Samsung otevírá první servisní centrum v Praze

16. březen 2012 10:06

Nové centrum pro zákazníky slouží primárně jako servisní centrum, po dobu opravy se mohou zájemci v showroomu seznámit s novými produkty či je rovnou na místě zakoupit. Ve spodním patře bude tréninkové a technické centrum pro obchodní partnery.

Samsung dnes představil nový koncept komunikace se zákazníky v podobě unikátního Zákaznického centra v ulici Ječná, nedaleko náměstí I. P. Pavlova v Praze. Toto Zákaznické centrum v sobě spojuje servisní podporu pro stávající majitele produktů Samsung a showroom, ve kterém si mohou zákazníci podrobně prohlédnout novinky společnosti Samsung z oblasti mobilních technologií, audio-video či IT a rovnou si je zde i zakoupit.

„Nové Zákaznické centrum Samsung propojuje na 320 m2 plochy naše dosavadní přístupy k zákazníkovi – servisní centrum, showroom i prodejnu na jednom místě. Je také tréninkovým místem našich obchodních partnerů, kteří tak budou ještě lépe připraveni na veškeré dotazy zákazníků na prodejnách. V budoucnu plánujeme otevřít tento typ zákaznického centra i v ostatních větších městech České republiky,“ řekl Jin Hwan Kim, prezident společnosti Samsung Electronics v ČR a SK.

Zákaznické centrum Samsung se nachází v centru Prahy – ulice Ječná 36 (roh s ulicí Melounová). Zájemci jej mohou navštívit každý všední den od 9 do 18 hod a v sobotu v čase od 9 do 12 hod. U vybraných typů produktů Samsung poskytne servisní centrum zákazníkům náhradní přístroj po dobu opravy jejich stávajícího.

„Naše nové unikátní Zákaznické centrum bude mimo prémiové služby poskytovat i podporu pro zákazníky s přidanou hodnotou, jako například Smart phone akademie pro seniory. V rámci této akademie bude speciálně vyškolený personál společnosti Samsung usnadňovat osvojení si nejmodernějších technologií i starším zákazníkům,“ dodává servisní manažer společnosti Samsung David Mrzena.

Nové zákaznické servisní centrum navazuje na profesionální přístup servisních techniků společnosti Samsung, kteří jsou odborně vyškoleni a připraveni osobně dojet k zákazníkovi domů a pomoci mu.


RSS 

Komentujeme

Kacířství. Internet prý nepřispěl k ekonomickému růstu

Pavel Houser , 15. prosinec 2018 06:30
Pavel Houser

To, že prorůstání ICT prakticky do všech oblastí našeho života podporuje ekonomický růst, je zdánliv...

Více

Kalendář

29. 01. Reshoper 2019
29. 03.

30. 03.
Czech On-line Expo 2019
01. 04.

05. 04.
SuSEcon 2019







RSS 

Zprávičky

NÚKIB vydal varování před používám softwaru i hardwaru od Huawei

ČTK , 17. prosinec 2018 15:58

Varování podle zákona o kybernetické bezpečnosti znamená, že správci určitých informačních systémů m...

Více 0 komentářů

Ve 34 letech zemřel Colin Kroll, zakladatel sociální sítě Vine

ČTK , 17. prosinec 2018 12:26

Sociální síť Twitter převzala službu pro sdílení krátkých videí Vine v roce 2012....

Více 0 komentářů

Čínský Tencent Music získal z nabídky akcií 1,1 miliardy USD

ČTK , 17. prosinec 2018 08:00

Čínské firmy získaly letos bez zahrnutí Tencent Music ze svých vstupů na akciový trh v USA již 7,9 m...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

ČOI pokutovala e-shopy, 84 % kontrol zjistilo porušení zákonů

Pavel Houser , 16. prosinec 2018 09:00

Česká obchodní inspekce: Někteří provozovatelé e-shopů dlouhodobě neplní zákonné povinnosti....

Více 0 komentářů

Bezpečnostní chyba Facebooku mohla ohrozit 6,8 milionu uživatelů

ČTK , 15. prosinec 2018 10:00

Podle sdělení Facebooku se problém týkal až 1500 aplikací provozovaných 876 vývojáři....

Více 0 komentářů

Katastr nemovitostí na Portálu občana

ČTK , 15. prosinec 2018 08:00

Současně bylo modernizováno prostředí datových schránek....

Více 0 komentářů

Příští rok spustí sítě 5G prvních 25 operátorů

ČTK , 14. prosinec 2018 10:25

Trh hlasových asistentů s umělou inteligencí vzroste příští rok na 250 milionů instalovaných zařízen...

Více 0 komentářů