XMPie představila nový přelomový produkt na poli cloudového řešení - CircleTM

25. květen 2012 10:04

XMPie, společnost vlastněná firmou Xerox, která je předním světovým dodavatelem software pro řízení individualizované komunikace (ICM) a průkopníkem v propojování tištěných a digitálních médií, uvedla na veletrhu drupa 2012 nový produkt CircleTM. Jedná se o cloudovou službu, která je navržena pro podporu týmové spolupráce při přípravě individualizovaných multikanálových kampaní. Všem zapojeným subjektům poskytuje vizuální nástroje, které jim umožní sdílet koncepty, schvalovat návrhy, řídit vývoj, vyhodnocovat a schvalovat cíle a jednotlivé prvky kampaně a monitorovat analytické výstupy.

„Multikanálové kampaně formátu 1:1, kterými se zabývá stále větší množství světových značek, nabízí výjimečné výsledky. Přesto stále řada značek volí mezi masovou a individualizovanou komunikací. Tato volba vychází z propasti mezi značkami a poskytovateli služeb v oblasti cross-mediální komunikace 1:1,“ uvedl Dr. Jacob Aizikowitz, prezident společnosti XMPie. „Právě náš produkt Circle by měl překlenout tuto propast a umožnit efektivní spolupráci značek, poskytovatelů služeb a komunikačních profesionálů. Taková spolupráce potom pomůže širokému přijetí multikanálových 1:1 kampaní, což bude znamenat efektivnější marketing a celkový růst našeho odvětví.“

Současná softwarová řešení v oblasti 1:1 kampaní se často soustředí na tvorbu jednotlivých prvků (například pohlednice, e-maily, webové mikrostránky) a pomíjejí jejich vzájemné propojení. Circle od XMPie pomáhá z jednotlivých prvků vytvořit soudržný příběh, který má úvod, stať i závěr. Circle také umožňuje přidružit vizuální obsah s jednotlivými prvky tak, aby si všichni zúčastnění mohli jednoduše představit finální vyznění kampaně u jednotlivých designových variant, komunikačních scénářů či cílových skupin.

Circle navíc umožňuje propojit jednotlivé prvky kampaní tak, že je možné vytvářet živé náhledy prezentací s reálnými daty pro jednotlivé zákaznické segmenty. Právě toto propojení mezi plánováním a exekucí kampaní znamená, že se pracuje nikoli s holými koncepty a nápady, ale v rámci jakýchsi virtuální zasedacích místností, nebo jinak sdílených kruhů znalostí a kontroly. Odtud také název Circle. Interaktivní povaha nástroje Circle umožňuje jednotlivým členům tvůrčího procesu připomínkovat nejen prvky kampaně, ale i celý storyboard, což vylepšuje týmovou práci, dává vyšší kontrolu zadavateli a pomáhá zohlednit jeho obchodní cíle v rámci přípravy kampaně.

„Circle nám dává jakési nekonečné cloudové plátno, na kterém můžeme společně vytvářet, hodnotit a pilovat příběh značky, který potom ve stejném nástroji spustíme i změříme,“ uvedl Leon Schweppe, ředitel pro Digital společnosti Callprint, která je jedním ze zákazníků XMPie zapojených do beta programu. „Pomohlo nám to razantně zvýšit porozumění našich zákazníků a lépe je začlenit do celého procesu. Výsledkem jsou efektivnější kampaně. Díky Circle je naše spolupráce s klienty jasnější a profesionálnější. Čas, který tím ušetříme, můžeme věnovat strategickému rozvoji našich vztahů nebo technologickému rozvoji.“

Ředitel prodeje německé společnosti TraffiC GmbH dodává: „Díky interaktivním nástrojům pro zobrazení návrhů kampaně a modernímu uživatelskému rozhraní představuje Circle ideální nástroj, kterým můžeme ukázat klientům naše schopnosti v oblasti cross-mediální komunikace a představit jim naši vizi.“

Circle není omezen pouze na uživatele XMPie, nevyžaduje instalaci žádného software a jeho použití zvládnou stejně dobře experti jako začátečníci. Začátečníkům pomohou vestavěná schémata kampaní, která je možné libovolně používat. Pro základní návrh kampaně uvolní XMPie i limitovanou bezplatnou verzi. Profesionálové pak sáhnou po jedné ze dvou placených verzí s vyšší kapacitou i rozšiřitelností.

„Zaměřili jsme se na vývoj vizuálního jazyka, který bude schopný popsat příběh kampaně. Jasná a přehledná komunikace mezi značkou a poskytovateli marketingových služeb je pro naše klienty klíčová,“ uvedl Ranen Goren, viceprezident pro produktové inovace společnosti XMPie. „Díky spolupráci s Xerox Innovation Group a PODi jsme mohli investovat do technologického vývoje a představit Circle jako rozšiřitelné vědomostní centrum, které pomůže klientům pohlížet na své kampaně jako na příběhy. To je klíčem k rozvoji multikanálové komunikace formátu 1:1.“

Produkt XMPie Circle 1.0 byl prezentován na stánku společnosti XMPie během veletrhu drupa 2012 a celosvětově dostupný bude v nejbližších měsících.


RSS 

Komentujeme

Agilita a devops, přepracování a vyhoření

Pavel Houser , 12. červenec 2018 12:30
Pavel Houser

Michael Cote na The Register upozorňuje na častý problém: nové „agilní“ metody vývoje, všechny příst...

Více







RSS 

Zprávičky

Red Hat Ansible Engine přináší další automatizaci cloudu

Pavel Houser , 19. červenec 2018 13:52

Nejnovější verze platformy Red Hat Ansible Engine 2.6 rozšiřuje automatizaci cloudů AWS, Google Clou...

Více 0 komentářů

Samsung chystá na příští rok telefon se sklopným displejem

ČTK , 19. červenec 2018 10:00

Displej půjde složit na polovinu jako peněženku. Ve složeném stavu je na přední straně přístroje men...

Více 0 komentářů

Internet Mall snížil ztrátu, tržby mu vzrostly na 7,2 miliardy Kč

ČTK , 18. červenec 2018 17:29

Internet Mall mj. investuje do distribučního centra v Jirnech u Prahy, které by mělo sloužit 7 střed...

Více 0 komentářů

Kalendář

04. 08.

09. 08.
Black Hat USA 2018
09. 08.

12. 08.
DEF CON 26
06. 09.

07. 09.
Humusoft Technical Computing Camp 2018

Starší zprávičky

Google dostal kvůli Androidu od EK rekordní pokutu 4,34 mld. eur (aktualizace)

ČTK , 18. červenec 2018 13:26

Google využil Android k upevnění dominantní pozice svého internetového vyhledávače, uvádí EK....

Více 0 komentářů

EK oznámí rozhodnutí o pokutě pro Google

ČTK , 18. červenec 2018 12:10

Google dostal od EK za zneužití dominantního postavení již koncem loňského června pokutu 2,42 miliar...

Více 0 komentářů

Americká Workday koupila českou firmu Stories

ČTK , 18. červenec 2018 09:00

Českou firmu Stories založili tři datoví odborníci, kteří si dali za cíl změnit řízení velkých firem...

Více 0 komentářů

Slovensko zablokovalo přístup k desítkám webů s hazardními hrami

ČTK , 18. červenec 2018 08:00

Na návrh slovenského Finančního ředitelství soudy nařídily telekomunikačním operátorům zamezit příst...

Více 0 komentářů