Veeam dosáhl NPS skóre 73 – 3,5krát vyšší než průměrné skóre v odvětví

16. květen 2018 11:06 0 komentářů

Aktuální hodnota Net Promoter Score (NPS) ukazuje, že co se týče spokojenosti zákazníků je společnost Veeam lídrem ve svém odvětví.

Společnost Veeam Software, lídr v inteligentní správě dat umožňující mimořádnou dostupnost podniků (Hyper-Available Enterprise), zveřejnila výsledky aktuálního průzkumu Net Promoter Score (NPS)1 provedeného nezávislou třetí stranou. Společnost dosáhla skóre 73, což jí řadí mezi největší a nejuznávanější značky na světě z pohledu spokojenosti zákazníků. Skóre Veeamu je 3,5krát vyšší než průměrné skóre v odvětví a Veeam jím již popáté v řadě překonal ostatní značky působící v daném odvětví.

„Když se nám opravdu líbí nějaký výrobek nebo značka, často je doporučíme ostatním,“ říká Peter McKay, jeden z výkonných ředitelů a prezident společnosti Veeam. „Klíčová část NPS reflektuje ochotu zákazníka doporučit produkty nebo služby ostatním. Účastníkům průzkumu byla položena jednoduchá otázka: Jak pravděpodobné je, že byste společnost Veeam doporučili příteli nebo kolegovi? A výsledky mluví samy za sebe. S celkovým skóre NPS 73, což je 3,5násobek průměrného skóre v odvětví, převyšuje spokojenost zákazníků společnosti Veeam výrazně všechny ostatní prodejce působící v našem sektoru. Vzhledem k tomu, že získáváme 133 nových zákazníků denně a celkově jsme překročili množství 300 000 zákazníků, zaměstnanci a partneři společnosti Veeam mohou být na tento výsledek náležitě hrdí. Je důkazem toho, že naše extrémní zaměření na zákazníka nese své ovoce.“ Pro detailnější obrázek o tom, co si zákazníci myslí o produktech a službách společnosti Veeam, byli respondenti dotazováni na několik důležitých aspektů týkajících se produktů a služeb. Klíčové ukazatele výkonnosti (KPIs) zůstaly i v roce 2018 silné a vykazovaly skóre 9,0+ na stupnici od 1 do 10 u téměř všech z následujících kategorií:

91 % zákazníků společnosti Veeam je se společností Veeam jakožto dodavatelem softwaru plně spokojeno,

91 % zákazníků společnosti Veeam by doporučilo řešení Veeam svým přátelům a kolegům,

91 % zákazníků společnosti Veeam plánuje prodloužit smlouvu po vypršení současné smlouvy,

89 % zákazníků společnosti Veeam je plně spokojeno s funkcemi a funkčností produktů společnosti Veeam, které používají.

Výsledky jsou ohromující a spolu s NPS představují velmi silnou zpětnou vazbu od zákazníků z celého světa.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Když obrázek není tím, čím se zdá být

Pavel Houser , 10. listopad 2018 06:30

Problematika falešných zpráva je dnes módní záležitostí. Následující výzkum se zaměřuje na jeden spe...

Více







RSS 

Zprávičky

Novým generálním ředitelem Autocontu je bývalý šéf Oracle Sameš

ČTK , 15. listopad 2018 12:44

Autocont se zaměřuje na poskytování komplexních IT řešení a služeb pro firmy a státní správu....

Více 0 komentářů

Lagardeová: Centrální banky by měly vydávat digitální měny

ČTK , 15. listopad 2018 08:00

Některé centrální banky, včetně švédské, kanadské a čínské, již uvažují o emisích digitálních měn ve...

Více 0 komentářů

Rostly ceny smartphonů, počítačů i tiskáren

Pavel Houser , 14. listopad 2018 11:53

Trh s technickým spotřebním zbožím zaznamenal podle statistik GfK v České republice ve 3. čtvrtletí ...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Zisk Foxconnu ve čtvrtletí stoupl o 18 %

ČTK , 14. listopad 2018 10:22

Apple varoval, že jeho předvánoční tržby budou horší, dodavatelům součástek Applu také hrozí slabší ...

Více 0 komentářů

Macronova dohoda o zabezpečení kyberprostoru nemá podporu velmocí

ČTK , 14. listopad 2018 09:00

MIT: Bylo by lepší začít s užším projektem ve snaze zakázat kyberútoky na klíčovou infrastrukturu....

Více 0 komentářů

Vodafone se v pololetí kvůli odpisům a Indii propadl do ztráty

ČTK , 14. listopad 2018 08:00

Akcie firmy od začátku letošního roku klesly zhruba o 39 procent. ...

Více 0 komentářů

EY představila prototyp blockchainu pro privátní transakce v platformě Ethereum

Pavel Houser , 13. listopad 2018 10:41

Společnosti budou moci bezpečně provádět transakce díky sadě nástrojů a služeb EY Ops Chain Public E...

Více 0 komentářů