Vodafone se spoléhá pro zlepšení zákaznických služeb na asistenta Watson

11. říjen 2018 17:08 0 komentářů

IBM chatbot umožňuje zákazníkům telekomunikačního operátora okamžitě řešit jednoduché problémy bez pomoci agentů call centra, znižuje o několik tisíc měsíčně počty hovorů call centra a zvyšuje spokojenost zákazníků.

Společnost IBM dnes oznámila, že společnost Vodafone v České republice si vybrala IBM Watson asistenta, aby zkvalitnila péči o zákazníky, a to zejména automatizací procesu resetování hesla. Desítky tisíc zákazníků Vodafone úspěšně nastavily své nové heslo pomocí chatbotu "TOBi" od doby, kdy společnost Vodafone odstartovala projekt využívání IBM Watson asistenta.

„Jsme velmi hrdí na to, že jsme digitálními průkopníky v používání platformy IBM Watson pro umělou inteligenci a přinášíme tak našim zákazníkům nové výhody. Proto jsme si zvolili pro projekt chatbota právě komunikaci přímo se zákazníky v samoobsluze Můj Vodafone na webu i v mobilu,“ říká Anna Hoerová, viceprezidentka společnosti Vodafone pro prodej a péči, a dodává: „TOBi je jednoduchá umělá inteligence, která zvládá pochopení kontextu dialogu, a kdyby zákazník předem nevěděl, že komunikuje s chatbotem, možná by to někdy ani nepoznal. Je dostupný 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, nemusí na něj nikdo čekat ve frontě, bude se nabízet jen tam, kde bude vědět, že může pomoci. Prostě všude, kde zákazníci potřebují cílenou, rychlou, efektivní a jednoduchou podporu, ať už na webu, v samoobsluze, aplikaci Můj Vodafone, na sociálních sítích nebo třeba v eShopu. TOBi může okamžitě vyřešit některé jednoduché transakční požadavky v době, kdy je to potřeba, eliminovat zbytečné zpoždění a pracovníci naší zákaznické podpory se mohou zaměřit na složitější problémy našich zákazníků."

TOBi funguje díky technologii IBM Watson asistent a zákazníci Vodafone se s ním budou moci brzy setkat při obnovení hesla mobilního telefonu. Zákazníci Vodafonu se také budou moci brzy setkat s TOBim i při řešení dalších požadavků. „Umělá inteligence bude hrát důležitou roli při transformaci služeb zákazníkům. Zákazníci již nebudou muset čekat, až dostanou odpověď na své jednoduché požadavky. IBM Watson asistent nabízí nové a invenční způsoby komunikace se zákazníky," uvedla Zuzana Kocmaníková, generální ředitelka společnosti IBM Česká republika.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Co s genetickými databázemi?

Pavel Houser , 07. říjen 2018 15:00

Jak bylo oznámeno již v letos dubnu, tzv. zabijáka z Golden State odhalily veřejné genetické databáz...

Více

Kalendář

16. 10. Digitální podpora výroby
17. 10.

19. 10.
Future Forces Forum 2018
17. 10. Konfera 2018







RSS 

Zprávičky

Tržby operátorů loni stouply o 2,4 % na 117,3 miliardy Kč

ČTK , 16. říjen 2018 14:48

Loni byl u tržeb ze služeb poskytovaných prostřednictvím mobilní sítě zaznamenán meziroční nárůst o ...

Více 0 komentářů

Robotická automatizace zvýšila produktivitu ve 3/4 českých firem

Pavel Houser , 16. říjen 2018 11:31

Jen 4 % dotázaných společností provozuje více než 50 robotů....

Více 0 komentářů

Zemřel spoluzakladatel Microsoftu Paul Allen

ČTK , 16. říjen 2018 10:28

V roce 1974 spolužáci ze střední školy Allen a Gates vymysleli programovací jazyk Basic. ...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Dodavatelé vojenských technologií Harris a L3 Technologies se dohodli na fúzi

ČTK , 16. říjen 2018 08:00

Obě firmy vyrábějí satelity pro sledování a širokopásmové komunikační systémy pro armádu a policii....

Více 0 komentářů

Falešné bankovní aplikace opět pronikly do Google Play

Pavel Houser , 15. říjen 2018 12:27

Objeveno šest aplikací, které vytváří dojem, že pochází od renomovaných bankovních institucí nebo sm...

Více 0 komentářů

Pentagonu unikla data o vojácích a civilních zaměstnancích

ČTK , 15. říjen 2018 08:00

Federální zpráva nedávno varovala před nedostatečnou kybernetickou ochranou vojenských zbraňových pr...

Více 0 komentářů

Google se odvolal proti rekordní pokutě od EK za Android

ČTK , 12. říjen 2018 12:35

Případ je poměrně složitý a mohlo by trvat i několik let, než soudci rozhodnou....

Více 0 komentářů