• Technologie
  • Byznys
  • Software
  • Hardware
  • Internet
  • Telco
  • Science
  • České IT
  • Události
Žádné výsledky
Zobrazit všechny výsledky
ITBiz.cz
ITBiz.cz
Žádné výsledky
Zobrazit všechny výsledky
Home Tiskové zprávy

Téměř 80 % organizací poskytujících služby v terénu využívá umělou inteligenci

Pavel Houser
1. 2. 2023
| Tiskové zprávy

Efektivní a individuální služby zákazníkům jsou důležitější než kdy jindy – zejména pokud se jedná o domácnost nebo firmu.
V současné době tvrdí 88 % zákazníků, že péče, kterou jim firma poskytuje, je stejně důležitá jako její produkty nebo služby. 94 % zákazníků pak také tvrdí, že služby ovlivňují opakovaná rozhodnutí o nákupu.
Jako mobilní zástupci sloužící v první linii firmy mají týmy terénních pracovníků jedinečnou příležitost řídit tato očekávání a rozvíjet vztahy se zákazníky prostřednictvím interakcí, které zvyšují firemní příjmy. V době ekonomické nejistoty může toto úsilí dokonce zvýšit potenciál těchto terénních služeb jako klíčového zdroje příjmů.
Aby ale organizace pochopily, co potřebují k úspěchu v tomto úsilí, vytvořila společnost Salesforce hloubkovou studii na terénní služby z dat svého nedávného průzkumu State of Service survey data s globálními poznatky od 1 792 mobilních pracovníků v terénu a 3 393 vedoucích pracovníků z firem s terénními službami.

Ředitelé firem považují služby v terénu za nový zdroj příjmů
Týmy terénních pracovníků jsou často prvním fyzickým kontaktem společnosti se zákazníky. Hrají tedy důležitou roli, která, pokud je dobře vykonávána, může vést k loajálním zákazníkům. 86 % ředitelů ve firmách s týmy terénních služeb dokonce věří, že tyto týmy jsou rozhodující pro růst podniku. Takto příznivý pohled se vztahuje i na samotné pracovníky, jelikož 52 % vysoce výkonných pracovníků terénních služeb – těch, kteří sami uvádějí vynikající míru spokojenosti zákazníků – uvádí, že vedení jejich společnosti považuje zákaznický servis za generátor příjmů.
S odbornými znalostmi produktů a znalostí nákupů zákazníků, historie servisu a údajů o používání mohou také týmy terénních pracovníků přizpůsobit doporučení jedinečným potřebám každého zákazníka. Až 82 % organizací s terénním servisem je závislých na svých mobilních pracovnících při upsellingu produktů a služeb.

Terénní služby zvyšují produktivitu, snižují náklady a zlepšují zkušenosti zaměstnanců
Technologie používané firmami s terénními službami, které využívají automatizaci a umělou inteligenci, pomáhají zkracovat dobu odezvy a zvyšovat počet prvních oprav, což umožňuje mobilním pracovníkům rychleji obsloužit více zákazníků a zvýšit jejich spokojenost.
Tyto technologie také vedou k úsporám nákladů. Drtivá většina (94 %) servisních pracovníků v organizacích uvádí produktivitu jako hlavní nebo středně významný přínos řízení služeb v terénu – což je důležitý faktor, protože organizace hledají způsoby, jak snížit provozní náklady, aniž by byla ohrožena spokojenost zákazníků.
Například technologie vzdáleného servisu v terénu, jako je videopodpora a samoobslužné stránky, snižují počet přejezdů servisních pracovníků, čímž šetří čas a peníze organizací a zároveň rychleji řeší problémy zákazníků.
Osmdesát čtyři procent pracovníků v oblasti servisu také tvrdí, že vidí významnou návratnost investic do terénních služeb. Uživatelé nástrojů pro správu služeb v terénu uvádějí vyšší agilitu (90 %), vyšší produktivitu (55 %) a lepší spokojenost s prací (53 %) při používání nástrojů pro správu služeb v terénu. Výhod si všímají i pracovníci terénních služeb, přičemž 93 % mobilních pracovníků ve firmách uvádí jako hlavní přínos spokojenost s prací.

