• Technologie
  • Byznys
  • Software
  • Hardware
  • Internet
  • Telco
  • Science
  • České IT
  • Události
Žádné výsledky
Zobrazit všechny výsledky
ITBiz.cz
ITBiz.cz
Žádné výsledky
Zobrazit všechny výsledky

Téměř 80 % organizací poskytujících služby v terénu využívá umělou inteligenci

Pavel Houser
1. 2. 2023
| Tiskové zprávy

Efektivní a individuální služby zákazníkům jsou důležitější než kdy jindy – zejména pokud se jedná o domácnost nebo firmu.
V současné době tvrdí 88 % zákazníků, že péče, kterou jim firma poskytuje, je stejně důležitá jako její produkty nebo služby. 94 % zákazníků pak také tvrdí, že služby ovlivňují opakovaná rozhodnutí o nákupu.
Jako mobilní zástupci sloužící v první linii firmy mají týmy terénních pracovníků jedinečnou příležitost řídit tato očekávání a rozvíjet vztahy se zákazníky prostřednictvím interakcí, které zvyšují firemní příjmy. V době ekonomické nejistoty může toto úsilí dokonce zvýšit potenciál těchto terénních služeb jako klíčového zdroje příjmů.
Aby ale organizace pochopily, co potřebují k úspěchu v tomto úsilí, vytvořila společnost Salesforce hloubkovou studii na terénní služby z dat svého nedávného průzkumu State of Service survey data s globálními poznatky od 1 792 mobilních pracovníků v terénu a 3 393 vedoucích pracovníků z firem s terénními službami.

Ředitelé firem považují služby v terénu za nový zdroj příjmů
Týmy terénních pracovníků jsou často prvním fyzickým kontaktem společnosti se zákazníky. Hrají tedy důležitou roli, která, pokud je dobře vykonávána, může vést k loajálním zákazníkům. 86 % ředitelů ve firmách s týmy terénních služeb dokonce věří, že tyto týmy jsou rozhodující pro růst podniku. Takto příznivý pohled se vztahuje i na samotné pracovníky, jelikož 52 % vysoce výkonných pracovníků terénních služeb – těch, kteří sami uvádějí vynikající míru spokojenosti zákazníků – uvádí, že vedení jejich společnosti považuje zákaznický servis za generátor příjmů.
S odbornými znalostmi produktů a znalostí nákupů zákazníků, historie servisu a údajů o používání mohou také týmy terénních pracovníků přizpůsobit doporučení jedinečným potřebám každého zákazníka. Až 82 % organizací s terénním servisem je závislých na svých mobilních pracovnících při upsellingu produktů a služeb.

Terénní služby zvyšují produktivitu, snižují náklady a zlepšují zkušenosti zaměstnanců
Technologie používané firmami s terénními službami, které využívají automatizaci a umělou inteligenci, pomáhají zkracovat dobu odezvy a zvyšovat počet prvních oprav, což umožňuje mobilním pracovníkům rychleji obsloužit více zákazníků a zvýšit jejich spokojenost.
Tyto technologie také vedou k úsporám nákladů. Drtivá většina (94 %) servisních pracovníků v organizacích uvádí produktivitu jako hlavní nebo středně významný přínos řízení služeb v terénu – což je důležitý faktor, protože organizace hledají způsoby, jak snížit provozní náklady, aniž by byla ohrožena spokojenost zákazníků.
Například technologie vzdáleného servisu v terénu, jako je videopodpora a samoobslužné stránky, snižují počet přejezdů servisních pracovníků, čímž šetří čas a peníze organizací a zároveň rychleji řeší problémy zákazníků.
Osmdesát čtyři procent pracovníků v oblasti servisu také tvrdí, že vidí významnou návratnost investic do terénních služeb. Uživatelé nástrojů pro správu služeb v terénu uvádějí vyšší agilitu (90 %), vyšší produktivitu (55 %) a lepší spokojenost s prací (53 %) při používání nástrojů pro správu služeb v terénu. Výhod si všímají i pracovníci terénních služeb, přičemž 93 % mobilních pracovníků ve firmách uvádí jako hlavní přínos spokojenost s prací.

