Zapomeňte na komiks: Casablanca vstoupila do nové doby Kompletní změna corporate identity

23. říjen 2013 10:59 0 komentářů

Společnost Casablanca INT dokončila v těchto dnech tříměsíční proces kompletní změny své korporátní identity. Přední český poskytovatel internetových, hlasových a datových služeb, provozovatel jednoho z největších datacenter a prvního veřejného cloudu v ČR, se po pěti letech používání komiksové image rozhodl pro změnu.

Tato byla nastartována nejprve v loňském roce přechodem k propagaci nejnovějšího z produktů – cloudového řešení Big Blue One, a nyní komplexním procesem, kdy došlo ke změně loga, stěhování do nových prostor a spuštění nového webu.

Nové logo a styl Změnou loga chce Casablanca vyjádřit své vize a pohled do budoucnosti, který se týká virtualizace, modernizace produktů, projektů, procesů a vstupu do nové éry, ve které je společnost o krok napřed. Hlavní rozdíl je na první pohled patrný zejména v použitém fontu a claimu loga, jež získalo větší vypovídající hodnotu i v českém jazyce.

„Původní podstata loga zůstala zachována, avšak změnili jsme grafický design, který představuje naše současné postoje, styl myšlení a práce. Za 17 let své existence jsme se postupně propracovali mezi špičky ve svém oboru, avšak ani v letech růstu či boomu neusínáme na vavřínech a neustále investujeme nejen do technologií a lidských zdrojů. Víme, že naše produkty patří k tomu nejlepšímu co je na trhu k dispozici, a tak to musí vyzařovat i z naší image. I přesto, že máme za sebou dlouhou cestu a tradici, nestárneme, ale naopak mládneme. Svěží a současný neformální styl přináší nyní to nejlepší možné řešení, oslovuje potenciální zákazníky a navíc ukazuje budoucí směr rozvoje,“ zdůvodnil zásadní změnu v Casablanca INT Dr. Milan Švácha, jednatel společnosti.

Nové prostory

V duchu této image se společnost Casablanca rozrostla v nedávné době i prostorově. Obchodní oddělení, sales support, marketing, customer care a oddělení vývoje se nastěhovali do zcela nových prostor na Praze 4. Tyto moderní kanceláře se nachází na rohu ulic Budějovická a Sedlčanská v budově Tetris Office building. Technické oddělení a prostory celého DataCentra zůstávají i nadále na adrese Vinohradská 184, kde budou pro klienty k dispozici ve stejném režimu jako doposud.

Přeměna identity samozřejmě prochází napříč všemi prostředky firemní komunikace – od vizitek, produktových letáků, prezentací, tiskových materiálů, přes obrandování vozů a interiérů, venkovní reklamu, až po drobný firemní merkantil a dárkové reklamní předměty. Zkrátka všemi formami, kterými společnost může působit na okolní svět, z nichž významným prvkem je firemní web společnosti, a proto se kompletní změna nevyhnula ani jemu.

Nový web

Posledním krokem v procesu přeměny corporátní identity Casablanca INT bylo spuštění nového webu www.casablanca.cz, které proběhlo tento týden. Dosavadní webové stránky spolu se svou image představovanou konceptem asociace názvu společnosti s oscarovým filmem již nevyhovovaly současnému chápání firemních webových prezentací.

„Web je nyní koncipován tak, aby byl co nejpřehlednější, umožňoval jak stávajícím tak potenciálním zákazníkům velmi snadnou navigaci, a tak je orientován především produktově a zákaznicky. Nová verze nabízí jednoduše strukturovanou nabídku produktů a přístupy do zákaznických portálů jsou vždy po ruce. Zároveň je web vizuálně atraktivní díky grafickému stylu v asociaci s dnes tolik moderním aplikačním prostředím,“ popsal novou webovou prezentaci Petr Šimpach, obchodní ředitel společnosti.

Tímto se společnost definitivně rozloučila s komiksovou postavou Humphrey Bogarta a přivítala s otevřenou myslí novou moderní dobu, ve které je budoucnost již nyní.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Microsoft a GitHub

Pavel Houser , 13. červen 2018 13:30
Pavel Houser

Transakce v hodnotě 7,5 miliardy dolarů je dost velká i na poměry Microsoftu, takže se prodejem GitH...

Více







RSS 

Zprávičky

Musk: Favoritem pro evropskou továrnu na baterie Tesly je Německo

ČTK , 21. červen 2018 10:00

Revoluce elektrických aut zvýší do roku 2025 hodnotu evropského trhu s bateriemi na zhruba 250 milia...

Více 0 komentářů

Česko testuje komunikaci mezi auty, vlaky a MHD

ČTK , 21. červen 2018 09:00

Vozidla si budou vyměňovat informace například o tom, jak je vlak daleko od závor, nebo že tramvaj v...

Více 0 komentářů

Xiaomi chce při vstupu na burzu získat až 6,1 miliardy dolarů

ČTK , 21. červen 2018 08:00

Půjde o jednu z největších primárních nabídek akcií v technologickém sektoru za posledních několik l...

Více 0 komentářů

Kalendář

19. 06.

22. 06.
Automatica 2018
23. 06.

24. 06.
Maker Faire Prague 2018
04. 08.

09. 08.
Black Hat USA 2018

Starší zprávičky

Kryptoměnovou burzu Bithumb napadli hackeři

ČTK , 20. červen 2018 10:16

Za poslední týden jde již o druhý útok na kryptoměnové burzy v Jižní Koreji. Bitcoin opět klesl....

Více 0 komentářů

Největší australská telekomunikační firma masivně propouští

ČTK , 20. červen 2018 09:52

Telstra dominuje australskému trhu mobilních telefonů a širokopásmových sítí, zisky z pevných sítí a...

Více 0 komentářů

Dotace EU na bezplatné wifi se kvůli chybě systému odkládají

ČTK , 20. červen 2018 08:00

Obce mohly získat poukázku v hodnotě 15 000 eur. Nová výzva bude zveřejněna na podzim....

Více 0 komentářů

E-shopy českých řetězců: Lidl, Globus, DM drogerie

ČTK , 19. červen 2018 16:32

Loni stouply tržby českých e-shopů o 18 % na 115 miliard Kč. On-line nakupuje potraviny již 26 % Čec...

Více 0 komentářů