Umělá inteligence a automatizace umožňují lepší služby zákazníkům
Podle nejnovější zprávy společnosti Salesforce o stavu služeb vzrostl v letech 2021 až 2022 objem případů u většiny servisních týmů (54 %). V reakci proto již mnoho organizací v uplynulém roce posílilo mobilní pracovní síly navýšením rozpočtů (62 %) a počtu zaměstnanců (61 %).
Většina mobilních pracovníků (66 %) se cítí být vedením pověřena jednat se zákazníky s empatií, ale 82 % se snaží najít rovnováhu mezi rychlostí a kvalitou při poskytování služeb a podpory. Právě zde hrají umělá inteligence a automatizace zásadní roli při poskytování výjimečných zákaznických služeb ve velkém měřítku.
Sedmdesát osm procent organizací poskytujících terénní služby, tedy ti, kteří samy uvádějí vynikající míru spokojenosti zákazníků, používají umělou inteligenci a 83 % využívá automatizaci pracovních postupů, oproti 59 % a 68 % méně výkonných a středně výkonných organizací.
Díky nástrojům s umělou inteligencí, jako jsou chatboti, mohou mobilní pracovníci efektivně plánovat schůzky, získávat aktuální informace v reálném čase a rychle nacházet odpovědi na otázky. Pomocí konverzační AI mohou servisní agenti okamžitě přepisovat konverzace, čímž šetří čas a eliminují nutnost opakování ze strany zákazníků. Pracovní postupy s podporou automatizace usnadňují vytváření nových účtů, zadávání objednávek zařízení, plánování schůzek a automatizaci časově náročných, všedních úkolů. Agenti tak mají více času na navazování dlouhodobých vztahů se zákazníky.

Technologie terénních služeb pomáhá firmám dosáhnout úspěchu hned
Očekává se, že trh s řízením služeb v terénu vzroste do roku 2028 na odhadovaných 8,06 miliardy dolarů, protože společnosti se snaží uspokojit rostoucí poptávku zákazníků a zároveň udržet náklady pod kontrolou.
Společnosti, které využívají technologie terénních služeb využívající umělou inteligenci a automatizaci, si vytvářejí předpoklady pro úspěch: Zvyšují produktivitu zaměstnanců, zvyšují spokojenost zákazníků, snižují náklady a budují loajalitu ke značce.

Související příspěvky

Zprávičky

Amazon jedná o levném či bezplatném volání v USA pro své předplatilete

2. 6. 2023
Robot v pražském centru SAP Services ročně naplánuje desítky tisíc pohovorů
Zprávičky

Letectvo USA odmítlo tvrzení, že v simulaci dron řízený AI zabil lidského pilota

2. 6. 2023
Tiskové zprávy

Mobilní bankovnictví a platby QR kódem získávají na popularitě

2. 6. 2023
Apple představil levný iPhone SE pro sítě 5G
Zprávičky

Největší dodavatel Applu začne od dubna 2024 vyrábět iPhony v indické Karnátace

2. 6. 2023

Zprávičky

Amazon jedná o levném či bezplatném volání v USA pro své předplatilete

ČTK
2. 6. 2023

Americká společnost Amazon jedná s telekomunikačními firmami o levném či bezplatném volání ve Spojených

Robot v pražském centru SAP Services ročně naplánuje desítky tisíc pohovorů

Letectvo USA odmítlo tvrzení, že v simulaci dron řízený AI zabil lidského pilota

ČTK
2. 6. 2023

Americký testovací pilot v květnu na vojenské konferenci pro letectví a vesmír řekl, že

Apple představil levný iPhone SE pro sítě 5G

Největší dodavatel Applu začne od dubna 2024 vyrábět iPhony v indické Karnátace

ČTK
2. 6. 2023

Největší dodavatel Applu začne od dubna 2024 vyrábět telefony iPhone v jihoindickém státě Karnátaka.

FSB tvrdí, že Apple spolupracuje s tajnými službami USA

ČTK
1. 6. 2023

Ruská tajná služba FSB tvrdí, že odhalila operaci americké rozvědky, která podle ní využila

CZ.NIC začal zveřejňovat seznam zablokovaných domén

Avast Threat Labs: hackeři útočí na fotbalové fanoušky přes bezplatné streamy zápasů

Pavel Houser
1. 6. 2023

Fanoušci, kteří se chystají 10. června sledovat finále Ligy mistrů UEFA, by si měli

Telly převede své internetové zákazníky pod Nordic Telecom

ČTK
31. 5. 2023

Televizní operátor Telly převede od srpna všechny své uživatele připojení k internetu do sítě