Umělá inteligence a automatizace umožňují lepší služby zákazníkům
Podle nejnovější zprávy společnosti Salesforce o stavu služeb vzrostl v letech 2021 až 2022 objem případů u většiny servisních týmů (54 %). V reakci proto již mnoho organizací v uplynulém roce posílilo mobilní pracovní síly navýšením rozpočtů (62 %) a počtu zaměstnanců (61 %).
Většina mobilních pracovníků (66 %) se cítí být vedením pověřena jednat se zákazníky s empatií, ale 82 % se snaží najít rovnováhu mezi rychlostí a kvalitou při poskytování služeb a podpory. Právě zde hrají umělá inteligence a automatizace zásadní roli při poskytování výjimečných zákaznických služeb ve velkém měřítku.
Sedmdesát osm procent organizací poskytujících terénní služby, tedy ti, kteří samy uvádějí vynikající míru spokojenosti zákazníků, používají umělou inteligenci a 83 % využívá automatizaci pracovních postupů, oproti 59 % a 68 % méně výkonných a středně výkonných organizací.
Díky nástrojům s umělou inteligencí, jako jsou chatboti, mohou mobilní pracovníci efektivně plánovat schůzky, získávat aktuální informace v reálném čase a rychle nacházet odpovědi na otázky. Pomocí konverzační AI mohou servisní agenti okamžitě přepisovat konverzace, čímž šetří čas a eliminují nutnost opakování ze strany zákazníků. Pracovní postupy s podporou automatizace usnadňují vytváření nových účtů, zadávání objednávek zařízení, plánování schůzek a automatizaci časově náročných, všedních úkolů. Agenti tak mají více času na navazování dlouhodobých vztahů se zákazníky.

Technologie terénních služeb pomáhá firmám dosáhnout úspěchu hned
Očekává se, že trh s řízením služeb v terénu vzroste do roku 2028 na odhadovaných 8,06 miliardy dolarů, protože společnosti se snaží uspokojit rostoucí poptávku zákazníků a zároveň udržet náklady pod kontrolou.
Společnosti, které využívají technologie terénních služeb využívající umělou inteligenci a automatizaci, si vytvářejí předpoklady pro úspěch: Zvyšují produktivitu zaměstnanců, zvyšují spokojenost zákazníků, snižují náklady a budují loajalitu ke značce.

Související příspěvky

Zprávičky

Web pražské integrované dopravy napadli neznámí útočníci útokem DDoS

24. 3. 2023
Zprávičky

CETIN loni zvýšil zisk o 12 % na 2,88 miliardy Kč

24. 3. 2023
Kryptoměny a jejich ekonomika
Zprávičky

V USA obvinili exšéfa kryptoměnové společnosti Terrraform Labs z podvodů

24. 3. 2023
Vláda projedná novelu, která zpřesní pravomoci NÚKIB
Zprávičky

Zákon o dezinformacích posuzují experti, Rakušan ještě zváží jeho předložení

24. 3. 2023

Zprávičky

Web pražské integrované dopravy napadli neznámí útočníci útokem DDoS

ČTK
24. 3. 2023

Internetové stránky pražské integrované dopravy (PID) dnes ráno napadli neznámí útočníci. Web zablokovali útokem

CETIN loni zvýšil zisk o 12 % na 2,88 miliardy Kč

ČTK
24. 3. 2023

Největší tuzemský provozovatel telekomunikační infrastruktury CETIN loni zvýšil čistý zisk o téměř 12 procent

Kryptoměny a jejich ekonomika

V USA obvinili exšéfa kryptoměnové společnosti Terrraform Labs z podvodů

ČTK
24. 3. 2023

Američtí vyšetřovatelé obvinili někdejšího šéfa kryptoměnové společnosti Terrraform Labs To Kwona z několika podvodů.

Vláda projedná novelu, která zpřesní pravomoci NÚKIB

Zákon o dezinformacích posuzují experti, Rakušan ještě zváží jeho předložení

Pavel Houser
24. 3. 2023

Ministerstvo vnitra připravilo návrh zákona pro boj s dezinformacemi, nyní ho posuzují odborníci, resort

750 zaměstnanců ČSOB se díky Atosu zvládlo rychle přesunout do domácích kanceláří

Vedení Toshiby přijalo návrh na převzetí konsorciem v čele s firmou JIP

ČTK
23. 3. 2023

Vedení japonského průmyslového konglomerátu Toshiba přijalo návrh na převzetí podniku od konsorcia firem v

Masivní výpadek na polské železnici způsobila softwarová chyba (aktualizováno)

Konsorcium tří českých firem vybuduje komunikační síť na slovenské železnici

ČTK
23. 3. 2023

Konsorcium tří českých firem pod vedením pražské společnosti Kontron Transportation získalo na Slovensku zakázku

Pětice motorů technologických inovací v příští dekádě

Google zpřístupnil veřejnosti chatbota Bard, chce konkurovat Microsoftu

ČTK
22. 3. 2023

Americká internetová společnost Google v úterý zpřístupnila veřejnosti konverzačního robota Bard. Konkurovat bude službě

Hrozby pro Android: Adware zůstává v Česku úspěšný

Pavel Houser
21. 3. 2023

Pravidelná statistika kybernetických hrozeb v únoru opět potvrdila převahu adwaru na platformě Android v

Tiskové zprávy

Nejnovější řada notebooků Lenovo Legion Slim

MiR uvádí nový cloudový software pro optimalizaci řízení robotických flotil

Změní generativní umělá inteligence pravidla hry?

