Softec dosáhl nejvyšší konsolidované tržby v historii

Skupina Softec dnes oznámila, že dosáhla v loňském roce nejvyšší konsolidované tržby ve své historii. Poprvé překonala hranici 20 milionů eur (konkrétně 20,6), což představuje meziroční nárůst o více než 18 %.
Za úspěchem stojí především nové domácí a zahraniční projekty v oblasti pojišťovnictví, bankovnictví nebo finančním poradenství (např. biometrického podepisování). Počet zaměstnanců loni stoupl na 300. Kromě toho oznamuje dvě důležité personální změny – novým ředitelem pro Českou republiku se stává Pavel Doležal, telekomunikace bude mít ve skupině nově na starosti Stanislav Marosz.

Růst obratu byl loni výrazný zejména v pojišťovnictví a finančním poradenství, kde jsou zákazníky Softecu soukromé tuzemské a mezinárodní společnosti. Teritoriálně šlo jak o Česko a Slovensko, tak i o blízké zahraničí. Ve službách pro veřejný sektor skupina udržela úroveň obratu z předchozího roku. Svými výsledky tak potvrdila i v roce 2016 postavení významného poskytovatele SW řešení a konzultačních služeb. Ve svých projektech kladla důraz na optimalizaci procesů, inovativnost řešení a přínos pro klienty.

Peter Morávek, výkonný ředitel skupiny: „Prioritou pro další období zůstane i nadále pomoc našim zákazníkům při digitální transformaci, a to prostřednictvím našich inovativních řešení, dále pak přenos našich zkušeností a řešení do českého a rakouského finančního sektoru, který čeká řada regulací v podobě EU směrnic PSD2, IDD nebo GDPR. Spolu s tím očekávám i další růst naší společnosti.“

Skupina měla ke konci loňského roku 300 zaměstnanců a působila ve 4 městech: Praze, Bratislavě, Žilině a Prievidzi. Její řešení a služby dnes využívají klienti v 16 zemích střední a východní Evropy. K nejvýznamnějším aktuálně patří zákazníci ze skupiny VIG, Generali, Raiffeisen, Orange nebo KBC.

Kromě toho dochází ke dvěma důležitým personálním změnám. Novým ředitelem pro Českou republiku se stal Pavel Doležal, který působil 13 let v předních technologických a finančních společnostech (např. Komerční banka). Jeho úkolem bude posílit značku Softec na českém trhu. Je absolventem Ekonomické fakulty VŠB v Ostravě, obor finance. Mezi jeho záliby patří hlavně cyklistika, kde mj. zastává i roli rozhodčího. Naproti tomu Stanislav Marosz, nový ředitel divize telekomunikačních systémů, pracoval před nástupem do Softecu 11 let ve finančním a poradenském byznysu (Accenture). Je absolventem Univerzity Komenského v Bratislavě, obor management.

Exit mobile version