Samsung na veletrhu IFA 2015 představil rozšířené portfolio displejů pro komerční použití SMART Signage

10. září 2015 11:30 0 komentářů

Společnost Samsung Electronics Co., Ltd. představila na berlínském veletrhu spotřební elektroniky IFA 2015 nejnovější modely z řady inovovaných SMART Signage displejů určených pro evropský trh. Tyto působivé, atraktivní obrazovky jsou ideální volbou pro jakékoli podnikání nebo prostředí obchodů.

Vzhledem k tomu, že veřejné plochy, kde je možné přirozeně zapůsobit na zákazníka, jsou čím dál více přeplněné lidmi i reklamou, technologie vysoce výkonných displejů mohou obchodníkům nabídnout velkou výhodu oproti konkurentům a pomohou doručit a správně zacílit požadovaný obsah,” řekl Seok-gi Kim, Senior viceprezident divize Visual Display Business společnosti Samsung Electronics. „Veletrh IFA 2015 je pro nás skvělou příležitostí, jak ukázat pokrok, kterého jsme dosáhli v oblasti SMART Signage displej technologií. Pomáháme firmám vytvářet nové obchodní příležitosti a umožňujeme jim měnit způsob doručení informací cílovým skupinám podle aktuálních a měnících se požadavků.” Zobrazovací technologie Samsung přináší čistší obraz vyšší kvality a zřetelnou a působivou prezentaci informací, kterou ocení zákazníci i zaměstnanci. Navíc přináší nové příležitosti k vyšším ziskům a produktivitě. Flexibilní řada LED signage displejů zahrnuje modely pro vnitřní, ale i venkovní použití, ergonomické byznys monitory a univerzální hybridní obrazovky TV signage. Kromě toho Samsung během veletrhu poodhalil budoucnost a představí vizualizaci byznys a obchodního prostředí příštích let.

Prodejna budoucnosti

Návštěvníci veletrhu IFA 2015 mohou nahlédnout do obchodního domu budoucnosti prostřednictvím interaktivních a informativních displejů umístěných v jedinečné expozici Samsung Electronics. Řada obrazovek určených pro prodejní prostory zpříjemňuje zákazníkům svými cílenými informacemi nakupování. Nové technologie dokážou sledovat pohyb zákazníka a jeho zájmy a na základě těchto informací mu cíleně zobrazují reklamní obsah na všech obrazovkách, kolem kterých se právě pohybuje. Nabízí mu pohled do virtuální zkušební kabinky a zrcadlové displeje a malé signage obrazovky doporučují další vhodně kombinovatelné módní kousky či doplňky z interaktivního katalogu, případně zvýrazní výhodnou koupi produktů v akci.

Samsung úplně poprvé představí OLED transparentní displej. OLED display Samsung, tenký, samosvíticí (self-lighting) panel, poskytuje ideální dynamické řešení interiérového designu. Zákazníky v prodejně informace osloví, ať se na panel podívají z kteréhokoli úhlu. Výjimečný jas displeje (150 cd/m2), vysoká propustnost (45 %) a vysoce kvalitní snímky (CDI 98 %) také pomáhají přitáhnout pozornost nakupujících a zvýšit tak zásah propagačního a informačního obsahu.

Okouzlující LED Signage

Vzhledem k rostoucí poptávce ze strany firem, obchodů, sportovních a zábavních zařízení, ale i prostředků hromadné dopravy Samsung rozšiřuje nabídku LED Signage technologií. I díky akvizici společnosti YESCO Electronics, výrobci LED displejů, která proběhla na jaře 2015, je nyní Samsung připraven přinášet vynikající kvalitu obrazu, větší odolnost a spolehlivou technickou podporu.

Samsung LED Signage displeje pro interiér, které budou v Evropě dostupné od září, jsou konfigurovány s jemnou roztečí pixelů 1,5mm a 2,5mm (vzdálenost mezi pixely) a vrchními diodami, které poskytují hlubší kontrast a velmi realistický obraz.

LED displeje procházejí přísnou kalibrací v továrně i v terénu, aby byla zajištěna plynulost a přesnost obrazové prezentace i v extrémních teplotních a povětrnostních podmínkách. Navíc jsou Samsung LED Signage displeje dostupné v pravoúhlých i zakřivených formátech, aby se daly snadno nainstalovat do různých prostředí a aby maximálně vyhověly potřebám jednotlivých subjektů.

