• Technologie
  • Byznys
  • Software
  • Hardware
  • Internet
  • Telco
  • Science
  • České IT
  • Události
Žádné výsledky
Zobrazit všechny výsledky
ITBiz.cz
ITBiz.cz
Žádné výsledky
Zobrazit všechny výsledky

Salesforce rozšiřuje Flow Automation Suite

Pavel Houser
10. 5. 2022
| Tiskové zprávy

Společnost Salesforce, globální lídr v oblasti CRM, oznámila na konferenci TrailblazerDX inovace v řešení Salesforce Flow, které je kompletní sadou automatizačních technologií a zákazníkům pomáhá rychle automatizovat jakýkoli složitý podnikový proces na platformě Salesforce Customer 360 Platform. Služba Flow, postavená na low-code platformě Salesforce, rychle přináší hodnotu, když podporuje práci lidí, zjednodušuje procesy a integruje systémy.
Vzhledem k tomu, že firmy čelí nejisté ekonomické situaci, kdy dochází k inflaci, narušení dodavatelských řetězců a nedostatku pracovních sil, pomáhá automatizace nahradit únavné manuální úkoly automatizovanými procesy, které zrychlují produktivitu a poskytují lepší služby zákazníkům – a to ve velkém měřítku. Ve skutečnosti až 91 % organizací uvádí, že potřebují řešení, která automatizují procesy, aby mohly zvládnout více s menším úsilím, a 77 % pracovníků říká, že jim automatizace poskytla čas na prohloubení vztahů se zákazníky a dalšími zúčastněnými stranami.
Díky řešení Flow mohou nyní pracovníci služeb automaticky směrovat práci napříč globálními týmy a digitálními kanály a poskytovat tak personalizovanější služby nejhodnotnějším klientům. Správci majetku se mohou více soustředit na výnosy pro klienty díky automatizaci opakovaného zadávání dat a zefektivnění procesů náročných na data, jako je například odsouhlasení hotovosti a akcií. Poskytovatelé zdravotní péče mohou zlepšit služby pacientů tím, že automatizují procesy doporučování a správu účtování, aby se pacientům rychle dostalo potřebné péče. A manažeři dodavatelských řetězců mohou sjednotit data a integrovat odlišné starší systémy, aby zefektivnili plnění objednávek a řízení dodavatelů.
„Automatizací manuálních procesů ve svých firmách pomocí Salesforce Flow ušetří našim zákazníkům každý měsíc 109 miliard hodin práce. Zaměstnanci tak mají více času na práci s vyšší přidanou hodnotou,“ řekl Patrick Stokes, výkonný viceprezident a generální ředitel Salesforce Platform. „Jedná se o automatizaci na jediné, jednotné CRM platformě. Nové funkce ve Flow poskytují uživatelům možnost spouštět flows z analytických panelů, používat low-code postupy pro snadnou integraci s jakýmkoli systémem a komunikovat s flows přímo ve Slacku, kde lidé tráví většinu svého času. Je to víc než jen automatizace – je to jako magie. Naši zákazníci ušetří každý měsíc 109 miliard hodin, když ve svých firmách využívají Salesforce Flow k automatizaci manuálních procesů. Zaměstnanci tak získají čas, aby se mohli věnovat práci s vyšší přidanou hodnotou.”

Salesforce Flow: Poskytování automatizace v masivním měřítku
Pomocí služby Salesforce Flow mohou zákazníci automatizovat širokou škálu podnikových procesů. Flows shromažďují data a pak na jejich základě jednají, čímž pomáhají zákazníkům pracovat chytřeji, nikoli složitěji, a šetří čas tím, že složité podnikové procesy zvládají pomocí kliknutí, nikoli programování.
• V březnu 2022 provedla společnost Salesforce na Salesforce Platform 1,3 bilionu automatizací, což představuje 2,19 bilionu dolarů** v hodnotě pro zákazníky. To je 1,3 bilionu případů, kdy někdo nemusel psát e-mail, nastavovat oznámení, měnit stavové pole nebo ručně duplikovat data.
• V březnu 2022 zákazníci Salesforce díky automatizaci procesů ušetřili 109*** miliard hodin práce.
• Zákazníci Salesforce denně spustí 44 miliard pracovních postupů a procesů.
• Více než 900 připravených pracovních postupů, botů a RPA řešení od partnerů jako Chargent, GetFeedback a 7Summits bude prostřednictvím Salesforce AppExchange dostupných pro použití v různých cloudech a odvětvích.