EU a USA usilují o zavedení dobrovolných pravidel pro umělou inteligenci (aktualizováno)

ČTK
31. 5. 2023

Evropská unie a Spojené státy usilují o zavedení dobrovolného souboru pravidel pro odvětví umělé

Tržní hodnota výrobce čipů Nvidia pokořila hranici bilionu dolarů

ČTK
30. 5. 2023

Americká společnost Nvidia se dnes stala prvním výrobcem čipů, jehož tržní hodnota překonala hranici

Tiskové zprávy

Mobilní bankovnictví a platby QR kódem získávají na popularitě

Vědci v ČR získali nejpokročilejší systém pro AI a dva nové clustery pro náročné technické výpočty

Rekordní výsledky Salesforce za první čtvrtletí fiskálního roku 2024: tržby i výnosy meziročně vzrostly o 11 %

Mezi finalisty největší ICT studentské soutěže Huawei jsou čím dál častěji ženy

MiR slaví 10. výročí a pokračuje v globálním růstu

Přepínáte v práci mezi aplikacemi? Ročně tak přijdete o měsíc pracovní doby, zjistil Slack

Zpráva dne

Březnový prodej – doživotní licence na Windows 10 za Goodoffer24 € 12 a Office za € 23!

Březnový prodej – doživotní licence na Windows 10 za Goodoffer24 € 12 a Office za € 23!

Redakce
3. 3. 2023

Ať už hledáte levnější cestu jak postavit nový počítač, nebo jen chcete upgradovat stárnoucí...

Komentujeme

Chvála černých skřínek

ChatGPT – pouhé rozhraní a komprese informací, praví autor sci-fi

Pavel Houser
11. 5. 2023

K hromadám diskusí o konverzačním programu ChatGPT snad stojí za to přidat jeden poměrně nezvyklý (a...

Odebírat newsletter

Zásady ochrany osobních údajů.

Zkontrolujte svoji doručenou poštu a potvrďte odběr.

Slovník

Share

Instore promotion

OpenOffice.org Impress

Nejpopulárnější články

Nejmenší baterie na světě: 2D systém na čipu

Krystaly lithia mohou vylepšit baterie lithium–kov

Pavel Houser
25. 4. 2023

Evropu čeká pokles prodeje serverů

Redakce
4. 5. 2023

Jak nakupovat – nebo prodávat – data

Boom datové analytiky, odborníci ale firmám chybí

itbiz
27. 4. 2023

Dell rozšiřuje IT kapacity směrem na periferii

Dvě třetiny českých organizací se obávají o svou budoucnost

itbiz
30. 4. 2023

Plně flashové datové centrum: Poslední hřebíček do rakve klasických pevných disků

Plně flashové datové centrum: Poslední hřebíček do rakve klasických pevných disků

Patrick Smith
9. 5. 2023

Kategorie

  • Články
  • Komentujeme
  • Slovník
  • Tiskové zprávy
  • Zprávičky

Portál ITbiz.cz přináší informace z IT a byznysu již od roku 2006. Provozuje jej internetové vydavatelství Nitemedia. Hosting zajišťuje společnost Greenhousing.cz. Mezi další naše projekty patří například ABClinuxu.cz a Sciencemag.cz. Na stránce Redakce naleznete informace o redakci a možnostech inzerce.

Rubriky

Akce a události Byznys Cloud Ekomerce Hardware Internet Operační systémy Podnikový software Právo Rozhovory Science Security Technologie Telekomunikace Veřejná správa Vývoj a HTML Zpráva dne České IT

Píšeme jinde

RSS ScienceMag RSS

RSS AbcLinuxu RSS

  • Brave 1.52 s vertikálními kartami. Představeno Brave Search API
  • Red Hat nebude spravovat RPM balíčky pro LibreOffice
  • Počítačové hry zdarma: Tell Me Why a Midnight Ghost Hunt

Newsletter

Zásady ochrany osobních údajů.

Zkontrolujte svoji doručenou poštu a potvrďte odběr.

Žádné výsledky
Zobrazit všechny výsledky
  • Technologie
  • Byznys
  • Software
  • Hardware
  • Internet
  • Telco
  • Science
  • České IT
  • Události

© 2019 Vydává Nitemedia s.r.o. Hosting zajišťuje Greenhousing.cz.

Tento web používá cookies. Pokračováním dáváte souhlas s jejich používáním. Více na itbiz.cz/soukromi.