All-in-One displeje pro propagaci i zábavu

Řada Samsung SMART Signage TV (SSTV) RHE kombinuje výhody digitálních displejů s vynikací obrazovou kvalitou a schopností zaujmout každého diváka, jakou přinášejí televizory. Tyto modely rozšiřují možnosti zobrazování obsahu pro malé a střední podniky (SMBs) a malé domácí kanceláře. All-in-one SSTV RHE displeje umožňují firmám okamžitě vytvářet a vysílat vlastní informativí a zábavný obsah včetně textu, obrázků, videí, propagačních banerů a živého vysílání.

Obrazovky SSTV RHE jsou vybaveny softwarem pro správu obsahu, Samsung MagicInfo Express Content Creator 2. S tímto softwarem mohou firmy navrhovat, časově naplánovat a průběžně aktualizovat speciální promoakce efektivně, snadno a levněji, protože s každou změnou v nabídce není potřeba přetisknout stohy letáků.

Byznys monitory – ergonomie a vyšší produktivita

Řada SMART Signage monitorů orientovaných na byznys prostředí zvyšuje efektivitu na pracovišti tím, že poskytuje větší pohodlí a komfort. Tyto monitory jsou all-in-one, univerzální alternativou k tradičním kancelářským displejům, které jsou často složité a nákladné na údržbu:

  • Prohnuté monitory SE790C a SE650C – jejich design přirozeně kopíruje křivku lidského oka, minimalizují únavu a zároveň reflexní odraz, který je běžný u plochých monitorů. Monitory jsou vybaveny výškově nastavitelným stojanem (HAS) a zároveň je možné upravit si úhel pohledu podle vlastních potřeb. Díky tomu se uživatelům pracuje pohodlněji a vydrží u monitoru déle.
  • Monitory s bezdrátovým nabíjením SE370 – v září vstoupí na evropský trh novinka v podobě vůbec prvního monitoru SE370 (24- a 27palcové modely), který nabídne integrované bezdrátové nabíjení pro všechna mobilní zařízení podporující Qi. Model SE370 slučuje více nabíjecích portů do jediné kruhové plochy, kde lze bezdrátově nabíjet, čímž je pracovní plocha oprostěna od změti kabelů a různých portů.

Komentáře

RSS 

Komentujeme

Microsoft a GitHub

Pavel Houser , 13. červen 2018 13:30
Pavel Houser

Transakce v hodnotě 7,5 miliardy dolarů je dost velká i na poměry Microsoftu, takže se prodejem GitH...

Více







RSS 

Zprávičky

E-shopy českých řetězců: Lidl, Globus, DM drogerie

ČTK , 19. červen 2018 16:32

Loni stouply tržby českých e-shopů o 18 % na 115 miliard Kč. On-line nakupuje potraviny již 26 % Čec...

Více 0 komentářů

Virtuální realita přinese revoluci srovnatelnou s robotizací

Pavel Houser , 19. červen 2018 11:23

Firmy budou na změny související se zaváděním virtuální reality reagovat další centralizací procesů....

Více 0 komentářů

Digital Broadcasting rozšířila síť DVB-T2 na 85 % populace

ČTK , 19. červen 2018 08:00

Digital Broadcasting začal přechodovou síť budovat loni v červenci v Praze....

Více 0 komentářů

Kalendář

17. 06.

21. 06.
Cyber Week 2018
19. 06.

22. 06.
Automatica 2018
23. 06.

24. 06.
Maker Faire Prague 2018

Starší zprávičky

Manažeři France Télécom půjdou před soud kvůli sebevraždám

ČTK , 18. červen 2018 12:47

Vlna sebevražd ve France Télécom (dnes Orange) začala v roce 2008 a vyžádala si desítky životů. ...

Více 0 komentářů

Zranitelnosti chytrých aut pod lupou

Pavel Houser , 18. červen 2018 12:43

Nástroje podvodníků se zaměřují především na extendery, které poskytují přístup k uzavřeným funkcím ...

Více 0 komentářů

Foxconn otevře severoamerické ústředí ve Wisconsinu

ČTK , 18. červen 2018 00:00

Foxconn již loni oznámil, že ve Wisconsinu investuje 10 miliard dolarů do výstavby továrny na LCD....

Více 0 komentářů

Češi obměňují počítač za šest let, dvakrát déle než vyspělý svět

ČTK , 16. červen 2018 08:00

Výpočetní techniku si na leasing v tuzemsku pořizuje 23 % firem, ve vyspělých zemích jsou to až 3/4 ...

Více 3 komentářů