SAP představuje nový balíček řešení pro střední firmy

ČSÚ: Více než polovina velkých průmyslových podniků využívá 3D tisk

CyberSecurity Podcast: Vše o nové evropské směrnici NIS 2

Zpráva dne

Březnový prodej – doživotní licence na Windows 10 za Goodoffer24 € 12 a Office za € 23!

Březnový prodej – doživotní licence na Windows 10 za Goodoffer24 € 12 a Office za € 23!

Redakce
3. 3. 2023

Ať už hledáte levnější cestu jak postavit nový počítač, nebo jen chcete upgradovat stárnoucí...

Odebírat newsletter

Zásady ochrany osobních údajů.

Zkontrolujte svoji doručenou poštu a potvrďte odběr.

Komentujeme

Chvála černých skřínek

Programování s pomocí umělé inteligence a open source licence

Pavel Houser
15. 3. 2023

S tím, jak se rozšiřuje využití umělé inteligence přímo při tvorbě softwaru, se intenzivněji začínají diskutovat...

Nadcházející akce

  1. Hannover Messe 2023

    17. dubna - 21. dubna

Zobrazit všechny Akce

Slovník

Billing and credit control manager

Cross promotion

Depozitní certifikát

Nejpopulárnější články

OKI na veletrhu EmbaxPrint zaujala potiskem etiket

OKI na veletrhu EmbaxPrint zaujala potiskem etiket

Tomáš Jirásko
1. 3. 2023

Kvalitních IT specialistů je nedostatek a práce na dálku jim může přinést až o 25 % víc peněz

Redakce
3. 3. 2023

Umělá inteligence: Nástroje vs. platforma, věda vs. kreativita

ChatGPT uspěl v testu teorie mysli

Pavel Houser
21. 2. 2023

Celosvětové výdaje na IT v letošním roce podle Gartneru vzrostou o 2,4 %

Redakce
23. 2. 2023

Mýty kolem digitalizace firmy (1): Digitalizace je jen IT projekt a adopce je ztráta času

Mýty kolem digitalizace firmy (1): Digitalizace je jen IT projekt a adopce je ztráta času

itbiz
2. 3. 2023

Kategorie

  • Články
  • Komentujeme
  • Slovník
  • Tiskové zprávy
  • Zprávičky

Portál ITbiz.cz přináší informace z IT a byznysu již od roku 2006. Provozuje jej internetové vydavatelství Nitemedia. Hosting zajišťuje společnost Greenhousing.cz. Mezi další naše projekty patří například ABClinuxu.cz a Sciencemag.cz. Na stránce Redakce naleznete informace o redakci a možnostech inzerce.

Rubriky

Akce a události Byznys Cloud Ekomerce Hardware Internet Operační systémy Podnikový software Právo Rozhovory Science Security techn Technologie Telekomunikace Veřejná správa Vývoj a HTML Zpráva dne České IT česk

Píšeme jinde

RSS ScienceMag RSS

  • Asteroid 2023 DZ2 proletí o víkendu kolem Země
  • Fyzici objevili dosud neznámé efekty u kvantových detektorů světla
  • Hra Bridg-It a důkaz sporem

RSS AbcLinuxu RSS

  • Mercurial 6.4
  • Byly rozdány Ceny Velkého bratra (Big Brother Awards) za rok 2022
  • Online vzdělávací platforma Ada Computer Science

Newsletter

Zásady ochrany osobních údajů.

Zkontrolujte svoji doručenou poštu a potvrďte odběr.

Žádné výsledky
Zobrazit všechny výsledky
  • Technologie
  • Byznys
  • Software
  • Hardware
  • Internet
  • Telco
  • Science
  • České IT
  • Události

© 2019 Vydává Nitemedia s.r.o. Hosting zajišťuje Greenhousing.cz.

Tento web používá cookies. Pokračováním dáváte souhlas s jejich používáním. Více na itbiz.cz/soukromi.