Novinky ve službě Salesforce Flow
Salesforce pokračuje v investicích do služby Flow a uvádí na trh nové funkce, které usnadňují práci a zároveň plynule poskytují služby, které zákazníky zaujmou. Flows shromažďují data a následně na jejich základě jednají, čímž pomáhají lidem pracovat chytřeji, nikoli složitěji, a šetří čas tím, že zvládají složité podnikové procesy bez nutnosti rozsáhlého vývoje.
• Podpora lidí: Nový Flow in Slack kombinuje možnosti spolupráce ve Slacku s výkonem low-code automatizačních nástrojů Salesforce, aby bylo možné vyvolat rozvětvené obchodní procesy vytvořené ve Flow přímo ve Slacku, kde již probíhá práce a spolupráce.
• Úchvatné procesy: Nové Flow Actions umožňují zákazníkům spouštět pracovní postupy v Salesforce Flow přímo z panelu Tableau, což jim umožňuje přecházet od poznatků k činnostem a eliminovat problémy, které vznikají při přepínání mezi více aplikacemi, ve kterých pracujeme. Flow Orchestration navíc využívá automatizaci ke zjednodušení vícekrokových a víceuživatelských procesů.
• Hladká integrace: Nový Flow Integration* umožňuje administrátorům a vývojářům integrovat data z libovolného systému pomocí kliknutí a vyvolávat procesy v libovolném flow.  Flow RPA navíc využívá technologii robotické automatizace procesů od společnosti MuleSoft – nativně integrovanou do Salesforce Flow –, která umožňuje přinášet data nebo provádět akce z jakéhokoli staršího systému, a umožňuje tak automatizovat každý krok pracovního postupu od začátku do konce.
Flow nyní navíc obsahuje funkci low-code testování, která umožňuje administrátorům a vývojářům bez programování vytvářet automatizované testování napříč jejich flows. Zákazníci nyní také mohou vidět jednotný přehled všech svých spuštěných automatizací napříč systémy pro řízení jednotlivých verzí.

Zákazníci inovují a prosperují díky automatizaci 
Zákazníci Salesforce ze všech odvětví, včetně společností Vonage, RBC Wealth Management a ENGIE, využívají automatizaci pro zlepšení svých pracovních postupů a zvýšení hodnoty svého podnikání:

„Jako globální lídr v oblasti podnikové cloudové komunikace neustále hledáme způsoby, jak zvýšit produktivitu a efektivitu,“ řekl Savinay Berry, výkonný viceprezident pro produkty a inženýring ve společnosti Vonage. „Řešení Salesforce nám pomohla automatizovat pracovní postupy, které našim týmům umožňují snadnější spolupráci, zvyšují hodnotu pro zákazníky a podporují naši mezinárodní expanzi.“

Související příspěvky

Tiskové zprávy

Společnost QNAP představuje myQNAPcloud One Beta

11. 7. 2025
Kryptoměny a jejich ekonomika
Zprávičky

Bitcoin pokračuje v růstu na další rekordy, překonal hranici 118 000 dolarů

11. 7. 2025
Zprávičky

Hackeři ukradli data 5,7 milionu zákazníků australských aerolinek Qantas

11. 7. 2025
Meta lákala zaměstnance OpenAI na bonus ve výši 100 milionů dolarů
Zprávičky

Muskova společnost xAI představila novou verzi chatbota Grok 4

11. 7. 2025

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Souhlasím se Zásadami ochrany osobních údajů .

Zprávičky

Kryptoměny a jejich ekonomika

Bitcoin pokračuje v růstu na další rekordy, překonal hranici 118 000 dolarů

ČTK
11. 7. 2025

Cena bitcoinu dnes pokračuje v prudkém růstu. Kolem 8:30 SELČ se vyšplhala na další

Hackeři ukradli data 5,7 milionu zákazníků australských aerolinek Qantas

ČTK
11. 7. 2025

Hackeři v rámci rozsáhlého kybernetického útoku z minulého týdne ukradli data 5,7 milionu zákazníků

Meta lákala zaměstnance OpenAI na bonus ve výši 100 milionů dolarů

Muskova společnost xAI představila novou verzi chatbota Grok 4

ČTK
11. 7. 2025

Americká společnost xAI miliardáře Elona Muska představila nový model chatbota Grok 4. Ten má

