencent zvažuje koupi jihokorejského vývojáře Nexon

ČTK
14. 6. 2025

Čínský internetový gigant Tencent Holdings zvažuje možnost nákupu jihokorejského vývojáře her Nexon. Tencent hledá

Nvidia a Perplexity AI plánují evropské modely AI, zapojí se také Slovensko

ČTK
13. 6. 2025

Americký výrobce vyspělých polovodičů Nvidia a a start-up Perplexity AI uzavřely partnerství pro vytvoření

OpenAI chce podle médií peníze od investorů ze Saúdské Arábie, Indie a emirátů

ČTK
13. 6. 2025

Americká společnosti OpenAI, která je průkopníkem v oblasti generativní umělé inteligence (AI), jednala se

Jeden z prvních počítačů Apple se v USA vydražil za více než 223 000 dolarů

Piráti podali oznámení na šéfa IT z MPSV Trpkoše, dle něj byly zakázky v pořádku

ČTK
12. 6. 2025

Piráti podali trestní oznámení na šéfa sekce IT ministerstva práce Karla Trpkoše kvůli zadávání

Policie zřejmě získá snadnější přístup do rejstříku trestů a evidence přestupků

ČTK
12. 6. 2025

Policie pravděpodobně získá snadnější přístup do rejstříku trestů a evidence přestupků. Umožnit to má

Vláda projedná novelu, která zpřesní pravomoci NÚKIB

Nová pravidla pro kybernetickou bezpečnost Senát schválil

ČTK
12. 6. 2025

Vyloučení technologií, které by mohly představovat bezpečnostní riziko pro stát, má umožnit zákon o

Tiskové zprávy

Novinky v Acronis Cyber Protect Cloud: přímé zálohování a archivace e-mailů v Microsoft 365

Česko si drží v některých oblastech digitalizace vedoucí postavení, v těch dosud problematických se výrazně zlepšuje

O2 zavádí do své sítě samostatné 5G jádro (5G stand alone)

AI agenti místo „noreply“ v nové platformě Salesforce

AI vyžaduje kontext i ve veřejné správě

ZEBRA SYSTEMS vyhlásila nejlepší lokální partnery za rok 2024

Zpráva dne

Květen je měsícem růstu, můžete růst s Windows 11 jen za €20.00!

Květen je měsícem růstu, můžete růst s Windows 11 jen za €20.00!

Redakce
15. 5. 2025

Kupte Windows 11 CDkey od Goodoffer24.com a můžete růst s tímto OS jak při...

Videa ITBiz.cz

Glenn Mallon, Dell Technologies

Elektronická recepční

FORXAI Mirror

Kamery pro průmysl a detekci požárů

Kamery pro vyhodnocení spokojenosti zákazníků

Kalendář

Zář 22
22. září @ 8:00 - 26. září @ 17:00

EMO Hannover 2025

Říj 1
Celý den

Cyber Attacks

Říj 21
Celý den

Bezpečnosť a dostupnosť dát

Zobrazit kalendář

Komentujeme

Chvála černých skřínek

Malé modely AI mají být velkým trendem

Pavel Houser
3. 1. 2025

V záplavě prognóz technologického vývoje (nejen) v roce 2025 zde prozatím trochu zapadlo jedno téma, které...

Odebírat newsletter

Zásady ochrany osobních údajů.

Zkontrolujte svoji doručenou poštu a potvrďte odběr.

Slovník

Export manager

Moodle

AltaVista

Kategorie

  • Články
  • Komentujeme
  • Slovník
  • Tiskové zprávy
  • Zprávičky

Portál ITbiz.cz přináší informace z IT a byznysu již od roku 2006. Provozuje jej internetové vydavatelství Nitemedia. Hosting zajišťuje společnost Greenhousing.cz. Mezi další naše projekty patří například ABClinuxu.cz a Sciencemag.cz. Na stránce Redakce naleznete informace o redakci a možnostech inzerce.

Rubriky

Akce a události Byznys Cloud Ekomerce Hardware int Internet Operační systémy Podnikový software Právo Science Security Technologie Telekomunikace Veřejná správa Vývoj a HTML Zpráva dne České IT

Píšeme jinde

RSS ScienceMag RSS

  • Rychlý diagnostický test kolorektálního karcinomu
  • Vědomí je termín naprosto pustý. A umělá inteligence vtělená do kamene
  • Vědci dokázali detekovat světlo procházející celou lidskou hlavou

RSS AbcLinuxu RSS

  • Týden v GNOME a Týden v KDE Plasma (13. a 14. června 2025)
  • Kali Linux 2025.2
  • Dánské ministerstvo pro digitální záležitosti má v plánu přejít na Linux a LibreOffice

Newsletter

Zásady ochrany osobních údajů.

Zkontrolujte svoji doručenou poštu a potvrďte odběr.

Žádné výsledky
Zobrazit všechny výsledky
  • Technologie
  • Byznys
  • Software
  • Hardware
  • Internet
  • Telco
  • Science
  • České IT
  • Události

© 2019 Vydává Nitemedia s.r.o. Hosting zajišťuje Greenhousing.cz.

Tento web používá cookies. Pokračováním dáváte souhlas s jejich používáním. Více na itbiz.cz/soukromi.