Vodafone se spoléhá pro zlepšení zákaznických služeb na asistenta Watson

11. October 2018 17:08 0 komentářů

IBM chatbot umožňuje zákazníkům telekomunikačního operátora okamžitě řešit jednoduché problémy bez pomoci agentů call centra, znižuje o několik tisíc měsíčně počty hovorů call centra a zvyšuje spokojenost zákazníků.

Společnost IBM dnes oznámila, že společnost Vodafone v České republice si vybrala IBM Watson asistenta, aby zkvalitnila péči o zákazníky, a to zejména automatizací procesu resetování hesla. Desítky tisíc zákazníků Vodafone úspěšně nastavily své nové heslo pomocí chatbotu "TOBi" od doby, kdy společnost Vodafone odstartovala projekt využívání IBM Watson asistenta.

„Jsme velmi hrdí na to, že jsme digitálními průkopníky v používání platformy IBM Watson pro umělou inteligenci a přinášíme tak našim zákazníkům nové výhody. Proto jsme si zvolili pro projekt chatbota právě komunikaci přímo se zákazníky v samoobsluze Můj Vodafone na webu i v mobilu,“ říká Anna Hoerová, viceprezidentka společnosti Vodafone pro prodej a péči, a dodává: „TOBi je jednoduchá umělá inteligence, která zvládá pochopení kontextu dialogu, a kdyby zákazník předem nevěděl, že komunikuje s chatbotem, možná by to někdy ani nepoznal. Je dostupný 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, nemusí na něj nikdo čekat ve frontě, bude se nabízet jen tam, kde bude vědět, že může pomoci. Prostě všude, kde zákazníci potřebují cílenou, rychlou, efektivní a jednoduchou podporu, ať už na webu, v samoobsluze, aplikaci Můj Vodafone, na sociálních sítích nebo třeba v eShopu. TOBi může okamžitě vyřešit některé jednoduché transakční požadavky v době, kdy je to potřeba, eliminovat zbytečné zpoždění a pracovníci naší zákaznické podpory se mohou zaměřit na složitější problémy našich zákazníků."

TOBi funguje díky technologii IBM Watson asistent a zákazníci Vodafone se s ním budou moci brzy setkat při obnovení hesla mobilního telefonu. Zákazníci Vodafonu se také budou moci brzy setkat s TOBim i při řešení dalších požadavků. „Umělá inteligence bude hrát důležitou roli při transformaci služeb zákazníkům. Zákazníci již nebudou muset čekat, až dostanou odpověď na své jednoduché požadavky. IBM Watson asistent nabízí nové a invenční způsoby komunikace se zákazníky," uvedla Zuzana Kocmaníková, generální ředitelka společnosti IBM Česká republika.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Experiment kousek od našich hranic

Pavel Houser , 12. May 2019 13:40

Bělorusko je u nás zemí nepříliš známou, i když čistě geograficky není o nic dál než Pobaltí. Experi...

Více

Kalendář

19. 05.

23. 05.
IEEE SP 2019
20. 05.

22. 05.
VeeamON 2019
20. 05.

26. 05.
Týden inovací 2019







RSS 

Zprávičky

Ministryně financí pošle resortům návrh na 7% digitální daň

ČTK , 18. May 2019 08:00

Kromě ČR vlastní digitální daň zavádí Francie, Rakousko, Španělsko nebo Itálie....

Více 0 komentářů

Policie obvinila muže v případu podvodného slevového portálu

ČTK , 17. May 2019 12:42

Klienti si přes portál www.slevyzhor.cz kupovali pobyty v různých hotelech, nemohli je ale čerpat....

Více 0 komentářů

Rychle rostou prodeje monitorů nad 25 palců

Pavel Houser , 17. May 2019 08:00

Trh s technickým spotřebním zbožím rostl v ČR v 1. čtvrtletí 2019 meziročně o více než 6 %. ...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Macron: Cílem Francie není blokovat Huawei

ČTK , 16. May 2019 15:53

Nizozemský deník De Volkskrant mezitím napsal, že síť jedné velké nizozemské telekomunikační společn...

Více 0 komentářů

Ministerstvo obchodu USA zařadilo Huawei na černou listinu

ČTK , 16. May 2019 12:24

Trump při vyhlášení stavu nouze využil zákona, který mu dává právo regulovat obchod v případě ohrože...

Více 0 komentářů

Čtvrtletní tržby Alibaby stouply o polovinu, překonaly očekávání

ČTK , 16. May 2019 10:00

Firma těží i z růstu v oblasti cloudových služeb....

Více 0 komentářů

Google v ČR spustil placené YouTube Music a YouTube Premium

Pavel Houser , 16. May 2019 09:00

Placené verze jsou bez reklam, umožňují přehrávání na pozadí a stahování do off-line režimu....

Více 0 komentářů