Server Kerio Connect podporuje komunikaci Linky bezpečí

Vlastní poštovní server vyřešil problémy s kapacitou schránek a náklady na provoz.
Společnost GFI Software, dodavatel řešení pro bezpečnost podnikových sítí, oznámila, že Linka bezpečí, telefonická krizová linka pro děti a mladé lidi do 26 let, nasadila a úspěšně využívá Kerio Connect, řešení poštovního serveru pro společnosti a organizace. Díky novému řešení se jí podařilo zefektivnit e-mailovou komunikaci a snížit náklady na provoz.

Organizace Linka bezpečí vyřizuje poměrně intenzivním objem komunikace, jen v roce 2017 pracovníci přijali celkem 151 421 hovorů, do emailové poradny přišlo 2 827 dotazů a proběhlo 2 017 chatů. Organizace využívala od svého vzniku pro provoz e-mailových služeb externího dodavatele, dlouhodobě se však potýkala s nedostatečnou kapacitou schránek. Vzhledem k vysokým nákladům, které dodavatel požadoval za navýšení datové kapacity a některým dalším problémům s provozem mailů, vznikla nakonec myšlenka na provoz vlastního mailového serveru.

„Při výběru vhodného řešení hrály důležitou roli skvělé zkušenosti, které jsme v té době už měli s využitím firewallu Kerio Control,“ řekla Karina Holadová z Linky bezpečí. „Oslovili jsme tedy společnost GFI Software a následně implementovali v našem prostředí mailový server Kerio Connect. Vzhledem k faktu, že součástí našich služeb je i krizová e-mailová poradna pro děti, klademe veliký důraz na bezproblémový a bezpečný provoz e-mailových služeb, což nám tento produkt umožňuje.“

Zmiňovaný Kerio Control zase dává pracovníkům Linky bezpečí pohodlnou a bezpečnou možnost práce přes VPN síť. Oba produkty jsou velmi důležitou součástí IT vybavení Linky bezpečí a pomáhají organizaci v naplňování cíle, kterým je poskytovat kvalitní a snadno dostupnou pomoc dětem, studentům a všem, kteří jednají v jejich zájmu.

Exit mobile version