Společnost Epson zaujala fototiskárnami na veletrhu Reklama Polygraf

04. červen 2018 09:46 0 komentářů

Účastníci veletrhu si mohli vyzkoušet všechny vystavené produkty a sami si ověřit vysokou kvalitu i rychlost tisku.

V pražských Letňanech se ve dnech 29.–31. května 2018 konal již 25. ročník veletrhu Reklama Polygraf, na kterém se představilo velké množství firem z oboru tisku i reklamy. Na veletrhu ani tentokrát nechyběly produkty společnosti Epson, které byly k vidění na stáncích NANOTEC, AWC Morava, TEPEDE, QUENTIN a M&P. Návštěvníci zde mohli získat informace o trendech a novinkách ve využití tiskových zařízení a jejich příslušenství.

Společnost Epson se tento rok rozhodla pro změnu, a tak si tiskárny této značky mohli návštěvníci prohlédnout a vyzkoušet na několika partnerských stáncích. Produktů byla přichystaná celá řada od sublimačních tiskáren SureColor SC-F9300 a SureColor SC‑F6200 (hdK), kvalitních signage tiskáren SureColor SC-S40610, průmyslových barevných tiskáren štítků ColorWorks C7500G, všestranných DTG tiskáren SureColor SC-F2100 a F2000 až po fototiskárny a nátiskové zařízení SureColor SC-P7000 STD a SC-P5000, které se těšily velkému zájmu návštěvníků, díky vysoce přesnému tisku a zářivým barvám. Letos jsme prvně ukázali i SC-T5200, která se hodí pro tisk široké škály vysoce kvalitní grafiky a obrazových materiálů CAD a GIS v designérských a architektonických studiích, kopírovacích střediscích, stavebních a strojírenských společnostech, v maloobchodu i v oblasti vzdělávání.

Účastníci veletrhu si mohli vyzkoušet všechny vystavené produkty a sami si ověřit vysokou kvalitu i rychlost tisku. Pro dotazy směrem k produktům byli na místě přítomni Slávek Gross, Business Account Manager Epson CZ&SK a Martin Lucký, Pre/Post Sales Specialist Epson CZ&SK, na které se zájemci mohli po celou dobu veletrhu obracet se svými dotazy.

Slávek Gross, LFP Manager společnosti Epson CZ & SK, uvádí: „Letos jsme veletrh pojali jinou formou než v letech minulých. Namísto vlastního stánku Epson jsme podpořili naše partnery, a návštěvníkům veletrhu jsme tak mohli ukázat historicky největší počet produktů z našeho portfolia i možnosti, které jim technologie Epson v oblasti tisku nabízí. Největší zájem byl tradičně o Signage stroje a přímý potisk textilu“

Reklama Polygraf nebyla jediným květnovým veletrhem, na kterém byly produkty značky Epson k vidění. Další takovou akcí byla i evropská specializovaná výstava FESPA 2018 v Berlíně, která se rovněž zaměřuje na novinky v oblasti digitálního tisku.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Microsoft a GitHub

Pavel Houser , 13. červen 2018 13:30

Transakce v hodnotě 7,5 miliardy dolarů je dost velká i na poměry Microsoftu, takže se prodejem GitH...

Více







RSS 

Zprávičky

Musk: Favoritem pro evropskou továrnu na baterie Tesly je Německo

ČTK , 21. červen 2018 10:00

Revoluce elektrických aut zvýší do roku 2025 hodnotu evropského trhu s bateriemi na zhruba 250 milia...

Více 0 komentářů

Česko testuje komunikaci mezi auty, vlaky a MHD

ČTK , 21. červen 2018 09:00

Vozidla si budou vyměňovat informace například o tom, jak je vlak daleko od závor, nebo že tramvaj v...

Více 0 komentářů

Xiaomi chce při vstupu na burzu získat až 6,1 miliardy dolarů

ČTK , 21. červen 2018 08:00

Půjde o jednu z největších primárních nabídek akcií v technologickém sektoru za posledních několik l...

Více 0 komentářů

Kalendář

17. 06.

21. 06.
Cyber Week 2018
19. 06.

22. 06.
Automatica 2018
23. 06.

24. 06.
Maker Faire Prague 2018

Starší zprávičky

Kryptoměnovou burzu Bithumb napadli hackeři

ČTK , 20. červen 2018 10:16

Za poslední týden jde již o druhý útok na kryptoměnové burzy v Jižní Koreji. Bitcoin opět klesl....

Více 0 komentářů

Největší australská telekomunikační firma masivně propouští

ČTK , 20. červen 2018 09:52

Telstra dominuje australskému trhu mobilních telefonů a širokopásmových sítí, zisky z pevných sítí a...

Více 0 komentářů

Dotace EU na bezplatné wifi se kvůli chybě systému odkládají

ČTK , 20. červen 2018 08:00

Obce mohly získat poukázku v hodnotě 15 000 eur. Nová výzva bude zveřejněna na podzim....

Více 0 komentářů

E-shopy českých řetězců: Lidl, Globus, DM drogerie

ČTK , 19. červen 2018 16:32

Loni stouply tržby českých e-shopů o 18 % na 115 miliard Kč. On-line nakupuje potraviny již 26 % Čec...

Více 0 komentářů