Sophos představil XDR řešení pro synchronizované zabezpečení

Ministerstvo vnitra odhalilo kybernetický útok, údaje občanů neunikly

ČTK
10. 7. 2025

Ministerstvo vnitra odhalilo kybernetický útok na jeden ze systémů úřadu, oznámil dnes na tiskové

Český T-Mobile vyčleňuje vysílače do samostatné firmy

Na Slovensku skončila největší elektronická aukce mobilních frekvencí

ČTK
10. 7. 2025

Na Slovensku včera skončila největší elektronická aukce mobilních frekvencí v historii země. Vynesla rekordní

Vláda zakázala používat ve státní správě produkty čínské společnosti DeepSeek

ČTK
9. 7. 2025

Vláda zakázala používat ve státní správě jakékoli produkty čínské společnosti DeepSeek. Rozhodla tak na

Nvidia jako první firma na burze dosáhla tržní hodnoty 4 bilionů dolarů

ČTK
9. 7. 2025

Americký výrobce čipů Nvidia se stal celosvětově první firmou s akciemi na burze, jejíž

Vláda zavede sedmiprocentní digitální daň pro internetové giganty

Při kyberútoku v Nemocnici Nymburk mohly uniknout osobní údaje pacientů

ČTK
9. 7. 2025

Při kyberútoku v Nemocnici Nymburk z minulého týdne mohly uniknout osobní údaje pacientů. Zda

Tiskové zprávy

Společnost QNAP představuje myQNAPcloud One Beta

Acer slaví několikanásobné ocenění cenou Red Dot Product Design Awards 2025

Acer for Business EMEA překonává růst trhu

Nejnovější modely Acer Chromebook Plus nyní s 12měsíčním balíčkem Google AI Pro včetně služby NotebookLM zdarma

ANECT mění vedení společnosti a posiluje management

Optimize by Acer: nejnovější evoluce v oblasti podnikových záručních podmínek

Zpráva dne

Květen je měsícem růstu, můžete růst s Windows 11 jen za €20.00!

Květen je měsícem růstu, můžete růst s Windows 11 jen za €20.00!

Redakce
15. 5. 2025

Kupte Windows 11 CDkey od Goodoffer24.com a můžete růst s tímto OS jak při...

Kalendář

Zář 22
22. září @ 8:00 - 26. září @ 17:00

EMO Hannover 2025

Říj 1
Celý den

Cyber Attacks

Říj 21
Celý den

Bezpečnosť a dostupnosť dát

Zobrazit kalendář

Komentujeme

Chvála černých skřínek

Malé modely AI mají být velkým trendem

Pavel Houser
3. 1. 2025

V záplavě prognóz technologického vývoje (nejen) v roce 2025 zde prozatím trochu zapadlo jedno téma, které...

Slovník

IrfanView

E1

Ventrilo

Kategorie

  • Články
  • Komentujeme
  • Slovník
  • Tiskové zprávy
  • Zprávičky

Portál ITbiz.cz přináší informace z IT a byznysu již od roku 2006. Provozuje jej internetové vydavatelství Nitemedia. Hosting zajišťuje společnost Greenhousing.cz. Mezi další naše projekty patří například ABClinuxu.cz a Sciencemag.cz. Na stránce Redakce naleznete informace o redakci a možnostech inzerce.

Rubriky

Akce a události Byznys Cloud Ekomerce Hardware Internet Operační systémy Podnikový software Právo Science Security Technologie Telekomunikace Veřejná správa Vývoj a HTML Zpráva dne České IT

Píšeme jinde

RSS ScienceMag RSS

  • Střevní mikrobiom mohl ovlivnit i růst mozku předků člověka
  • 3I/ATLAS: Mezihvězdný objekt je možná nejstarší kometou, kterou jsme kdy spatřili
  • Úpadek vědy a konec civilizací

RSS AbcLinuxu RSS

  • Počítačová hra DOGWALK
  • AI řešení náboru pracovníku pro McDonald's mělo přihlašovací jméno 123456 a heslo 123456
  • Visual Studio Code a VSCodium 1.102
Žádné výsledky
Zobrazit všechny výsledky
  • Technologie
  • Byznys
  • Software
  • Hardware
  • Internet
  • Telco
  • Science
  • České IT
  • Události

© 2019 Vydává Nitemedia s.r.o. Hosting zajišťuje Greenhousing.cz.

Tento web používá cookies. Pokračováním dáváte souhlas s jejich používáním. Více na itbiz.cz/soukromi.