Samsung otevírá první servisní centrum v Praze

16. březen 2012 10:06

Nové centrum pro zákazníky slouží primárně jako servisní centrum, po dobu opravy se mohou zájemci v showroomu seznámit s novými produkty či je rovnou na místě zakoupit. Ve spodním patře bude tréninkové a technické centrum pro obchodní partnery.

Samsung dnes představil nový koncept komunikace se zákazníky v podobě unikátního Zákaznického centra v ulici Ječná, nedaleko náměstí I. P. Pavlova v Praze. Toto Zákaznické centrum v sobě spojuje servisní podporu pro stávající majitele produktů Samsung a showroom, ve kterém si mohou zákazníci podrobně prohlédnout novinky společnosti Samsung z oblasti mobilních technologií, audio-video či IT a rovnou si je zde i zakoupit.

„Nové Zákaznické centrum Samsung propojuje na 320 m2 plochy naše dosavadní přístupy k zákazníkovi – servisní centrum, showroom i prodejnu na jednom místě. Je také tréninkovým místem našich obchodních partnerů, kteří tak budou ještě lépe připraveni na veškeré dotazy zákazníků na prodejnách. V budoucnu plánujeme otevřít tento typ zákaznického centra i v ostatních větších městech České republiky,“ řekl Jin Hwan Kim, prezident společnosti Samsung Electronics v ČR a SK.

Zákaznické centrum Samsung se nachází v centru Prahy – ulice Ječná 36 (roh s ulicí Melounová). Zájemci jej mohou navštívit každý všední den od 9 do 18 hod a v sobotu v čase od 9 do 12 hod. U vybraných typů produktů Samsung poskytne servisní centrum zákazníkům náhradní přístroj po dobu opravy jejich stávajícího.

„Naše nové unikátní Zákaznické centrum bude mimo prémiové služby poskytovat i podporu pro zákazníky s přidanou hodnotou, jako například Smart phone akademie pro seniory. V rámci této akademie bude speciálně vyškolený personál společnosti Samsung usnadňovat osvojení si nejmodernějších technologií i starším zákazníkům,“ dodává servisní manažer společnosti Samsung David Mrzena.

Nové zákaznické servisní centrum navazuje na profesionální přístup servisních techniků společnosti Samsung, kteří jsou odborně vyškoleni a připraveni osobně dojet k zákazníkovi domů a pomoci mu.


RSS 

Komentujeme

Co s genetickými databázemi?

Pavel Houser , 07. říjen 2018 15:00
Pavel Houser

Jak bylo oznámeno již v letos dubnu, tzv. zabijáka z Golden State odhalily veřejné genetické databáz...

Více

Kalendář

16. 10. Digitální podpora výroby
17. 10.

19. 10.
Future Forces Forum 2018
17. 10. Konfera 2018







RSS 

Zprávičky

Dodavatelé vojenských technologií Harris a L3 Technologies se dohodli na fúzi

ČTK , 16. říjen 2018 08:00

Obě firmy vyrábějí satelity pro sledování a širokopásmové komunikační systémy pro armádu a policii....

Více 0 komentářů

Falešné bankovní aplikace opět pronikly do Google Play

Pavel Houser , 15. říjen 2018 12:27

Objeveno šest aplikací, které vytváří dojem, že pochází od renomovaných bankovních institucí nebo sm...

Více 0 komentářů

Pentagonu unikla data o vojácích a civilních zaměstnancích

ČTK , 15. říjen 2018 08:00

Federální zpráva nedávno varovala před nedostatečnou kybernetickou ochranou vojenských zbraňových pr...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Google se odvolal proti rekordní pokutě od EK za Android

ČTK , 12. říjen 2018 12:35

Případ je poměrně složitý a mohlo by trvat i několik let, než soudci rozhodnou....

Více 0 komentářů

České firmy dominovaly v žebříčku Deloitte CE Technology Fast 50

Pavel Houser , 12. říjen 2018 09:00

Fast 50: Nejrychleji ve střední Evropě rostl český výrobce 3D tiskáren Prusa Research....

Více 0 komentářů

Apple kupuje část evropského dodavatele čipů Dialog

ČTK , 12. říjen 2018 08:00

Apple již dlouhou dobu využívá čipy Dialogu pro správu energie v iPhonu i iPadu....

Více 1 komentářů

Kyocera kupuje svého partnera Janus

Pavel Houser , 11. říjen 2018 10:18

Společnost JANUS bude nově přejmenována na KYOCERA Document Solutions Czech....

Více 0 komentářů